Dr. Calvin: Elisabeth...

Elisabeth: Da?

Dr. Calvin: Avand in vedere ca te-ai vindecat rapid nu mai ai nevoie sa stai in spital-

Elisabeth: Super!

Dr. Calvin: Totusi vei fi trimisa la un centru psihologic.

Elisabeth: Stai ce? De ce? Nu am nevoie de un psiholog, ma simt bine.

Dr. Calvin: Toti spun asta la inceput. Nu-ti fa griji, vei fi in maini bune.

Perfect, ma cred nebuna.

Elisabeth: Pot macar sa-mi iau la revedere de la cineva?

Dr. Calvin: Uh, desigur ^^;

Am luat liftul si am mers la sala de sport, am vrut macar sa-i multumesc lui Brian pentru ajutor.

Ajung la etajul 2 si intru in sala de sport, dar Brian nu e de gasit.
Asa ca ma duc la celalalt antrenor.

Elisabeth: Ma scuzati, stiti unde este Brian?

Antrenorul: Cine?

Elisabeth: Uh, un barbat, inalt, blond.. ? Cel cu care ma antrenam in fiecare zi aici.

Antrenorul: Nu stiu despre cine vorbesti. Inafara de mine nu mai este nici un antrenor in spitalul asta.

Elisabeth: Ce? Pai si cu cine m-am antrenat tot timpul asta?

Antrenorul: Cu nimeni, ai facut totul singura. Era destul de ciudat faptul ca vorbeai singura.

CE?? Dar cum e posibil? Pot jura ca era adevarat. Iar luptele corp la corp? Doar nu ma bateam cu aerul... Nu?

.... Poate de asta ma trimit la un psiholog.. Ugh, nu sunt nebuna, stiu ca era real!

Daiane: Elisa, e timpul sa pleci.

Elisabeth: Urgh... Ok..

Si uite asa am fost bagata intr-o duba mai ceva ca la vânzătorii de organe pe piața neagra, si am fost dusa la un azil de nebuni.

... V-a trebuii sa scap de aici.

M-au lasat aici ca pe un caine abandonat in autostrada.

Elisabeth: *incerc sa descid usa* Ugh, normal ca nu se deschide, la ce ma asteptam?

???: Cine esti?

Ma sperii si instincriv incerc sa-i fut un picior, dar acea persoana se fereste.

???: Wow, bune reflexe.

Camașa de forta? Pacienții pot merge liberi prin cladirea asta??

Elisabeth: Uh, eu sunt Elisabeth *ii intind mana dar dupa realizez.. * Oh da,camasa..;;

???: Eu sunt Tobias, dar toti imi spun Toby! ^^

Pare un baiat cam de varsta mea. Par brunet putin mai lung, se vede ca nu a avut cine sa-i taie parul. Ochii de o culoare maronie spre galben si avea si o masca pe gura.

Tobias: Tu ar trebuii sa fi noua venita.

Elisabeth: Nici gand. Eu nu am ce cauta aici, nu sunt nebuna.

Tobias: Toti spun asta la inceput ^^

Elisabeth: *inca incerc sa trag de usa* Totusi eu spun adevarul, ugh.

Intre timp ce eu trageam de usa iar Toby se uita la mine ca boul la poarta noua apare de nicaieri un asistent.

Asistentul: Ce crezi ca incerci sa faci? -_-

Elisabeth: Incerc sa ies, dăă.

Asistentul: *ma ia de guler si ma taraie pana la o camera*

Elisabeth: Hey! Stii, nu e prea politicos din partea ta!

Asistentul: Asta v-a fi camera ta. Ti se vor da pastile in fiecare zi. Cat timp cooperezi totul v-a fi bine.

Elisabeth: Si daca nu cooperez?

Asistentul: Nu cred ca vrei sa afli. Ia astea pe tine. *imi arunca niste haine pe pat*

Elisabeth:... Poate m-as putea schimba daca iesi din camera stii? -.-

Asistentul: *iese si inchide usa*

Ăsta e probabil doar cu vreo 5 ani mai mare ca mine, dar e extrem de impertinent.
Imi iau hainele alea pe mine... Albe mai ceva ca la spital.. Camasa evident ca era o camasa de forta, dar mai bine aia decat sa stau dezbracata p-aici.

Imediat ce am terminat asistentul intra dinou in camera cu un pumn de pastile in mana.

Elisabeth: Uuuh... Nu crezi ca sunt cam multe?

Asistentul: Asta e doza minima.

Elisabeth: Iti bati joc de mine? O.O N-am de gand sa inghit atatea pastile.

Asistentul: *se pune peste mine ca sa ma imobilizeze, ma tine de nas si-mi baga pastilele pe gat*

Elisabeth: *COUGH COUGH* Esti nebun?! Puteam sa ma inec!

Asistentul: *se da jos* Nu te mai plange atât, daca cooperai n-ar fi fost nevoie sa ti le bag pe gat cu forta.

Elisabeth: -.- Ai un nume, ceva? Ca nu am de gand sa-ti spun "domnule".

Asistentul:... Tim, imi poti spune Tim.

Elisabeth: Bun.

Tim: Acum treci incoace sa-ti leg camasa.

Elisabeth: Mai usor sau o sa suni a violator.

Tim: Pff.. *imi leaga curelele*

Macar are simtul umorului.

Dupa ce termina Tim iese din camera si raman pe pat.
De la ceasul de pe perete pot spune ca ar trebuii sa ma culc.

Sper sa nu fie asa groaznic pe cat pare...

-----------------------------------------------------------

Pai Elisa a cazut din lac in puț xD
Va rog nu va apucati sa faceti crize de fangirl din cauza lui Toby xD

Si nu sariti la gatul meu din cauza descrierilor, mie imi plac versiunile astea ^^; Byeeee

CreepyPasta - Where there's light There's also darknessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum