"Lanet Telefon"

1.5K 186 87
                                    

Bu kitabın 1k vote olacağına inanıyorum lütfen vote vermeden geçmeyiniz yoksa değil tüfek taramalı silahla tararım sizi

Jungkook'un Ağzından

Evdeki ölüm sessizliği beni bitirirken koltukta geriye yaslandım. Kimseden tek bir ses bile çıkmıyordu. Diyeceklerimi toparladıktan sonra bu sessiz ortamı böldüm. Umarım Jimin bana yardım edebilirdi,ne zaman başım sıkışsa kolaylıkla yardım ederdi ama şimdi niye çözüm bulamıyordu ki?

"Chan sen yarın gidiyorsun yani buradan ayrılıyorsun"

Dudaklarını büzerek baş salladı ama ben gitsin istemiyordum hep benim yanımda kalsın istiyordum.

"Bana söylemen gereken bir şey var mı Jeon?"

İmayla sorduğu soruya kafamı sağa sola salladım. Ne söylemem gerekiyordu ki? (Aşık olmak bu jojuğa yaramamış aptallaştı iyice)

"Hayır yok"

Jimin gözlerimin içine bakarak umutsuz vakaymışım gibi kafasını sağa sola salladı.

Bugün bir haller vardı bu üçlüde

"Yarın annem Chan'ın annesi ile beni Chan ile tanıştıracak. Chan'ın annesi bilmesede anneme Jimin ile sevgili olduğunuzu söyledik. O yüzden Jimin'de gelecek."

"Herkes gidiyor bir ben kaldım ya"

Taehyung bebek gibi dudaklarını büzerek kollarını birbirine bağladı.

"Merak etme Tae ben gelmeni sağlayabilirim."

"Gerçekten mi?"

"Evet"

Kendi kendine alkışlayarak Chan'a doğru koşarak sarıldı. Jimin bitti Tae başlıyor.Şu kıza temas etmeseler olmuyor sanki!

"Jimin telefonunu alabilir miyim? Mina'yı arayacağım"

"Annenden mi bahsediyorsun?"

"Evet o kadından"

"Bende numarası yok ama Jungkook'da vardı."

"Jungkook'a bağırmış ya açmaz şimdi onun telefonunu"

"Bir dakika bir dakika bana bağırdığını nereden biliyorsun?"

Gözlerim herkesin üzerinde gezerken bana bakmayan gözler birşeylerin olduğu belirtisiydi. Ne oluyordu burada ya? 1 saatte yoktum alt tarafı en fazla ne olabilirdi ki?  (Neler oldu neler ohooo hiç bir şeyden haberi yok😆😂)

"Jimin söyledi"

"Aynen ben söyledim Chan'a"

Belirli belirsiz kafa salladıktan sonra Chan odadan çıktı. Artık şunları biraz sorguya çekebilirdim.

"Dökülün bakalım"

"Chan senden hoşlanıyor"

Jimin,Tae'nin kolunu dürterken 'ne var' dercesine kafa salladı.

" Şu saatten sonra yalan söyleyemem Jimin kusura bakma. Chan senden çok ama çok hoşlanıyor git ve itiraf et hayır diyemeyecektir."

"Emin misin?"

"Eminim Kookie"

Ji Chan'dan devam

Aklımı zorlayarak o kadının numarasını hatırlamaya çalıştım. Umarım değiştirmemiştir

Aradığım numara bir kaç çalışta açılırken hemen söze atladım.

"Lee Mina siz misiniz?"

Hanımefendi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin