♚♚♚ⓔ ⓝ ⓙ ⓞ ⓨ ⓨ ⓞ ⓤ ⓡ ⓡ ⓔ ⓐ ⓓ ⓘ ⓝ ⓖ
♚♚♚
●
●
●
" Jungkoookkk ohh jungkook , taehyung ohh taehyungg ! "
Seorang perempuan muda dalam lingkungan umur 30-an terpancul di hadapan muka pintu apabila pintu itu dibuka , mukanya yang dihiasi senyuman sungguh membuatkan mereka terpegun dengan kecantikkan perempuan itu .
" A-annyeonghaseyo aunty ! " ucap mereka berlima dengan mata yang langsung tidak berkedip melihat perempuan itu .
" Aunty pernah tak aunty dengar orang cakap yang muka aunty macam pelakon heroin kdrama crush landing on you ? " soal jimin tanpa segan silu .
Akibat soalan yang disoal tadi terus tangan seokjin dengan lajunya memukul belakang badan jimin agar menyuruhnya meminta maaf dan tutup mulut .
" Sorry aunty , mulut chim ni gatal sikit . " Celah seokjin lalu memukul lembut mulut jimin , jimin terus memuncungkan mulutnya sepanjang Daegu ke Seoul .
" Ahh annyeong aigoo gwiyeowo ! Hahaha aunty dah banyak kali dengar dah orang tanya soalan macam tu dekat aunty ."
Kedengaran bunyi ketawa kecil dihujung percakapan perempuan itu sambil jari telunjuknya dicuit sedikit hujung hidung jimin , gembira sungguh Puan Kim mendengar percakapan mereka .
" Hehe Aunty dah lama teringin nak jumpa dengan kawan - kawan anak aunty , finally aunty dapat jumpa kamu semua . " Seronok hingga tidak terkata sambil tersenyum lebar Puan Kim melihat mereka berlima persis seorang kanak -kanak dapat gula-gula .
" Masuklah dalam , cuaca panas dekat luar ni , aunty nak tutup pintu sekejap . " Jemput Puan Kim sambil menyuruh mereka berlima masuk ke dalam rumahnya lalu menutup pintu rumahnya apabila mereka berlima sudah masuk ke dalam dan berjalan terus mengikuti mereka dari belakang .
" Duduklah dulu aunty panggil tae dengan kook . " Kata Puan Kim lalu tersenyum manis . Mereka berlima hanya mengangguk sambil membalas senyuman Puan Kim itu .
YOU ARE READING
[C] Tourette Syndrome + Taekook
FanfictionTOURETTE SYNDROME ⏩ TAEKOOK " Kook , maafkan tae sebab selalu susahkan kook" Start : 6 june 2019 End : 22 july 2020 ⓒnananureena