Shadow: Ce naiba are cainele ăla? I-ai taiat gura??
Jeff: Nah, l-am gasit asa. El e mai mult un demon decat un caine. *il mangaie* Ok baiete, ataca Jack si Ben!
Cei 2 o iau la fuga cu Smile pe urmele lor. Ii multumesc lui Jeff si merg in bucatarie sa mananc ceva.
Imi iau o punga de clipsuri si 2 beri. Nu beau alcol prea des.
Ma asez pe canapea si mananc in pace si liniste.Dupa ce termin cad într-un somn adanc.
Ben Pov.
Insfarsit am reusit sa scap de potaia lui Jeff.
O vad pe Shadow me canapea dormind. Pe masa erau 2 sticle de beri goale. Iau una dintre sticle in mână.
Hmm.. 75% alcol. Probabil s-a imbatat deja.
O iau in brate si o duc in camera mea, întinzând-o pe pat. O invelesc iar eu ma asez langa ea.
Ma uit pe telefon pana cand Shadow se trezeste brusc.
Shadow Pov.
Ma trezesc brusc intr-un pat.
Stai, nu eram pe canapea?
Cand reusesc sa vad mai bine realizez ca eram in camera lui Ben. Controlez sa vad daca mai am hainele pe mine.
Sutien, bluza, chiloti, pantaloni.. Totul e la locul sau, phew...
Ben: Nu-ti fa griji, nu ti-am facut nimic. Berile alea ce ai baut erau destul de alcolice, probabil te-ai cam îmbătat.
Adevarat, ma simteam putin amețita.
Blondul scoate o cutie de Pocky-uri si incepe sa manance.Eu imi frec capul si ma dezvelesc.
Deodata Ben imi baga un pocky in gura.
Mananc putin din el pana cand Ben se urca peste mine si incepe sa manance din celalalt capat pana ajunge la buzele mele.Ma saruta usor in timp ce se uita in ochii mei. Eu eram prea amețita ca sa reacționez, deci il las sa continue, dar nu ii raspund la sarut.
Simt cum limba lui imi intra in lăcașul gurii, si intre timp imi musca usor buzele din cand in cand.
Cand ramanem aproape fara aer acesta se opreste, si se apropie de gatul meu.Incep sa ii simt dinții pe piele lăsându-mi urme de muscaturi nu prea adânci.
Tot ce faceam era sa rosesc si sa imi musc buza inferioara incercand sa nu scot vre-un geamat.Imi lasa mici saruturi pe piele, ajungand cu saruturile pe piept. Cand ii simt limba pe piele las la iveala un mic geamat ce il face sa zambeasca.
Mi-am ales ziua greșită sa-mi iau sutien ce se deschide din față.
Acesta imi da bluza jos si imi desface sutienul lasandu-mi la vedere sânii.
Incepe sa se joace cu sfarcurile mele facand miscari circulare cu limba.
Eu scap cateva gemete, ce il incurajeaza mai mult sa continue.
Coboara cu saruturi tandre pana la cureaua pantalonilor, unde vocea mea il opreste.Shadow: B-ben, s-stop...
Aveam ochii inchisi dar imi puteam imagina faptul ca el se uita la mine.
Fața imi era roșie complet, iar cateva șuvițe de par imi cadeau pe față.
El se ridica la nivelul feței mele iar eu deschid ochii uitându-mă in ai săi.
Avea o față blândă, dar eu ii știam intențiile.Ben Pov.
Ben: Cand faci fața asta aproape uit ca esti o criminala...
Incep sa ii desfac pantalonii, dar parca ceva ma opreste.
Acel ceva era conștiința si simțul de vină.
Pe o parte as vrea sa continui, dar pe cealalta imi pare rau sa abuz de ea cand e beata.Ii inchid la loc sutienul si ii pun pluza pe ea. Dau sa ma ridic de pe ea dar aceasta ma cuprinde in brate.
Arunc o privire la ea si vad ca deja adormise la loc.
Nu aveam de gand sa o deranjez, asa ca nu ma misc din bratele ei. Mai ales ca era asa calda.
Pana la urma adorm si eu.Shadow Pov.
Ma trezesc, dar era intuneric. Probabil se facuse deja noapte. Simt un corp cald peste mine. Pun mana si ii simt parul moale. Cand ochii mi se obisnuiesc cu intunericul vad ca cel de pe mine era Ben, si ca eram in camera sa.
Treaba asta e asa jenantaaaa! As vrea sa ma ridic dar.. E asa cald...ma plang cam mult.
Imi duc o mana la gat unde simt micile denivelari de la urmele dintilor lui Ben.
V-a trebuii sa port cateva bluze pe gat o vreme..... Ma bucur ca Ben n-a abuzat de mine cat eram beată... Cel putin nu de tot, totusi sunt inca virgina ceea ce e bine.
Aprind putin lanterna telefonului si ma iut la Ben. Arata asa cute~
Ma decid sa ii fac o poza, din fericire nu se trezeste din cauza flash-ului.
Ma uit la ceas, era 3 dimineața. Nu avea rost sa ma ridic ca sa merg in alt pat asa ca ma culc la loc acolo.
-----------------------------------------------------------
_OCreaturaANoptii_... Ahem xD
Oare urmatorul sa fie Toby sau Jack? XD (stiti la ce ma refer)
Apropo, poza cu Ben am modificato eu :3
Daca aveti noroc si daca eu voi avea chef desenez Shadow care doarme cu Ben lolol
Night
CITEȘTI
CreepyPasta - Where there's light There's also darkness
Mistero / ThrillerAcesta este volumul 2 din seria mea de CreepyPasta. Da, m-am decis insfarsit sa ma apuc de el xD mi-a luat ceva sa fac coperta deci sper sa apreciati. Nu va dau spoilere la carte, daca ati citit primul volum atunci stiti deja cum sta treaba. Voi înc...