"Suyun kaldırma kuvveti"

2.3K 230 103
                                    

Ertesi gün belimin tutulmasıyla uyanarak lavoboya girdim.

Zaten hangi akılla o koltukta uyumuştum.Burası benim evimdi benim rahat etmem gerekirken pasaklı Hanım krallar gibi yaşıyor.

Elim sırtımdayken Ji Chan'ın odasına girdim.Uyuyordu

Tabi buldu güzelim yatağı uyusun

Telefonumdan gördüğüm saatle gözlerimi açtım.Ben niye sabahın köründe uyanmıştım?

Hala uykum vardı

Ji Chan yatağın kenarında yatarken yavaşca yatağa yatmaya başladım.Kafamı yastığa koyduktan sonra büyük bir oh çektim.

Başardım

Üzerimede onun örttüğü pikeden kendime örttükten sonra yarım kalan uykuma devam ettim.

Rahat etmekte varmış.

Tam uykuya dalacağım rüyamdaki kızı öpeceğim bilin bakalım ne oldu?

Ji Chan bağırmaya başladı

Ses tellerinde artık ne varsa o kadar çok ses çıkmıştı ki her an komşulardan biri gelebilirdi.

Elimle ağzını tutup bağırmasını engelledim.

"Ne işin var burada?"

"Yemedik seni merak etme yeni geldim zaten belim ağrıdı orada o yüzden burada yatacağım."

"İyi sen yat ben koltuğa gider yatarım."

"Beni uykulu halimle sinirli görmek istemiyorsan yat uyu"

"Peki"

Sonunda güzel bir uyku çekeceğim. Eeee kız nerede en son öpüyordum?

Yüzünü göremediğim kıza yaklaşarak ellerimi yüzüne koydum.

İşte şimdi seni öpeceğim güzel kız

Dudaklarımız arasında bir kaç santim varken kızın yüzüne baktım.

Ji Chan

Bir dakika bir dakika?

Lena

Nefes nefese uyanarak yataktan kalktım.

Tanrım o nasıl rüyaydı?!

Elimi yüzümü yıkayarak aynadan kendime baktım. Kendime gelmeliyim o kızı düşlememeliyim ben daha iyisine layığım hem daha seksi kadınlar varken Lena da kimmiş?

Tekrar elimi yüzümü yıkayarak telefonumu almak için odama girdim.

Masum masum uyuyordu

Kadınsızlık başıma vurdu kesin

Telefonu alıp hızla salona geçtim. Gözlerini düşünmemeliyim o güzelimsi gözleri düşünmemeliyim düşünmemeliyim lanet olsun çok güzel

Ne diyorum ben ya kendime gelmeliyim

Dolaptan bir kaç atıştırmalık yiyecekler çıkarıp ağzıma attım. Bugün ki bakım için rezervasyon yaptırmalıyım ne kadar pahalı da olsa sonuçta ben ödemeyeceğim ya

En iyi yerlerden rezervasyon yaptırıp telefonumdan sosyal medyaya girdim. Saat daha sabahın 10'uydu.

Yarın o kadar geç kalkacağım ki asla uyanmayacağım sadece yatıcam.

Bana yazan afetlere cevap verip aynı zamanda ağzıma atıştırmalıkta atıyordum.

Bu kızıl güzeldi vücüda güzelmiş hem

Bir başka resimde ki kıza baktım. Gözleri renkliydi aynı Lena gibi

Telefonu kenara atıp kafama vurdum.Ne oluyordu bana? İlk defa kadın görmüş gibi aklımdan çıkaramıyordum ama bir yandan da haklıydım sizinle bir zenci yaşasa onu aklınızdan çıkarmazsınız çünkü ülkenizde nadir siyahi olur ve bu yüzden aklınızda olur.

Ben zaten niye bunları düşünüyorsam? Kızılın numarasını alarak kakaotalk dan ekledim diğer güzel gözlü kızı da line a ekledikten sonra geriye yaslandım.

Kakaotalk dan konuştuklarım tam bir afet olup seksi olanlar line ise sadece görüşmek felan

Suyumu içtikten sonra aklıma gelen fikirle Ji Chan'ın yattığı odaya yani bir zamanlar benim olan odama geldim.

Sen şimdi görürsün

Elimdeki dolu bardağı suratına atarak hışımla kaçtım odadan zira o bağırmasından beni öldüreceği kesin

Hanımefendi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin