A pak jako vrchol jsem narazila do té nejhorší osoby za všech možných.
,,Liz, jsi v pohodě?" Zeptal se mě překvapený James Potter, kterému jsem skončila v náručí. Neurčitě jsem potřásla hlavou a chtěla jsem odejít, Potter mě však pevně držel.
,,Co se děje? Prosím řekni něco," James si zkoumavě prohlížel můj uslzený obličej a snažil se z něj něco vyčíst. Chtěla jsem mu odseknout, že mu do toho nic není, ale jediné na co jsem se zmohla byl další příval slz. Když se na nás obrátil první pár očí James si mě přitáhl pevněji k sobě a zaplul na taneční parket, kde zrovna tančili zamilované páry ploužák. Musela jsem se v duchu zasmát, James Potter byl opravdu ten poslední, o kterém bych řekla, že tu se mnou dnes bude tančit. Když jsem se trochu uklidnila a ovládla otáhla jsem se od něj a otočila jsem se směrem ke dveřím vedoucím na chodbu, Potter si mého uslzeného pohledu všiml a konečně mě pustil.
P O H L E D T Ř E T Í O S O B Y
Hnědovlasý mladík koněčne pustil ruku francouzky a s pohledem upřeným na dveře se dral mezi tanečníky. Když se konečně dostal na chodbu, to co tam viděl ho tak překvapilo, že se mu v hrdle zadrhl dech. Byl zvyklí na to, že Sirius Black je opravdový sukničkář, ale tohle vážně nečekal. Poté co se vzpamatoval se v jeho hlavě přepl neviditelný vypínač a ho se najednou zmocnil vztek. Vykročil směrem ke dvojci. Když tam dorazil, hrubě popadl Blacka za límec a odtrhl ho od překvapené Marlen. Pak ho udeřil do tváře a znovu a znovu dokud ho nezarazil něčí hlas.
,,Jamesi, ne!" To už k nim běžela zrzavá Lily Evansová. James upustil Siriusovu košili, na které byli známky krve a konečně si uvědomil co udělal. Jako ve zpomaleném záběru sledoval jak se Marlen sklání k Siriusovy na podlaze a jak k nim dobíha jeho sladká Lily a zhrozeně na něj pohlíží. Ani nevěděl proč svého nejlepšího přítele uhodil, možná mu bylo už na nic jak Sirius s těmi dívkami jednal. Nebo měl na Siriuse vztek za to, že si ho předtím dobíral.
,,Zbláznil ses!? Co to do tebe kruci vjelo?!" Otupělí James se otřásl a vydal se rychle opačným směrem než byla trojce jeho společníků. Přitom pohlédl na své prsty pokryté Siriusovou krví, rychle otevřel dveře nejbližší třídy a zapadl tam. Celé jeho tělo se mu roztřáslo. Co to udělal? Musel ven, vydal se zpátky na chodbu kde vrazil přímo do dívky svých snů.
,,Jamesi," vydechla když ho spatřila. Potter se o ní jen otřel a pokračoval ke schodům, Lily ho však po chvíli dohnala a chytila jej za ruku. Nedržela ho pevně, mohl se vysmeknout ale neudělal to. Místo toho se nechal obejmout.
***
Mezitím se Marlen snažila Siriuse přesvědčit, aby si zašel na ošetřovnu. Sirius ale odehnal její ruku, která mu zkoumala rány a vydal se směrem na kolej. Chtěl být sám.
,,Nechápu proč se chováš jako kretén," zavolala na odcházejícího Blacka hnědovláska. ,,Nic z tohohle se nestalo kvůli mě."
V tom momentě se Sirius otačil: ,,Ty to nechápeš co? VŠECHNO tohle se děje kvůli tobě." Ukázal na Marlen prstem, jeho hlas se strašidelně rozléhal. ,,Už takhle nemůžu pokračovat," vydechl. ,,Ty a já," Sirius sebral všechnu odvahu. ,,Musí to skončit, už se to nikdy nebude opakovat. Už žádné další utěky od reality. Je konec." Vydech a nechal vyjevenou Marlen za sebou.
P O H L E D L I Z A B E T H
Když mě James opustil otřela jsem si poslední slzy a vydala jsem se směrem ke dveřím, pak jsem si ale vzpomněla co je za nimi. Než jsem se stihla rozhodnout co teď - poněvadž na večírku už jsem být nechtěla ani minutu - někdo mě oslovil.
ČTEŠ
I don't know my name[FF, Poberti]
FanfictionPříběh o dívce, která dala své srdce do rukou chlapce, který o něj nestál. Příběh o dívce, která se snažila být někým jiným. Příběh o dívce, která byla princezna. Ale všem princeznám jednou spadne korunka. 26. 5. 2020 #11 ve fanfikce 27. 5. 2020...