Arkasından koşarak ilerlemeye başladım.
Ne kadar hızlı koşuyordu bu kız
Sonunda durunca elimi omzuna koyup kendime çevirdim.
Ağlıyordu
Elinden kendime doğru çektim böylelikle kafası boyun girintime gelirken sarıldım ona
Şu an ihtiyacı var
Ağlaması şiddetlenirken ağlayan pasaklıya baktım.
"Pasaklı"
"Ağlamamalısın bu kadar Pasaklı"
"Senin yüzünden herkes beni gay zannedecek"
Ağlarken gülmesiyle kafasını kaldırıp bana baktı.
"Pasaklı git ve elini yüzünü yıka"
Herkesin bakışları bizdeyken sonunda benden ayrılıp lavoboya girdi.
Arkasından bende giderken kızlar lavobosuna girmeden onu durdurdum.
Ne kadar kız olsa da bu haliyle harcarlar onu orada
Bana anlamaz bakışlarla bakan Lena şu an o kadar tatlı geldi ki gözüme
Isırasım geldi
Erkekler lavobosuna girip içerde biri var mı diye bakınca çabucak Lena'nın elinden tutup içeri çektim.
Kapıyı kilitledim her ihtimale karşı
Aynadan kendine bakıyordu sadece
Elimi ıslatıp yüzüne doğru fışkırttım, sonunda yüzünü yıkarken beklemediğim bir anda suratıma bir avuç dolu suyu yemem bir oldu.
Hay ben böyle işin yani
Sinirle ellerimi ıslatıp ona attım. Birbirimizi ıslatırken aynı zamanda gülüyorduk.
Gülüşmemiz kahkahalara dönüşürken birbirimizin haline bakıp tekrar gülmeye başladık.
Bu kızın hayatıma girmesiyle sanırım çok gülüp şaşırdım
Biri kapıyı kırarcasına çalarken daha fazla kızmaması için kilitli olan kapıyı açtım.
Hızla pantolonu indiren adama şok olmuş gözlerle bakan Lena'nın gözünü kapatıp onu buradan çıkardım.
Hala etrafa öyle bakarken yanaklarını sıktım. O kadar çok yumuşaktı ki sılaym gibi oynayasım geldi.
Sonunda acıyo gibi nidalarda bulunurken daha fazla acımaması adına elimi o tatlış yumuşak yanağından çektim.
"Jungkook şimdi senin evine gidiyoruz ve şu 1 ay sonra olacak
şu davet şeysini bana anlatıyorsun."Tedirginlikle bakışlarımı onun gözleri hariç her yerde gezdirdim.
Ben bu kıza yıllardır annesini görmemiş birine nasıl söylerim bunu?
Hele de kendi annesi söylemezken ben nasıl diyecektim?
"Jungkook neden garip garip her yere bakıyorsun? "
"Hiç hadi gitmiyor muyuz? "
"Acaba kafa dağıtmak için giderken soju felan mı alsak?"
"Soju yerine kola olabilir."
"Jeon-ah soju alıyoruz."
"Chan-ah kola alıyoruz. "
"iyi be tamam kola alıyoruz."
Yan yana ilerleyip şirketten çıktık.Lena tam önümüzden geçen taksiyi durduruyordu ki elini tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hanımefendi✔
Fanfiction*Bu kitap kesinlikle berbat bir kitaptır benim gözümde. Her türlü hata vardır. Düzelt imalarınızı görmek istemiyorum ilk kitabım ve eğer düzeltmeye kalksam cümleler başka yere gider, yorumlarınız da farklı görünür.O yüzden oku geç "Onu bir hanımefen...