Go to sleep Elisa, see you in hell.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*PUFF!*Narator Pov.
Probabil va gandiți ce s-a intamplat, nu? Pai datorita unui vis superb, pardon, cosmar, Elisabeth a cazut din pat fix in nas si nu numai ca i s-a turtit nasul, ci i s-a stricat si somnul. ^^
Elisabeth Pov.
Elisabeth: & ##&/!! &&€€|¿[^>]>&&€€€€&#@<[<\]€&@€@#&! '/'/##€€!!!!
Perfect. Sa cazi din pat in toiul noptii e mai mult decat perfect. Mai ales daca AI MAINILE LEGATE SI NU TE POTI RIDICA!!
Sper totusi sa nu fi trezit pe cineva-Ca si cum cineva mi-a citit gandurile usa se deschide si pe ea intra... Toby! Phew...
Tobias: Huh, Elisa? Ai cazut?
Elisabeth: Nuuu, am vrut sa pup podeaua, mi se parea cam singura! -_-
Tobias: *ma ajuta sa ma ridic*
Elisabeth: Mersi.. Stai, cum de nu esti legat?
Tobias: Uuhh.. Cand a venit Tim in camera m-am prefacut ca eram deja legat.
Elisabeth: *imaginary facepalm* De ce nu m-am gandit la asta?
Tobias: *imi desface curelele*
Elisabeth: Mersi.. *imi impletesc parul pe o parte* Acum te duci la loc sa dormi?
Tobias: Ar trebuii..
Elisabeth: Oh..
Tobias: Dar naaah, mai raman putin.
Elisabeth: *ii dau un mic zambet*
Tobias: Vrei sa te ajut sa te antrenezi? Probabil nu mai ai somn.
Elisabeth: Nu crezi ca n-ar fi o idee buna? Gen daca ne prind iar ca ne batem am pus-o.
Tobias: Ne antrenam la trasul cu cutitul. Haideeeee.
Elisabeth: Okkkk
Si uite asa tragem cu cutitul in perete toata noaptea. Am aflat ca Tobias e chiar cu mult mai bun decat mine la asta.
Am stat muti ore intregi, pana cand la 6 suna alarma. De data asta o inchid imediat.Elisabeth: Se pare ca am stat treji cam toata noaptea.
Tobias: Pff, asa se pare.
Nici nu apucam bine sa ridicam un deget ca usa camerei mele se deschide iar pe ea intra Tim.
Tim: Deci aici erai! Te-am cautat in toata cladirea.
Tobias: Hai ca nu sunt asa usor de pierdut.
Tim: sper ca voi doi nu ati facut nimic de-
Elisabeth si Tobias: NU!
Tim: Bun! Luati-va pastilele si treceti in cantina.
Elisabeth: Cum am mai spus deja,refuz.
Tim: Vrei sa ti le bag cu forta?
Elisabeth: Incearca.
Atunci cand a incercat sa se apropie de mine i-am tras un sut fix unde nu rasare soarele. Dupa putin si-a revenit, si a devenit extreeeeem de furios.
Tim: TU VI CU MINE!
Ma imobilizeaza si ma târâie pana intr-o alta camera, inchizand usa cu cheia.
Ok cred c-am facut-o lata..
Ma leaga de maini, de picioare si de cap pe un pat cu curele si imi pune ceva pe cap.
Incerc sa ma eliberez, dar tot ce puteam face era sa ma zbat.
Il vad pe Tim langa un panou electric cu o maneta. In acel moment incep sa ma panichez, inca incercand sa scap.VREA SA MA ELECTROCUTEZE!!
Nu apuc sa mai fac o miscare ca Tim trage de maneta in jos si simt cum curentul incepe sa treaca prin mine.
Urletele mele se aud in toata camera iar vederea mi se incețoșeaza incepand sa ma scutur incontrolabil.
Dupa putin urletele se trasforma in rasete isterice. Nu ma puteam oprii ori cat de mult as fi vrut sa o fac.Cand Tim ridica maneta inapoi sus eu nu ma mai puteam misca, nici nu mai reuseam sa gandesc. Ma durea tot corpul, dar nu mai puteam scoate nici un sunet.
Continuam sa aud un bazait in urechi, insuportabil.
Tim mi-a desfacut curelele si am ramas acolo cam o ora, pana mi-am mai revenit putin.Dupa am fost libera sa ma intorc in camera. Acolo ma astepta Tobias cu o farfurie de mancare, dar am refuzat asa ca acesta s-a intors in camera lui. Eu m-am antrenat toata ziua in gimnastica, la aruncarea cutitului si la rezistenta, continuând sa dau pumni in perete chiar daca mainile mi se insangerau si nu le mai puteam simtii. Asa am continuat si urmatoare 3 zile, fara macar sa mananc.
Pentru ca eram prea agitata si violenta mi se dadeau electrosocuri in fiecare zi, totusi eu nu ma lasam si continuam sa ma antrenez cu ce gaseam.
Cu toate astea Toby a continuat sa ma ajute sa ma antrenez, chiar daca era sa-l strapung de cateva ori si eram mai rece.Dupa a patra zi fara mancare Tobias a reusit sa ma convinga sa mananc ceva si sa ma mai calmez.
In acea zi mi-am propus un singur lucru.. Sa scap de acolo.
-----------------------------------------------------------
Ouch, pai cred c-a durut..
Acest capitol probabil il voi publica marti, adica maine,avand in vedere ca acum cand il scriu e luni.
Am vazut ca cineva a intrat la carte imediat ce am publicat-o (*cough*--Althea *cough*), avand in vedere ca astepta deja de mult volumul 2 ^^;
Parca asta ma ajuta sa continui sa folosesc wattpad, chiar daca nu mai e cum era odata si multi prieteni de aici au lasat balta aplicatia asta.Am avut momente foarte frumoase aici, asa ca voi continua sa postez oricand voi putea si voi avea idei, mai ales acum ca am idei infinite pentru cartea asta :))
Chiar daca nu cred ca vor putea citi asta multumesc tuturor amicilor si folower-ilor mei care m-au sustinut aici ^^
Byeeee
CITEȘTI
CreepyPasta - Where there's light There's also darkness
Mistério / SuspenseAcesta este volumul 2 din seria mea de CreepyPasta. Da, m-am decis insfarsit sa ma apuc de el xD mi-a luat ceva sa fac coperta deci sper sa apreciati. Nu va dau spoilere la carte, daca ati citit primul volum atunci stiti deja cum sta treaba. Voi înc...