"Öpebilirsin"

2K 180 283
                                    

Medyaya düşmeyende nebileyim yani

Bölümde yazım hatası varsa belirtirseniz sevinirim :)

Ji Chan'ın Ağzından

Telefonumun alarm sesiyle gözlerimi açtım. Rahatlamış hissediyordum, o kadar yorgunluktan sonra bu uyku gerçekten bana iyi gelmişti.

Gözlerimi ovalamak için elimi kaldırırken elimin üzerinde bir el hissettim.

Elimi kavrayan büyük bir el

Gözlerim elin sahibine kayarken elimi çektim. Jeon elimi tutarken uyuya kalmış

Benim elimi tutarken!

Alarmı kapatarak ayağa kalktım. Masum masum uyuyordu Jeon

Plan felan yapmıştım evet ama Jungkook uyumuştu, bu saatten sonra uyumamasını sağlasam ne yazardı?

Yanına yaklaşarak yatağa oturdum. Gerçekten uyurken masum duruyordu

İstemsizce ona bakarken gülüyordum. Gülüşüm yüzüme sığmayacakmış gibi hissediyorum.

Beynimin içimdeki sesini yok ederek kalbimi dinledim. Uyansaydı gerçekten biterdim ama elini tutmak istedim sadece

Beni saatlerce tutan elini tutmak istedim

Uyanmaması adına saçını hafif okşadım. İpeksi bir saçı vardı, güzel kokan ve yumuşacık

Ne yaptığımı gerçekten bilmiyordum sadece içimden geldiği gibi davranıyordum. Belki de bana herkesden daha yakın biri olduğu için böyle davranıyordum. İlk defa bir erkekle yaşadığım için böyle duygular besliyor olabilirdim.

Bir daha yapamayacağımı bilerek yüzüne biraz daha yaklaştım. Onu öpecektim

Öpüp hemen buradan kaçacaktım

Aksi halde kendimi tutamayıp başka şeylerde yapabilirdim.(Fesat mood: on)

Dudaklarımı büzerek yanağına yaklaştım. İlk defa birini yanağından öpecektim. Gerçi o neredeyse her şeyde ilkim olmuştu.

Yanağına milimler kala tam öpüyordum ki gözlerini açan bir adet Jeon'la adeta yere yapışmıştım korkudan

Uykulu gözlerle anlamsızca bana bakıyordu. Alt tarafı öpecektim o da uyanacak zamanı bulmuştu!

Şişik dudaklarını yalayarak gözlerini ovaladı. Tatlı duruyordu, öpülesi kadar tatlı (öpmeye taktı bu da illa öpecek)

Beni öyle görmediğini umarak yerden kalktım. Utançtan yanında duracağımı zannetmiyorum

Hızlı adımlarla yanından çıkacakken kolumdan tuttu. Tanrım lütfen beni utandıracak bişey demesin!

Beni o halde görmemiş olsun!

Tanrım...yalvarıyorum

Ben olacakları korkuyla beklerken kulağıma doğru eğildi. Söyleyeceğini illa yakınlaşarak mı söylemesi gerekiyordu! Temas etmese ne olurdu sanki!

Bizde de kalp var hani

Kulağıma sıcak nefesini vererek huylanmamı sağladı. Bazen gerçekten bu Jeon'u öldürmek istiyordum.

Kolumu hala tutarken diğer eliyle yanağımı tuttu. Ne yapıyordu bilmiyorum ama hiç iyi yapmıyordu

Yanağımı okşarken kaskatı kesilmiştim. Hareketleri bazen beni eritecek bir seviyeye getirebiliyordu.

Okşadığı yanağıma neredeyse hissedilemeyecek bir öpücük kondururken konuşmaya başladı.

"Beni ne zaman istersen çekinmeden öpebilirsin Chan-ah"

Hanımefendi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin