*ATENȚIE, SCENE +16 MAI JOS(Eu nu le consider +18 lol. Aveti motiv de ship deci sa nu aud ca va plângeți ca stiu ca asta vroiati xD) ATENTIE SI ALERTA CRINGE (din partea mea cel putin xD) *
Jeff Pov.
Dormeam linistit pana cand aud usa camerei deschizandu-se. Probabil fiind Shadow, imi era prea lene sa deschid ochii.
Si totusi pana la urma ii deschid, iar primul lucru ce vad e Shadow goala pusca.
Ea inca nu a observat ca eram treaz din cate se pare.Jeff: Hey.
Ea tresare si se uita spre mine. Tot ce-mi sare in ochi sunt inca initialele mele.
Shadow: Hey, erai treaz tot timpul?
Jeff: Nu pana nu ai venit tu.
Shadow: Hah...
Ma ridic si merg spre ea. Ea se uita la mine curioasa iar eu, din instinct, o sarut.
Stiam deja ca nu imi v-a raspunde la sarut dar nu-mi păsa.
Limba imi intra in lacasul gurii sale. Parca ar vrea sa ma impinga, dar nu isi gaseste forta in brate.Imi pun mana pe coapsa ei si simt cum tresare putin.
O prinsesem la colț. Ii musc usor buza, aceasta scoțând un mic geamat. Imediat dupa avea o expresie uimita din cauza reactiei sale.
Se pare ca am cam excitato.Shadow Pov.
Asta ar fi cel mai prost moment pentru a intreba asta, dar s-ar putea sa nu mai am vreodata curajul de a spune-o.
Shadow: J-jeff, cum se m-masturbeaza?
Dupa acea intrebare tot ce vroiam era sa ma ascund in pamant de rusine. El parea destul de uimit de intrebarea mea.. Nu-l compătimesc.
Jeff: Nu ar fi mai bine sa intrebi o fată?
Shadow: Nu cred ca ar fi o idee buna sa o intreb pe Sally.. Iar altre fete nu cunosc. Tu esti singurul care cred ca nu ar incerca sa ma violeze in casa asta..
Jeff sta cateva secunde pe ganduri dupa merge sa incuie usa cu cheia si trage perdelele.
Jeff: Mai bine sa nu ne vada nimeni.
Acesta se aseaza in pat si imi face semn sa ma asez si eu. Ma asez in fata lui, el întorcându-ma cu spatele. Ii simteam pieptul lipit de spinarea mea.
Imi face semn sa ma las mai in jos, zis si facut.
Jeff: E ok daca te ating?
Dau doar din cap in sens de aprobare.
Imi desparte picioarele si imi atinge usor partea intima.Jeff: Unul dintre metode ar fi sa masezi clitorisul cam in modul ăsta.
Incepe cu miscari circulare. Eu incercam sa nu gem.
Imi tineam mana pe gura,si ma uitam la Jeff din cand in cand care nu avea o față perversa, mai mult jenata.Jeff: Alt mod ar fi ăsta.
Simt cum imi baga un deget inauntru.
Am lasat sa iasa un geamat putin mai lung,el luându-ma prin surprindere.Dupa cateva secunde incepe sa faca miscari de dute-vino cu degetul. Eu incepusem sa tremur putin.
Scoteam cateva gemete infundate, sperând ca nimeni nu ma auzea.Jeff: Inafara de asta exista si anumite "jucarii sexuale".
Cum face sa mentina o față asa serioasa??
Jeff: Vrei sa continui sau ma opresc aici?
Shadow:.... C-continua..
El continua sa miste degetul. Eu imi muscam buza inferioara.
Cu cealalta mana imi maseaza sânii pana cand ajung sa-mi dau drumul.Jeff: Daca faci asa doar de la asta ma intreb cum vei face când vei face sex vreodata. *chicoteste*
Shadow: Hey, nu da vina pe mine! E prima oara cand fac asa ceva!
Jeff continua sa rada îndreptându-se spre baie.
Ar cam trebuii sa controlez usa.
Ma indrept spre usa si bag un ac prin gaura cheii.
L.J.: AGH FUCK!
Shadow: Marș de la usa sau ajungi ca E.J.! Lafel si tu Ben!
Ben: Aw man..
Shadow: Daca spuneti cuiva despre asta va tai capul la amandoi!
Merg la baie unde Jeff inca se spala pe maini si intru in duș.
Jeff: Vrei sa intru cu tine in duș? *spune in gluma*
Shadow: Nici sa nu te gandesti, acum afara si lada-ma sa ma spal.
El iese iar eu imi fac o baie. Dupa imi usuc parul si iau pe mine o pereche de blugi, un tricou si niste teniși.
Descui usa si cand deschid pe cine vad?
2 crai de la rasarit, ce continuau sa se uite la mine.Shadow: Marș. -_-
Ben: Poate daca ai vorbii mai frumos.
Shadow: Tot n-ati pleca.
Ben: Hmm...Ai dreptate.
Shadow: *facepalm*
Jeff: *Vine in spatele meu* Lăsați-o. Sau vreti sa-l pun pe Smile pe voi?
Shadow: Smile?
Jeff fluiera iar in acel moment ma gasesc la pamant cu o bila uriașă de blana peste mine.
Jeff: Jos de pe ea baiete.
Creatura face ada cum ii e spus si merge langa Jeff.
Eu ma ridic de pe jos buimaca.
Ma uit mai bine la creatura si..Shadow: CE NAI-
-----------------------------------------------------------
Va permit sa aruncati cu tigai dupa mine xD
Scuze ca e asa cringe.
_OCreaturaANoptii_ pls nu vomita xD--Althea Tu nu da in crize lolol
(doar ce am recitit povestea si mi-am dat seama ca is retardata si nu are nici un sens xD imi vine sa-mi dau palme, doar prefaceti-va ca Shadow a pus intrebarea aia la misto fiindca nu am chef sa schimb povestea.
Nu cred ca cineva a observat dar cu cateva capitole mai inainte am scris efectiv despre un video ce Shadow l-a pus pe pornhub, si uite asa mi-am dat seama ca povestea a luat-o pe arătură si nu mai are sens lol. Iar acum finalul cartii mi se pare si mai retardat asa ca o las balta,voi face ca volumul 3 sa aiba mai mult sens :") )
Night
CITEȘTI
CreepyPasta - Where there's light There's also darkness
Misterio / SuspensoAcesta este volumul 2 din seria mea de CreepyPasta. Da, m-am decis insfarsit sa ma apuc de el xD mi-a luat ceva sa fac coperta deci sper sa apreciati. Nu va dau spoilere la carte, daca ati citit primul volum atunci stiti deja cum sta treaba. Voi înc...