14

69 10 0
                                    

Shadow Pov.

Deschid televizorul din living si vad ca era deja pe stiri. Vorbeau despre mine

Prezentatoarea: In ultima vreme rata crimelor a crescut, iar politistii sunt pe urmele unei noi criminale. Aceasta s-a facut cunoscuta cu numele de Shadow.
Dupa aceasta noua aparitie spitalul principal al orasului si centrul psihiatric ne-au oferit niste informatii. Elisabeth Brook, ce se credea decedata acum cateva saptamani din cauza ucigasului Jeff The Killer a fost dusa la spital si salvata. Dupa recuperare aceasta a dovedit un comportament ciudat. Asa ca spitalul a transferato la centrul psihologic al orasului.
Cu timpul aceasta s-a dovedit din ce in ce mai violenta si necontrolata. Dupa scaparea ei de la centrul de psihologie a avut loc disparitia unei fete de 20 de ani,Elena Miron. Acum 2 zile politistii i-au gasit cadavrul in padure, mutilat.
Ieri s-au gasit chiar in aceeasi padure cadavrele a 2 copii de tineri, 2 fete si 2 baieti. Acestia au fost mutilati in diverse moduri, iar pe cadavrul uneia dintre fete a fost gasita scrisul Shadow.
Astazi am avut chiar un martor al uneia dintre crime. O fata, ce a decis sa ramana anonima, s-a decis sa vorbeasca.
*Arata o inregistrare cu mărturia fetei*

Fata: Era destul de tarziu in noapte si ma pregateam sa ma intorc de la munca. Insa un barbat necunoscut m-a prins de mijloc aruncandu-ma pe jos si legandu-ma. Eu nu ii cunosteam intentiile. Atinci apare o fata. Era imbracata in pantaloni scurti negri si o bluza rosie, avand o masca pe fata si taieturi pe tot corpul. Aceasta a ucis acel barbat cu o bâtă, spărgând-ui craniul. A venit la mine si m-a amenintat. Mi-a zis sa spun tuturor despre ea, si a spus ca isi v-a lua revansa. Acea fata a scos un cutit si mi-a taiat frânghiile, dupa mi-a taiat un colț al gurii si a plecat. Eu nu am vazut unde a mers, fiindca am fugit imediat.
*fata avea o voce tremurata in semn ca plangea*
Feriti-va de Shadow!
*aici se încheie video-ul*
Prezentatoarea: Dupa cum va puteti da seama aceasta fata este extrem de periculoasa. Daca o vedeti contactati imediat politia.

Eu aveam un zambet pana la urechi, dar nu unul normal. Era un zambet malefic. Incep sa rad putin. Jeff, L.J. si Ben se uitau la mine putin curiosi si putin socati si impresionati.

Jeff: Esti o criminala doar de cateva zile si deja ai bagat in sperieti un oras intreg, felicitari.

L.J.: Imi placi din ce in ce mai mult.*_*

Shadow: Ce pot spune, m-am antrenat cu prøxy-urile lui Slender si m-am inspirat de la unul din cei mai cunoscuti criminali din lume.

In timp ce spun asta ma uit la Jeff, care se uita la randul sau la mine confuz.

Ben: Se refera la tine cap de cărbune.

Asta ii spune Ben lui Jeff, care dupa se uita la mine mirat. Eu chicotesc.

Jeff: Ăsta a fost.. Un compliment?

Shadow: Da, cat timp il consideri si tu un compliment.

Jeff: Uhh..

Ben:... NU TE MAI PURTA CA UN PAMPALAU SI SPUNE CEVAAAAAA!

Jeff:... Mersi

Ben: *facepalm*

Shadow: Pff, cu placere. :") Ce zici sa mergem la vanatoare in seara asta?

Jeff: Sigur.

De la față pot spune ca Jack era gelos, iar Ben mai avea putin si ne shipuia cel mai probabil.

Shadow: Cred ca voi merge inapoi acasa sa imi iau hainele.

Jeff: Vrei sa vin sa te ajut?

Shadow: Sigur, mersi...Ca tot venii vorba... Cand veneai la bar cum de aratai.. Gen.. Normal?

Jeff: E o iluzie creata de Slender. Cand suntem in mijlocul a multe persoane noi ne vedem lafel, dar restul persoanelor ne vad ca pe niste oameni normali. Mi-a spus ca a facut asta si cu tine.

Shadow: Perfect! ^^

Dupa putin eu si Jeff iesim din padure si mergem la casa mea veche. Vedeam cum multe fete se uitau la Jeff. Din cate se pare, toate il vad extrem de atractiv.
Nu am nimic de comentat, imi plac ochii albasti, ce pot spune. :")

Shadow: Pari destul de popular printre fete hahah.

Jeff: Si tu printre baieti. *arata spre un grup de baieti ce se holba la mine*

Shadow: Pff, nu cred ca un baiat ar fi prea fericit sa ma vada cu initialele tale pe spate. O sa zica ca sunt proprietatea ta lol... Sau.. Nu parca asa ai spus?

Jeff: Nu fa sa para mai awkward decat e deja treaba asta.

Shadow: Ahahahah!

Dupa ceva timp de mers ajungem in fata casei. Intrai iar eu incep sa imi bag hsinele intr-un bagaj in timp ce Jeff se uita prin casa.

Jeff Pov.

Ma uit prin casa si gasesc in bucatarie o balta de sange uscat. Era locul unde am înjunghiato. Si chiar langa era o balta cu sangele prietenei sale.
Ii gasesc laptopul si intru pe el.. Era plin de poze cu ele 2 si un..singur video?

Intru pe acel video. Era un video de pe pornhub cu ea. Pai.. La asta nu ma asteptam. Pozitii indecente, dildouri.. Si eu care am crezut-o asa inocenta.
Jack cred ca ar da orice pentru un video ca ăsta. :")

Shadow: Fa pasi de la laptopul meu.

Ma dau la o parte si o vad putin mirata.

Shadow: Vad ca ai gasit acel video.

Avea pe fata in ranjet putin pervers, cam ca cei 2 Jack.

Shadow: Cand am atins pubertatea eram ceva genul, stii, e normal. Numai ca eu l-am pus si pe site. Pff, era cel mai popular video al saptamanii.

Aceasta incepe sa rada. Nu pare sa o deranjeze, ceea ce mi se pare putin incredibil.

Jeff: Stii ca daca ăia 2 afla de video nu se lasa pana nu-l gasesc?

Shadow: Ahah, cel mai probabil. Si oricum daca-l gaseste nu-mi pasa. Tot ce poate sa faca maxim e sa dea laba pe el pff.

Aceasta isi pune si laptopul in bagaj, dar cand dam sa iesim auzim o sirena de politie..

-----------------------------------------------------------

Nu ma intrebati de unde mi-a venit chestia cu porno-ul ca nu stiu lolol :") byee

CreepyPasta - Where there's light There's also darknessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum