Jungkook taksinin parasını öderken birlikte taksiden indiler.
Kız önce etrafı süzüp beğeniyle bişeyler dedi halbuki kendisinin daha iyi alacağı evler vardı ama o buralardaydı ya bu kız aptaldı ya da aptaldı
Kızın rahatlığı oğlanı bir kez daha şaşırtırken apartmandaki eve girdiler.
Koltuğa oturan ikili Jungkook'un konuşmasıyla sessizlik son buldu.
"Bana bazı şeyleri anlatmalısın?"
"Mesela?"
"Mesela annen neden o adresi verdi?"
"O konu biraz karışık sana şöyle özetliyeyim.Annem bir evim olduğunu biliyor ama şahsen evim yok."
"Evin yok ve sen nasıl hala hayattasın?"
"Öyle işte"
"Sen nasıl zenginsin senin yerinde olsam bir dakika ayağa kalkmam"
"Neyse Jungkook sen şu hanımefedilik şeysini bi öğret de paramı alayım ben"
"Ne dersem yapacaksın ama"
"Dediğin şeylere bağlı"
"Bunu evet sayıyorum"
"Jungkook sözleşme mi imzalıyoruz da madde madde sayıyorsun her şeyi"
"Pekala pekala öncelikle sen şu konuşma uslubünü değiştir. "
"Gayet iyi be konuşmam şive de yapmıyorum"
"Öyle değil cidden kro odun bir erkek gibisin"
"üfff iyi be hallederiz"
"Neden erkek olarak dolaşıyorsun?"
"Çünkü güzel keyifli"
"Neyinden keyif alıyorsun? "
"Laf atan erkek yok, elleyen yok, kavga ettiğinde seni kız olduğun için hafife alan yok, kahvehanelere girebiliyorum, dikkat çekmekte güzel bu arada. Ortama bir giriyorum tüm kızların gözü bende."
"Böyle anlatınca biraz şey gibi duruyor hem iyi hem kötü"
"Neyse konuşma uslubu bende bi şekil çözecez artık"
"Nazik konuşmalısın biraz"
"Bak şimdi bu mahallede bi kız var bana hasta olan kız tam bir süs bebesi, ben giderim o değişik boya badana suratlının yanına bi kaç şey kaparım ondan"
"Sonra saçların uzun olacak"
"Şimdi ben saçlarım uzun bu şekilde millete adım Ji Chan dersem gülmezler mi?"
"Gerçek adını niye söylemiyorsun?"
"Canım erkek Olmak istiyor ve ben Ji Chan ismini kullanıyorum nokta"
"Fevri hareketlerini kes"
"Denerim"
"Vücudun da yara, çizik gibi bişey var mı? "
"Niye sanane"
"Ona göre kıyafet seçeceğiz"
"Pekala sırtımda boydan boya bir iz var, omzumda da çizik, sağ bacağımın dizinin arkasında doğum lekesi var ve iğrenç görünüyo"
"Başka? "
"Yok"
"Yaralarına bakabilir miyim? "
"Olur"
"Sana bunu başkası dediğinde göstermemelisin biliyorsun dimi ben sadece-
"Açıklama yapmak zorunda değiliz ortağız biz ortak, ortağımdan niye utanayım"
Tshortu çıkarıp bana arkasını döndü.
sırtında ve göbeğinde olan bezi çıkarınca sırtı tamamen ortaya çıktı.(Kızın gögüsleri olduğu için adı her neyse onu sarıyo böyle dümdüz oluyor işte anlatamadım ama idare edin işte)
Boynunun altından başlayıp aşağıya kadar iniyordu.
Elimi boynuna deydirince hafif ürkse de bişey demeyince elimi yaranın üzerinden hafif aşağıya kadar indirdim.
"Canın acıyor mu?"
"Geçmiş olan yaralar acımaz Jeon"
"Bu iz ameliyatla silinir ister misin?"
"Gerek yok istemiyorum"
Normalde isterdi kız çünkü dedi içinden yarasına bakıp insanların gerçek yüzünü görüyordu. Aslında dünyada hiç kimseye güvenmemesi hakkını unutmuyordu.
Jungkook omzuna bakınca tekrar kıza baktı.
Ne yaşamıştı bilmiyordu ama kızın umursamadığı ve hayata bakış açısı onu tekrar kendine hayretler içersinde bırakıyordu.
Tshortu giyip pantalonunu yukarı dizinin üstüne kadar çekti. Doğum lekesi ortaya çıkarken Jungkook'un bakmasının ardından tekrar kapattı orayı pantolonuyla
"Hey Jeon git yemek yap ta yiyelim.Açım ben"
"Konuşma-
"Tamam tamam nazik olurum ben hadi şimdi güzel bir yemek hazırla da karnımız doysun"
"Bir hanımefendi güzel bir yemek yapabilmelidir."
"Böyle diyerek yemeği bana yaptırmayı düşünüyorsan yanılıyorsun"
"Peki peki ramen yapıyorum. "
"Benimki sebzeli olsun biliyorsun kas yapmak biraz zor"
"Tamam"
"Yanında da varsa kola güzel gider."
"Zaten kas kolayla oluyordu"
"Söylenme Jeon"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hanımefendi✔
Fanfiction*Bu kitap kesinlikle berbat bir kitaptır benim gözümde. Her türlü hata vardır. Düzelt imalarınızı görmek istemiyorum ilk kitabım ve eğer düzeltmeye kalksam cümleler başka yere gider, yorumlarınız da farklı görünür.O yüzden oku geç "Onu bir hanımefen...