Yemekleri bir güzel yemiş ve şu an da koltukta yayılıyorduk. Tabi Lena yani namıdeğer Ji Chan'ın geğirmesini unutmamak gerekir.
Bi insanda utanma olur arlanma olur ama bunda yokResmen erkeğin beden değiştirmiş hali
"Jeon-ah saat kaç? "
"7'ye geliyor. "
"Ben birazdan uyurum odamı göstersene"
"Sen salonda uyuyacaksın"
"Nedenmiş o?"
"Seni ben davet etmedim ayrıca başka Odam yok."
"Normalde olsa gider kalırdım başka evlerde ama şu an üşeniyorum."
"Eğer polise yakalanırsan olacakları biliyorsun dimi?"
"Jungkook ben misafirim.Misafire böyle mi davranıyorsun? Girdiğim gecekondu da ki koltuklar bile bu koltuktan daha rahat"
"O zaman git"
"Yatak çift kişilik mi?"
"Evet"
"Beraber yatarız."
"Yok Artık! "
"Var artık hem sen beni kız olarak görmüyorsun sorun da yok. "
"Ama bir bayan olduğunu biliyorum. "
"Bu neyi değiştirir ki yatağına yatmaya gidiyorum.İstersen burada koltukta yat istersen benden uzakta yatakta yat."
"Bir hanımefendi bir adama aynı yatakta yatma teklifini edemez."
"Tamam bir bitmedi kuralların"
"Lena lütfen git ve uyu ben film izleyeceğim."
"Sen bilirsin yarın kaç gibi gideceksin şirkete?"
"Niye neden soruyorsun?"
"Gideyim de annem bir görsün beni nasıl böyle biri olduğumu görürse beni hanımefendi yaptığın zaman daha çok para verir belki"
"Kesinlikle yarın benimle geliyorsun bana yardım edersin hem"
"Yok canım kızları cezbetmek daha güzel"
"Lezbiyen çıktı başıma bir de"
"Erkeğim ben erkek bu halimle tabiki düşecekler bana sonra konuşacağım onlarla ,ay çok eğlenceli"
"Eğlencen sönsün"
"Ya sen nasıl erkeksin kız kes biraz"
"Canısı benim yakışıklılığım sana yüz Justin'e bin çeker. "
"Bir şey derdim ama uykum var gidiyorum."
Kıza son lafını söyleyemeden kız giderken arkasından baktı.
Ciddi ciddi benim odama girdi
Hayır ben gerçek anlamda bir erkeğim biraz korkmalı o da yok!
Bir çok kızla beraber uyudum. Bir çok kızla beraber oldum. Bir çoğuyla sevgili oldum ama bunun gibisini görmedim.
Yani aslında kızların bakış açısından hayata baktığımızda bizlerden bir tık hatta belki iki tık daha zordu. Ama erkek kılığına girmekte çözüm değildir ki
Seni öyle bir dönüştüreceğim ki pasaklı görenler bir daha bakacak.Sana erkek olduğunda güzel güzel bakan kızlar şimdi sinirlerinden kuduracak
Neden gerçekten böyle yaptın bilmiyorum ama seni değiştireceğim pasaklı
Bu da sana sözüm olsun çünkü ben sözlerimi tutan biriyim.
Bu bölümler biraz kısa oldu biliyorum ama diğer bölümler kesinlikle uzun olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hanımefendi✔
Fanfiction*Bu kitap kesinlikle berbat bir kitaptır benim gözümde. Her türlü hata vardır. Düzelt imalarınızı görmek istemiyorum ilk kitabım ve eğer düzeltmeye kalksam cümleler başka yere gider, yorumlarınız da farklı görünür.O yüzden oku geç "Onu bir hanımefen...