10

110 12 27
                                    

Ma trezesc de dimineata cu o mare durere de cap si perna uda.

Cred c-am plans in somn.. Dinou, ugh..

Ma ridic din pat si ma duc in baie unde imi pun hainele la uscat. Dupa merg la bucatarue ma mananc unul din sandwich-urile de ieri. Aveam de gand sa mai merg in padure in noaptea asta.
Decid sa ma antrenez iar in timp ce trag cu cutitul in perete observ ceva.

Elisabeth: Un cerc cu un "X" inauntru.. Acelasi semn ce il am la ceafă.
Cred ca inseamna ceva.

Ma decid sa caut pe computer despre acest semn.

Elisabeth: Prøxy? Ce e ala?

Bla bla bla.. Criminali.. bla bla bla.. Slenderman..

Elisabeth: PHAHAHAHAHA, ce prostie! Toti stiu ca asa creaturi nu exista. Nu are cum sa existe!

???: Asta crezi tu.

Elisabeth: *cu cutitul in mana in pozitie de atac* Cine e acolo?!

Se aud cateva chicote iar in fata mea apare o fetita mica... Par brunet, ochi verzi, rochita roz si ursuletul..

Elisabeth: Tu esti fetita de la spital! Putin mai.. Creepy cred..

Avea sange ce ii curgea pe față.

???: Eu sunt Sally ^^

Elisabeth: Aha.. M-ai urmarit sau ceva? Ai avut vre-un accident?

Sally: Nup, eu sunt asa! ^^ Am vrut sa-ti spun ca tata Slendy e real!

Elisabeth: Pff-! Tata Slendy? :")) Ai scapat si tu cumva de la azil?

Sally: Nu -.-.. Stiu Teddy ca Slendy nu ne vrea aici, dar eram curioasa!

O copchila nebuna ce vorbeste cu ursuletul ei de pluș, perfect.

Elisabeth: Ai parinti ceva? Te-ai pierdut de langa ei?

Sally: Il am doar pe tata Slendy si fratii mei. Ne jucam si am fugit fiindca incepusem sa ma plictisesc.

Elisabeth: Aha..

Fetita face o față nervoasa si o secunda dupa ma trezesc cu o adolescenta in fata mea.

Elisabeth: Vai sa-mi fut zilele.. O.O

Sally: Locuiesc intr-un conac in padure, cu tata Slendy si fratii mei. ^^ Acum ma crezi?

Doar dau din cap in semn ca da, inca uimita.

Sally: Ar cam trebuii sa ma intorc, ne mai vedem paaa ^^

Aceasta ma saluta si.. Trece prin perete dispărând..

Elisabeth:.. Cred ca am inebunit total..poate ar trebuii sa mai dorm putin..

Ma pun la somn si ma trezesc noaptea pe la 23. Pai, am dormit destul cat sa stau treaza toata noaptea, cu atat mai bine.

Hainele de pe sârmă s-au uscat asa ca le iau pe mine. Mănânc dupa ma pregatesc sa ies.
Imi iau cutitul, iar de data asta si bâta vine cu mine.

Imi iau masca si parasesc casa mergand spre padure. Era prea intuneric deci nu imi era frica sa fiu vazuta.

Pe drum aud tipete, si vad un barbat peste o fata. Probabil un violator si "prada" lui.

Elisabeth: Hey!

Barbatul: *se intoarce cu fata la mine* Oh ce fata draguta avem noi aici~ Ce, a venit Halloween-ul mai devreme? Hahah!

Fata era legata de maini si picioare. Barbatul ii pune scoci pe gura pentru a nu tipa si vine la mine.

Barbatul: Vrei cumva sa ni te alaturi?~

CreepyPasta - Where there's light There's also darknessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum