8

101 10 6
                                    


Intru in baie, imi arunc hainele pe jos si intru in dus.

Doar dupa ce ma vedeam spălând sangele de pe maini mi-am putut da seama ca am ucis o persoana. Ma uitam la acel lichid rosu si vâscos si mi se parea... Interesant. Imi placea sa il vad.
Inca aveam adrenalina in sange.. Si era o senzatie extraordinara pentru mine. Imi placea,si nu regretam ceea ce am facut.

Dupa ce ma spal si ma usuc imi caut cateva haine si niste bandaje pentru picior.
Imi impletesc parul pe o parte ca de obicei si imi bandajez piciorul, iar in acel moment imi vad masca pe masa. Decid sa o iau si mi-o pun pe fata.

Ma uit in oglinda. Aratam..

 Tare!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

... Tare!

Elisabeth: Asa mai merge! Hahah!

Imi dau masca jos si ma mai uit prin casa. Gasesc in camera mea o bâtă neagra, pe care o iau. Mi-ar putea fi de folos.

Merg in sufragerie unde dau totul la o parte si incep sa ma antrenez cu bâta.

Dimineata ajunge rapid si soarele rasare. Eu eram deja mai calma si serioasa decat aseara.
Decid sa ies, dar imi schimb hainele pentru a nu lasa la vedere cicatricile. Asa ca-mi iau niste pantaloni lungi de sport, negri, si un hanorac gri cu gluga. Imi iau un cutitas mic pe care-l pun in buzunarul de la hanorac si imi pun o masca medicinala pe gura iesind afara.

Aseara acea fata avea niste bani la ea, asa ca i-am luat.
Cu mainile in buzunar, merg pe strada ca orice om normal. Ma uitam imprejurul meu cu mai multa atentie.
Imi priveam umbra in timp ce mergeam, ca si cum vedeam pe cineva cunoscut.
Pe mine, evident. Aratam ca oricine alt cineva, nu se facea mare diferenta.

Intru intr-un mini market de unde imi iau cateva energizante, sandwich-uri si 2 pungi de chipsuri.

Merg sa platesc, iar cand vanzatoarea incepe sa se uite ciudat la mine din cauza mastii ma prefac ca tusesc, ca sa para ca tin masca din cauza unei raceli.
La televizorul din spatele ei se auzeau stirile:

Prezentatoarea: Ieri seara un patient a fugit de la centrul psihiatric. Personalul, din pacate, nu ne-a putut oferii nici o informație despre acesta. Insa ar putea fi foarte violent si imcontrolabil. Va sfatuim sa nu iesiti din case la ore foarte tarzii... *aude ceva in casca* Se pare ca avem o noua notitie. In aceeasi zi Elena Mirion, o fata de 20 de ani, a fost data disparuta.
Nu se stie inca daca este in viata sau nu, dar sectia de politie spune ca se v-a ocupa de acest caz si o vor gasi. Daca vedeti aceasta fata contactati numarul de mai jos.
*pe ecran apare o poza cu fata de aseara din padure si dedesupt un numar de telefon*

Vanzatoarea: In ultimul timp s-au intamplat numai crime in orasul asta. Se vede ca au pus ochii pe noi criminalii astia.

Elisabeth: Mda..

Vanzatoarea: Si acea fata.. Saraca, orfana de mica, prietenii i-au fost macelariti si dupa a fost ucisa. *da din cap in semn de dezaprobare in timp ce trece produsele pe banda*

Deci la stiri nu au spus inca ca sunt vie. Probabil politistii sau cei de la spital nu au vrut sa ma bage dinou in pericol, pe mine si ceilalti pacienți. Ma intreb totusi cum de cei de la azil nu au spus nimic despre mine... Poate chiar Toby a fost in spatele povestii ăsteia.

Deja imi cam lipsea, dar aveam de gand sa trec peste. Dupa ce platesc pentru mancare plec de acolo si decid sa mananc un sandwich plimbandu-ma prin parc.

Cumva ma simteam ca si cum as fi reînviat. Pot spune ca sunt norocoasa ca inca traiesc. Inca ma intreb daca Brian chiar a fost doar o iluzie a mintii mele sau daca era real...
Oricum nu am de ce sa ma mai gandesc la asta. Totusi acum ca imi aduc aminte..

Acea voce... Vocea dinainte sa ma trezesc din coma. Spusese ca.. "v-a venii dupa mine cand voi fi pregatita"?
Inca ma intreb cine e.. Si daca v-a venii dupa mine.. Ce v-a face? Multe intrebari dar nici un raspuns.

Dupa ce termin de mancat ma intorc acasa, intrand fara sa fiu vazuta evident. Iau un rucsac unde imi pun hainele de ieri, niste bandaje, masca, un cutit, o punga de cipsuri si 2 energizante. As fi luat si bata dar nu incapea inauntru.

Parasesc casa si ma indrept spre padurea de langa barul unde lucram inainte. Aveam in gand sa explorez putin.

In jumatate de ora ajung la marginea padurii, in care intru si ma aventrurez cam o ora dar ne gasind nimic.
Imi era cald, asa ca decid sa-mi schimb hainele cu care am mers la market si sa-mi iau cele de aseara in schimb. Imi dau jos masca de pe gura, pe care o pun in rucsac inpreuna cu celelalte haine, si imi pun cealalta masca pe fata.

Imi continui drumul printre copaci.
Am avut dreptate, copacii chiar erau negri ca taciunele. Poate erau un soi de copaci mai ciudati.

Dupa o alta jumatate de ora de mers aud tipete. Fug spre sursa sunetului, si cand sunt destul de aproape merg silentios ca sa nu fiu descoperita.

Decid sa ma urc intr-un copac, asa as fi vazut mai bine scena.
Era un foc de tabara din cate se pare. 2 corturi, 2 saci de dormit.. Chiar in jurul focului ce deja se stinse de cateva ore se aflau 3 persoane. Mai exact 2 cadavere si o persoana.
Cele 2 victime pareau a fi un baiat si o fata, un cuplu cel mai probabil. Dupa cum se putea vedea au fost strapunsi cu un cutit de cateva ori prin umeri si picioare, probabil pentru a nu-i lasa sa scape, si burtile spintecate. Cea de a treia persoana avea un hanorac cu gluga galben si blugi albastri.. Proasta alegere de culori din partea mea.
Avea manusi negre, un cutit insangerat in mana stanga si un pistol in mana dreapta. Din pacate se uita in jos deci nu ii puteam vedea fața.

Acesta le ia niste organe, mai exact rinichii si inimile, si le pune in borcane pe care le pune intr-un rucsac.
Terminata treaba se ridica. Acum ii puteam vedea fata... Sau poate nu. Avea un fel de material pe față, negru, iar pe acesta erau cusuti doi ochi si o gura trista de culoare rosie.

Sunt extrem de curioasa, asa ca incerc sa ma apropii le docul faptei, dar creanga se rupe si cade, iar eu odata cu ea.

Ugh, asta imi lipsea..

-----------------------------------------------------------

Sper sa va placa desenul, mi-a luat muuuuuult sa-l fac :")
Jumatate e gol fiindca acolo ar trebuii sa fie cateva chestii despre Elisabeth, dar o sa vi le arat alta data :)

Ne vedem la urmatorul capitol, pwp

CreepyPasta - Where there's light There's also darknessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum