Shadow: Sa inteleg ca sunt.. Un prøxy sau ceva?

Slender: Da, esti un prøxy.

Shadow: Uhh... Pai.. *ma uit catre restul* Am 23 de ani, armele mele sunt cutitul si bâta si.. Numele meu adevarat nu e important, ma puteti numii Shadow.

???: Eu sunt Ben, imi pare bine. ^^

Imi intinde mana un baiat blond, cu urechi de elf si ochi negri cu irisul rosu din care curgea sange imbracat ca Link din The Legend of Zelda.

Shadow: Tu esti ceva versiune a lui Link mai creepy? *dau mana cu el*

Ben: Ceva genul, apreciez faptul ca cunosti jocul. Si macar tu nu m-ai chemat spiridus. -_-

Shadow: Pff.

Masky: El e gen o fantoma. Bantuie jocul Majora Mask, iar cine il joaca pana la capat moare pe mana lui.

Shadow: Nu-i rau.

Hoodie: Acela cu masca albasta e Eyeless Jack. El e canibalul de care iti vorbeam.

Shadow: Eyeless? Deci e gen.. Orb?

E.J.: Dap, sunt total orb, totusi am un simt si auz foarte dezvoltat si nu am nici o problema. Si chiar daca nu te pot vedea pot spune ca esti extrem de sexy~

100% labagiu ce n-a vazut pizda in viata lui... La propiu!

Shadow: Aha.. Mersi cred.. -_-

Hoodie: Pe Sally si L.J. ii sti deja.

Shadow: L.J. ce e mai exact?

Masky: Un clovn.. Si la propiu si la figurat. XD

L.J.: La dispozitia dumneavoastra domnisoara. *face o plecaciune*

Shadow:... E prea gentil, ma sperie O.O

Toti rad la ce am spus, inafara de L.J. Care se incrunta uitandu-se la toti.
Toti par ok, si de abea astept sa ii vad in actiune de sigur.

Slender: Aici toti au camerele lor, insa a ta nu e gata. Deci ori v-a trebuii sa mai stai in casa ta veche pentru cateva zile, ori stai cu altcineva in camera pana e gata.

Shadow: Sa ma intorc la casa mea veche nu ar fi o idee prea buna..

L.J.: Vino cu mine in camera!

E.J.: Nu te duce la ăsta, sigur te violeaza. Vino la mine mai de graba!

Ben: Lasati fata sa respire capete seci. Apropo, amandoi violeaza. >:)

E.J. Si L.J.: HEY!

???: Ce e cu toata zarva asta?

Cineva intra pe usa conacului: un baiat. Ochi albastrii palizi, aratau mai mult negrii, hanorac alb, par lung si negru ca taciunele, piele si ea alba si pantaloni negri. Nu.. E EL!

Sar la el si il dau cu capul de perete, dupa il lipesc de perete tinandul de gat. Aveam cutitul la cativa centimetri de fata lui. Se uita cu ura la mine, si eu la fel, dar nu o putea vedea.

Shadow: Tu..!

Jeff: Cine naiba esti tu?? Ceva fufa violata sau ce??

Shadow: *il mai dau o data cu capul de perete* Nu te prefa ca nu stii! Din cauza ta am ajuns asa!!

Incep sa-l strang mai tare de gat. Ceilalti nu se bagau intre noi din cate se pare.

Jeff: Fetito, eu am avut o gramada de- ugh.. Victime, nu e ca si cum imi aduc aminte de toate!

Incearca sa iasa din stransoare dar nu mai avea destul aer cat sa isi concentreze fortele pe mine.

Shadow: Nu ti-ai torturat mental toate victimele vierme!!

CreepyPasta - Where there's light There's also darknessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum