"İlk Tanışma"

6.7K 347 367
                                    

Bir patron çalışanından kahve ister çay ister, dosyalara bak der ayak işleri yaptırır işte ama bizim patron kızına hanımefendiye dönüştürmemi istiyor.

Bir insan ne kadar kro olabilir ki en fazla dimi ama?

Telefonumdaki adrese gelince etrafa baktım

Gecekondu?

O kadar zengin ama gecekonduda mı yaşıyor hemde beni bile satın alabilecek gücü varken

İnsanlara sora sora bir kapının önüne gelince kapıyı tıktıkladım

Tamam bende fakirdim ama yani bu kadar değil, kapı kendiliğinden açılırken şaşkınlıkla baktım.

Böyle kötü bir yerde hele de kız başına kapısını kilitlemiyor muydu?

İçeriye giren Jungkook biraz tereddüt etse ayakkabısını çıkararak içeri girdi ki girmez olaydı son model televizyonun karşısında soju ve cipsi aynı anda yiyip içen kıza baktı.

Tam ona seslenecekken kızın ona dönmesiyle bakışlarının esiri oldu. Kore'de lens hariç yeşil gözlü fazla yoktu ve bu biraz ilginç kılıyordu onu

"Merhaba ooo yeni arkadaşım gelsene yanıma"

Burnunu tutarak önce camları açtı. Ayak ayak üstüne atmış kız ayağa kalkarken camı sonuna kadar açıp kızı kolundan kavrayıp eski yerine oturttu.

"Aaa arkadaşım sen beni böyle mi karşılıyorsun?"

"Evet hem sen kimsin ya?"

Ağzını yayarak konuşmasıyla ağız kokusu Jungkook'un burnunu sızlatırken ilk defa bir kızdan nefret etti.

Koskoca natural playboyumuz Jeon Jungkook ilk defa bir kızdan iğrendi.

Leş gibi etrafta bulaşıkların olduğu mutfağa gidip paslanmış bardağa kirli borulardan geçen pis suyu koyup kızın suratına attı.

Kız demeye bin şahit isterdi

Saçları erkek gibi kesilmiş vücudu bir erkekten farksızdı

Tek güzel yanı o yeşil gözleri

Kız anında kendine gelirken kendisine su atan tanımadığı kişiye en güzel yumruğunu attı.

Hem eve izinsiz giriyordu hem de bu yetmiyormuş gibi ona su atıyordu

Kızın sinirleri tavan olurken Jungkook nerdeyse kaslı kızın kollarından tutup tekrar koltuğa oturttu.

"Öncelikle ben Mina-

"Bana o kadından bahsetme sen kimsin?"

"Asistanıyım"

"Onun asistanıysan git o kadının yanına iş yap, dosyalara felan bak burda ne işin var?"

"Onu bende bilmiyorum. Gönderdi beni buraya işte"

"Eğer bu evden 3 saniye sonra çıkmazsan yumruğum o tipsiz suratında olacak"

"Bak seninle anlaşma yapalım"

"1"

"Maaşımının çeyreğini veririm"

"2"

"Tamam tamam yarısı"

"Kabul maaşın ne kadar?"

"Eğer bir hanımefendi olursan maaşımın 3 katını alacağım ve ben aylık 2500 won alıyorum"

"İyiymiş"

"Hem sen benim niye maaşıma göz diktin.Zengin değil misin kızım sen?"

"Benim canım senin paranı istiyor. "

"Pekala şu iş bitsin de veririm paranı"

"Başlayalım bakalım kendimi o kadına nasıl beğendirmem gerekiyor?"

Önce kızı baştan aşağı süzdü

Kilolu ve kaslı

"Öncelikle vücut kıvrımların bile belli değil evde tartı var mı?"

"Bilmiyorum"

"Senin evin değil mi burası nasıl bilmezsin?"

"Hayır benim değil"

"Nasıl senin değil.E kimin burası o zaman? "

"Tanımadığım birinin işte"

"Sen sen-

"Aynen aynen hırsız denilen o şeyim şimdi etrafa bak ve o tartıyı bul gidelim sonra buradan sahibi gelmeden"

Jungkook kızın rahatlığını es geçerek etrafa bakmaya başladı

Burası evi değilse annesi niye ev adresi diye burayı verdi ki?

Bulduğu tartıyla kızın ayaklarının altına koydu.

Kız üzerine çıkarken kilosuna baktı

"60"

"Aslında o kadar kilolu gözükmüyordun"

"Kas bebeğim onlar kas"

"Şimdi buranın sahibi değilsen annen niye burayı ev adresi diye verdi ya sen evde olmasaydın?"

"Bu kadar dert etme yavru burası ayyaş dede kılıklı birinin o şu an pavyonda felandır"

"Sen kaç yaşındasın?"

"23 sen?"

"22"

"Evet şimdi senin evine gidiyoruz adın neydi? "

"Jeon Jungkook"

"Bende Lee Lena dalga geçersen ölürsün ama buralarda bana Ji Chan derler"

"Ji Chan?"

"Aynen öyle herkes beni erkek bilir buralarda beni ifşa edersen değil para bir daha para yüzü göremezsin.Hadi şimdi evine gidelim."

"Bir dakika bir dakika sen beni evime mi atıyorsun şu an?"

"Annem kılıklıdan o kadar para alıyorsun kızını evine mi almıyorsun yoksa?"

"Peki peki tamam gidelim."

Hanımefendi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin