♚♚♚
ⓔ ⓝ ⓙ ⓞ ⓨ ⓨ ⓞ ⓤ ⓡ ⓡ ⓔ ⓐ ⓓ ⓘ ⓝ ⓖ
♚♚♚
●
●
●
A/N ; Do you miss me ? Hish nana kau kena tahu tak ada orang rindu kau !
●
●
●
" K-kookie h-hyung p-palli ireona ! School ! School ! " Kejut taehyung sambil meloncat - loncat gembira atas katil jungkook . Jungkook mengeliat sedikit lalu menyambung tidurnya kembali tanpa menghiraukan taehyung .
Taehyung yang buntu idea itu terduduk di atas katil jungkook , terdiam mulutnya seketika , otaknya ligat memikirkan idea bagaimana mahu mengejut abangnya lagi .
Think !
Satu idea muncul difikirannya ! Taehyung terus mengambil posisi di sebelah jungkook yang sedang tidur dengan mulut ternganga itu lalu diletakkan jari telunjuknya dan ibu jari membuka mata kiri jungkook seperti gaya elsa dan anna dalam frozen .
" K-kookie ~ do you wanna build a snowman ~ ehh silap lirik pula . " Ditepuk dahinya lalu menyambung lagunya yang tergendala .
" K-kookie ~ do you wanna go to school or not man ? ~ okay cun c-cantik lirik . " Disorak gembira bila mendapat respons positif dari jungkook yang tersengih geli hati melayan karenah adiknya .
" Jom tidur . " Ajak jungkook sambil tersengih lalu menarik lengan taehyung . Taehyung menggeleng sambil mendengus tidak puas hati dengan respons jungkook selepas sengihan yang diberikan jungkook padanya tadi .
" Tamau ? Tamau sudah . Kook tidur dulu . " Usik jungkook lalu menyambung tidurnya semula . Dia tahu yang adiknya taehyung akan marah dengan tidakannya itu , sengaja dia mahu menguji kesabaran taehyung , bukan selalu dapat usik budak comel ni .
Taehyung kembali berdiri di atas katil jungkook semula lalu meloncat - loncat sehingga katil jungkook bergoyang sebenarnya tak goyang pun sebab si taehyung tu ringan je . Sambil taehyung meloncat , nama penuh jungkook tidak pernah lekang di bibir lelaki itu memanggilnya menyuruh abangnya bangun .
Jungkook yang separa sedar terus bangun dari pembaringan lalu terduduk dengan mata yang masih tertutup . Tangan kanan jungkook laju sahaja mencapai tangan taehyung lalu menyuruhnya untuk duduk . Terus terduduk taehyung betul - betul menghadap jungkook yang masih menutup matanya .
" Tae , pukul berapa sekarang ? " Soal jungkook yang masih separa mamai .
YOU ARE READING
[C] Tourette Syndrome + Taekook
FanfictionTOURETTE SYNDROME ⏩ TAEKOOK " Kook , maafkan tae sebab selalu susahkan kook" Start : 6 june 2019 End : 22 july 2020 ⓒnananureena