Dzisiaj mi się trochę nudziło, a znalazłam moją starą książkę. Postanowiłam ją sobie poczytać. No i dostałam po prostu maindfucka.
Po pierwsze: wcześniej mi się wydawało, że jest ono po prostu słabe i nie widziałam sensu pisać tego dalej. Ale jak je teraz przeczytałam to myślę, że ono nie jest, wcale takie złe.
Po drugie: kilka sytuacji w tamtym opowiadaniu jest strasznie podobnych do tych z tego opowiadania. A tamto pisałam chyba rok albo nawet dwa lata temu.
Po trzecie: moja głupota chwilami, aż boli. XD
Po czwarte: wydawało mi się, że nie potrafię pisać. Jednak się miło zdziwiłam, w miejscu gdzie zapytałam czytelników jak wolą. Przez chwilę myślałam, że nie będę wiedziała jak by to tak zrobić. Jednak moim zdaniem udało mi się.
Po piąte i ostatnie: wydawało mi się, że jest tam o wiele więcej błędów. Co mnie strasznie zdziwiło to, to że większość jest spowodowana moją autokorektą. A gdzie nie gdzie brakuje po prostu jakiegoś słowa.No, ale przechodząc do rzeczy.
Chciałam was zapytać, czy może nie dokończyć tej książki tutaj?
No chodzi mi o to, że ją tutaj przepiszę i lekko pozmieniam, i zaczną ją kontynuować.
No i czy wy byście chcieli takie coś?Jak nie wiecie o co chodzi to na początku pisałam na innym koncie. Miałam tam jedną książkę. W sumie trochę w podobnej tematyce do tej. To było chyba rok temu, ale nie jestem pewna czy nie jeszcze wcześniej. Całkowicie poplątałam się w tej książce. Myślałam, że czytelnicy po chwili stwierdza, że za dużo wymyślam i tyle. Miałam tyle pomysłów, a próbowałam je wcisnąć w jedną książkę.
No i się po prostu poddałam. Stworzyłam nowe konto i zaczęłam pisać tutaj. Nie żałuję tego, bo tak powstała ta książka, ale zastanawiam się czy nie wrócić tak trochę do tamtej.No to napiszcie w komentarzu czy chcecie powrót tamtej książki. Ja się do was przystosuje.
Ps: książka nazywa się Zamieszkać z bratem
Jakby był problem ze znalezieniem, albo wątpliwościami czy to ta.
Konto nazywało/nazywa się Patrix131
Jak nie jesteście pewni wyboru, można poczytać.
CZYTASZ
Beautiful Bad Sister
ActionTo opowieść o dziewczynie, która w wieku 13 lat uciekła z domu. W domu cały czas była wyzywana i bita, przez brata i jego kolegów. Rodzice nie zwracali na nią uwagi. W szkole, dzięki bratu, była nikim. Nikt nie chciał z nią rozmawiać, cały czas ją o...