"Utanç"

1.9K 177 727
                                    

Medya😈😈😈 AwSofia13 düştün mü bari qiz????  La inşAllah başka birini etiketlemedim😂

Yazım yanlışı olursa lütfen belirtiniz ;)

Jungkook'un Ağzından

Dünkü yaşanan olaylardan sonra sanki o anı yaşamamış gibi devam ediyorduk. Garip bir döngünün içindeydik ya da ben öyle sanıyordum

Aksi halde Chan'ın benden kaçmasının başka bir nedeni yok gibi, kaçan kovanalır taktiğiyle öyle gidiyorduk işte

Her zamanki gibi sporumuzu yapmıştık. Ne kadar kilo verse kârdı, hem onunla birlikte benim de kaslarım gelişiyordu. (Daha ne kadar geliştirecen zalımınoğlu)

Günlük rutinimiz olan banyoya girerek derin bir nefes aldım. Bugün ek olarak spor salonuna gitmiştik. Farklı olarak ise koşu süreceni azaltmıştım,bayılırsa annesi bana fena fırça atabilirdi

Saçlarımı da duruladıktan sonra havlum ile banyodan çıktım. Günümün çoğunluğunu uyuyarak geçirecektim, dün akşam Chan'la sabaha kadar onun korkusu yüzünden oturmuştuk. Ne şans ki sabaha kadar şimşek çakmıştı!

Dolabımdan pijama takımını giyerek yatağa yayıldım. Ta ki biri benden önce girene kadar

"Chan-sshi kalkar mısın?"

"Yah resmiyetle konuşma benimle"

"O zaman sizi başka bir yere alalım Chan Hanımbeyciğim"

Gözünden düşen yaşla ne olduğunu anlamaz şekilde gözyaşını sildim.

"Ne oldu Chan-ah?"

"Benimle resmiyetle konuştuğuna göre beni sevmiyor musun?"

Gözlerinden yaşlar firar ederken anlamsız ama Chan'ın anlam verdiği konuyu anlamaya çalışıyordum çünkü saçma birşeydi

"Tabiki seni seviyorum dostumsun sen benim"

Ellerini karnına koyarak dudaklarını büzdü.Sarhoş muydu? Ne ara içti ki?

"Dostlar öpüşüyor mu Jeon?"

Yüzünü buruşturarak karnına doğru baskı yaptı. Hadi ama bir insan durduk yere neden karnına baskı yapardı yoksa hamile miydi?

"Jungkook bana sıcak herhangi bir içecek hazırlayabilir misin?"

"Tabiki"

Normalde olsa kendin yap derdim alaya vurarak ama şu an iş ciddi duruyordu

Annem beni doğurduğu için o da hamilelik sürecinden geçti yani belki eğer hamileyse annem iyi bilir bu konuları(bu çocuk saf,saf üstü saf, gold saf,süzme saf)

Ketıla koyduğum sıcak su kaynamaya başlarken telefonumdan annemi aradım.

"Alo"

"Efendim oğlum"

"Anne hemencicik konuya dalacağım. Benim bir arkadaşım var bir kaç günlüğüne mecburen bende kalıyor. Bugün bir anda karnına baskı yapmaya başladı. Çok kötü duruyordu. Benden sıcak birşeyler yapmamı istedi hamile mi yoksa? Doktora götürmeli miyim?"

Annemin kıkırtısı kulağıma doluşurken sorularıma cevap verdi.

"Öncelikle canım oğlum karnı ağrıyan herkes hamile sayılmaz. Telaş yapma, ben anladım ne olduğunu. Şimdi ona sıcak çikolata yap ardından markete git biraz abur cubur al sonra ise orkid almalısın."   (Bu konuda bişey demek istiyorum ben normalde bu konuları hani öyle açık yazan biri değilim ama okuyucular genelde hani kız ya o yüzden sorun etmiyorum. Ama bazıları bunun direk utanç verici olduğunu düşünüyor.Abi bu Allah vergisi ciğerim,o olmazsa çocuğun olmaz,utanmayın,çok ta arsız olmayın da neyse fazla utanılacak bişey değil yani. Beni bu konuda linçleyeni var ya terlikle kovalarım ona göre denk alın ayakları😂😄)

Annemin dediklerini aklıma not ettikten sonra ketılı kapattım. Regl mi olmuştu? (Hamile o hamile sen öyle bil)

Sıcak çikolatayı hızla yanına götürdükten sonra aceleyle dışarı çıktım. Bu konuda çok ama çok az bir bilgim vardı. Annem genellikle karnına sıcak su torbası koyar karnını ovardı o yüzden bunu da almayı aklıma not ederken marketten içeri girdim.

Cips paketleri,kola,fanta,dondurma, çikolata derken kasaya parayı ödeyip dışarı çıktım. ( Burada canım çok spoi vermek istedi.Bu dönemdeyken asitli veya soğuk şeyler yenilmez o yüzden burası biraz bela açacak diyebilirim.)

Eczaneden annemin dediğini de almışken aynı zamanda sıcak su torbasınıda almıştım. Başka eksik var mıydı ki?

Evin yolunu tutarak acele ettim. Cidden ağrısı çok fazla olmalı ( Alt tarafı bıçaklanıyormuş gibi hissediyorsun başka ne olabilir ki????)

Bir kaç dakika sonra eve varmış ve merdivenlerden çıkmaya başlamıştım. Anlık hızdan dolayı nefesim vücudumu terk ederken ağzımdan nefes alıyor hızlıca varabilmek için ekstra çaba sarfediyordum. (Böyle sevgilim olsun ömür billah bırakmam yapışırım bırakmam)

Anahtarla kapıyı açarken aynı zamanda ayakkabımı çıkarıyordum. Tekrar hızlıca her şeyi hallettikten sonra salonda oturan Chan'ın yanına giderek poşetleri ona verdim.

"Bunlar nedir?"

"Sana aldım."

"Neden?"

"Hasta olabileceğini düşündüm."

"Grip felanda değilim gerekte yok yani"

"Sen regl değil misin?"

Yanakları kızarırken kafasını sağa doğru çevirdi. Ne demiştim ki?

Kızarmış hali gerçekten tatlı duruyordu

"Benim sadece midem bulanmıştı o kadar"

Kafası dönük söylediği cümlelerle kendime bir of çektim. Sormadan eşyalar alırsam işte böyle olurdu.

İçimdeki utançla odama geçip kendimi yatağa attım. Bu gibi durumlarda yer yarılsa içine girsem olmaz mıydı?

Diğer bölüm böyle çok romantik oldu benden söylemesi

Bu bölüm biraz kafanız karışmış olabilir. Kız utandığı için yalan söyledi. Miğdesiyle felan alakası yok yani

Neys bir sonraki bölümde görüşürük💜

Sağlıcakla kalın hoşçakalın ( kafiyeli oldu ha)

Hanımefendi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin