...... BIP BIP BIP BIP BIP-

Elisabeth: Da' s-o fut pe-

Tim: *opreste alarma* Esti mereu asa dragalasa dimineata?

Elisabeth: Nu daca nu ar fi 6 dimineata. -.- Da' unde suntem, la armata?

Tim: Trebuie sa-ti iei pastilele *imi desface curelele* Sau trebuie sa ti le dau eu cu forta?

Elisabeth: Nici gand, pe mana ta mor deja in 2 zile.

Tim: *imi pune pastilele si un pahar de apa langa pat si iese*

Nu-mi trece nici prin gand sa iau pastilele astea. Nu ma las drogata a doua oara.

Ascund pastilele in pamantul dintr-un ghiveci cu flori si beau paharul cu apa. Dupa cateva minute am un vizitator.

Tobias: Heyyyyyy Eliii! ^^ Te pot numi Eli, nu-i asa?

Elisabeth: Sigur.

Tobias: Vin-o in cantina sa mananci!

Elisabeth: Ok.

Baiatul asta e asa simpatic si pozitiv ca viata pare o joaca pentru el.
Il las pe Toby sa ma conduca pana la cantina... Si sunt mult mai multe persoane decat credeam aici.

Elisabeth: Nici nu pare o casa de nebuni, zici mai mult ca e cantina saracilor si un loc pentru aia fara casa.

Tobias: Par normali, dar stai sa-i vezi dupa masa.

Elisabeth:.. Toby?

Tobias: Da?

Elisabeth: Cum de ai ajuns aici?

Tobias: Am fost considerat violent si evident cam dus cu pluta.

Elisabeth: Violent? Glumesti?

Tobias: Uuh.. Nup! ^^ Oh uite, vafe! *fuge sa ia o farfurie*

Ori sunt eu cea care se oprește doar la aparențe, ori ma minte. Sincera sa fiu nici nu vreau sa aflu, il prefer asa.

Merg sa iau o farfurie cu vafe si ma asez la masa cu Toby. Cu siguranta sunt mai bune decat cornurile de la spital.

Dupa micul dejun astia au inceput deja sa se certe, asa ca asistentii au trebuit sa-i separe. Acesti au fost duși in niste camere, poate ii inchid in camerele lor, cine stie.

Avand in vedere ca in spatele cladirii este o gradina destul de mare am zis sa ma antrenez.

Elisabeth: Hmm.. As putea folosii copacii pe post de tinte.

Am furat un cutit de la bucatarie, ca evident nu ti le dadeau de buna voie cutitele ascutite, si m-am intors in gradina începând sa trag la tinta.

Tobias: Hey Elis- *cutitul trece fix pe langa urechea lui si ii taie masca*

Elisabeth: Toby! Nu te baga asa in fata mea, te-as fi putut ucide! Stai, masca ta-

Tobias: Nu te uita! *isi acopera gura*

Ma apropii usor de el si ii dau mana de pe gura incetisor, lasand la vedere faptul ca obrazul stâng era efectiv ars in asa fel ca se putea vedea interiorul gurii.

Elisabeth: Hei, nu e nimic. Doar uita-te la mine, sunt plina din cap pana-n picioare de cicatrici.

Dupa putin Toby prinde curaj si-mi da un zambet larg.

Tobias: Ca tot suntem aici, vrei sa te ajut sa te antrenezi?

Elisabeth: Nu stiu ce sa zic..

Tobias: Haideee, sunt destul de puternic! Arata-mi ce poti!

Elisabeth: Nu cred ca ar fi o idee bu-

Nu reusesc sa-mi termin fraza ca Toby imi trage un pumn fix in fața. Incep sa simt gustul de sange in gura chiar daca nu curgea inca.

Elisabeth: Wow, acum inteleg ce vroiai sa spui prin violent. Ok, scoate tot ce poti.

Ma pun in pozitie de atac si asa incepe lupta dintre noi 2.
Din pacate am sfarsit murdari de sange si cu 2 suturi in cur de la Tim.

Ma asteptam la ceva mai rau. Macar am reusit sa-l pun la pamant pe Toby inainte s-o faca el cu mine.

Tim: Asta este primul avertisment, la al doilea ati incurcat-o.

Tobias: Oh doar ne jucam.

Tim: Avand in vedere ca scuipati sange nu cred ca a fost chiar o joaca. -.-

*Incep sa se auda tipete dintr-o alta camera*

Elisabeth: Ce se-

Tim: Uite asta vi se v-a imtampla si voua daca continuati asa. *dupa ce ne da 2 prosoape pleaca din camera*

Ok, acum sunt curioasa. Dar nu prea cred ca as vrea sa aflu pe pielea mea.

Tobias: Ar trebuii sa merg sa-mi iau pastilele, ne antrenam alta data.

Elisabeth: Ok.

Dupa ce iese din camera ma uit la pastilele de pe mobila. Evident ca si acestea au ajuns in ghiveci.

Ne cred găini sa ne indoape asa cu pastile?

Ziua a trecut normal, cu cateva persoane ce se mai bateau sau se certau, si altii care incercau sa scape tragand de barele de la ferestre.
E nimic anormal pentru un azil de nebuni.

Eu intre timp ma mai antrnam tragand la tinta cu cutitul in perete.
Seara Tim mi-a adus aceleasi pastile... Pe care de data asta mi le-a bagat pe gât forțat ca sa se asigure ca iau macar un pumn pe zi. Si eu care credeam c-o sa scap usor.
Dupa ce-mi leaga camasa ma pun la somn adormind imediat.

-----------------------------------------------------------

Vreau sa clarific ceva din prima:
Sa nu va puna Zalgo sa shipuiți Elisabeth si Toby ca va ia mama dracu' xD

Nu vreau sa fac cupluri de genul prin carte, si chiar daca shipuiti asa mult,sa nu-mi spuneti sa bag o scena mai intima dintre Elisa si alt cineva cu care o puteti shipui :")
... Chiar daca o sa ma intrebati s-o fac n-o voi face oricum deci n-are rost xD

Va salut si ne vedem... in urmatorul episod din OCHII DIN UMBRĂ!

Jk, ne vedem in urmatorul capitol xD byeee

CreepyPasta - Where there's light There's also darknessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum