Shadow scapa cutitul si se tine de mana. Eu ma apropii de ea.
Jeff: Hey e totul ok?-
Ea sare pe mine si ma imobilizeaza. Avea un zambet pe fata
Shadow: Niciodata sa nu-ti lasi garda jos. Apropo..
Imi ia mana si imi face o taietura in palma.
Shadow: Acum suntem chit.
Aceasta se da jos de pe mine si ma ajuta sa ma ridic.
Jeff: Hah, bravo. Chiar m-ai dus de nas.
Shadow: Eu ma mir ca ai incercat sa ma ajuti cand m-am taiat.
Jeff: Uuhh..
Nici nu imi dadusem seama. Am incercat sa o ajut. Chiar m-am lasat dus de nas. M-am cam înmuiat.
Eu si ea ne uitam unul la celalalt. Nu avea masca deci ma puteam uita in ochii ei. Parca ne apropiam din ce in ce mai mult. Ajunsesem la cativa centimetri unul de celalalt. Ea inchide ochii. Buzele noastre erau pe cale sa se atinga.
L.J.: *apare de nicaieri* Hey, ce faceți?
Eu si Shadow ne îndepărtăm unul de celalalt rapid prefăcându-ne ca nu s-a intamplat nimic.
Oare ce mi-a trecut prin minte??
Shadow Pov.
Puteam simtii ca obrajii imi erau roșii. Nu pot sa cred ce era sa se intample.
L.J.: Aveti de gand sa va distrati fara mine?~
Shadow: N-nu stiu la ce te referi!
L.J. se apropie de mine având un rânjet pe față.
L.J.: Pari asa inocenta, si totusi nu esti. Ar fi chiar un mare pacat sa te pui impreuna cu acel Jocker.
Acesta rade, in timp ce Jeff se uita la el furios.
Doamne in ce naiba m-am bagat? Ce a fost in capul meu? De ce era sa-l sarut? De ce as face asa ceva??-
Sirul gandurilor imi e intrerupt de niste buze ce se legau cu ale mele intr-un sarut. L.J. ma trântise de un copac si ma saruta apasat.
Reusesc intr-un final sa-l imping de pe mine. Imediat ma sterg la gura cu dosul mâinii.L.J.: Oh nu spune ca nu ti-a placut~ Ce? Esti virgina si nu stiu eu? ~
Eu nu ii raspund. Jack se uita la mine cateva secunde si incepe sa rada.
L.J.: Oh tu chiar esti! Nu pot sa cred! Ahahahahah!!
Incerc sa ii trag un pumn,dar acesta ma prinde de brat si ma lipeste de copac inainte sa il pot atinge.
L.J.: Ce ar fi daca ti-as lua chiar eu virginitatea, drăguță?~
Nu ma puteam elibera de arătania asta. Deodata se aude vocea lui Jeff pe un ton rece si serios.
Jeff: Jack, da-i drumul.
L.J.: Nu-ti fa griji, o putem impartii~
Jeff: Sunt serios Jack, las-o.
L.J.: Uuuu, cineva o vrea doar pentru el?~~
Jeff se uita la el nervos si serios. L.J. imi da drumul pufnind.
L.J.: Nu esti de loc distractiv sa stii. -.- *isi da ochii peste cap* Data viitoare nu-mi scapi păpușă~
Shadow: *imi pun masca pe față * Eu ma intorc singura la conac.
Fara a mai spune altceva o iau pe drumul meu spre casa. Ajung cam dupa vreo 10 minute.
Inauntru era destul de pustiu, probabil toti erau in camerele lor.
Eu ma asez pe canapea si im pun masca pe masa.
Dupa cateva minute usa se deschide pe ea intrând Jeff si L.J.
Eu nu-i bag in seama si ma uit la tv.
Jack merge in camera iar Jeff se aseaza langa mine.Jeff:... Uhh... Scuze pentru mai devreme..
Nici un răspuns.
Jeff: Uh,nu stiu ce ma apucase..
Eu imi pun mana pe buze,iar el se uita la mine cu ochii larg deschisi. Nu stiu din ce motiv dar imi aduc aminte de sarutul lui Jack.
N-a fost chiar asa rau chiar daca n-am vrut sa ma sarute.Dintr-un motiv sau altul chiar vroiam pe cineva, de cand Nathan e mort.
Ma simteam singura chiar si cu persoane in jurul meu.Fara sa-mi dau seama ma uitam in gol gandindu-ma, iar Jeff ma trezește la realitate.
Jeff: Alo? Hey, esti ok? *trece cu o mana prin fata mea*
Shadow: Da da, sunt bine! ^^;
Jeff: Pari foarte ganditoare.
Shadow: Mda..
Jeff: Scuze din cauza lui Jack, nu e mereu asa.
Shadow: Nu e nimic, nu e vina ta. *spun inca atingând-mi buzele*
Deodată el se pune peste mine,avand o fata serioasa si putin rosie.
Jeff: Inceteaza cu buzele alea!
Eu ma uitam la el putin uimita, iar cand ma uit putin mai jos ii puteam vedea o umflatura in pantaloni. Ma uit dinou la el. Expresia ii era putin ascunsa de parul ce ii venea in față, dar tot puteam vedea ca era cam stânjenit de situatie.
Shadow: J-jeff?
Incercand sa ma misc ating din greseala cu genunchiul partea lui intima.
El isi pune mana la gura si se da jos de pe mine plecand in camera.Eu stateam inca pe canapea incercand sa procesez ceea ce s-a intamplat.
Ben: Nu-ti fa griji se mai intampla, Jeff se excita destul de usor. *chicoteste*
Shadow: De unde stii tu asta?
Ben: Jeff e bisexual, toti l-am facut sa se excite macar odata din greseala.
Shadow: Cred ca puteam traii si fara informatia asta..
Ben: Apropo, din cauza lui Laughing Jack toti stiu ca esti virgina, pff.
Shadow: Ugh.. Gura sparta..
Ben: Ai grija, toti vor vrea o bucatica din tine~
Shadow: Iar tu nu?
Ben: Ba normal ca da~
El ma ia de bărbie si se pune peste mine. Incearca sa ma sarute dar-
-----------------------------------------------------------
De retinut: nu scrie capitole cand esti horny xD
Mai si eu care ziceam ca nu bag chestii din-astea in carte fmm xD
Oricum macar am postat lol
Night
CITEȘTI
CreepyPasta - Where there's light There's also darkness
Mystère / ThrillerAcesta este volumul 2 din seria mea de CreepyPasta. Da, m-am decis insfarsit sa ma apuc de el xD mi-a luat ceva sa fac coperta deci sper sa apreciati. Nu va dau spoilere la carte, daca ati citit primul volum atunci stiti deja cum sta treaba. Voi înc...