♚♚♚ⓔ ⓝ ⓙ ⓞ ⓨ ⓨ ⓞ ⓤ ⓡ ⓡ ⓔ ⓐ ⓓ ⓘ ⓝ ⓖ
♚♚♚
●
●
●
" Papa , andai kata satu hari nanti , Tae tak ada lagi dekat sini , Papa tolong jagakan Kook Hyung dengan diri papa sendiri tau ? " Pinta Taehyung sambil tersenyum manis.
" Kenapa Tae cakap macam tu dekat papa ? " Soal Tuan Kim .
" Tak adalah , Tae nak minta sesuatu boleh ? " Soal Taehyung sambil itu jari telunjuknya disatukan .
" Boleh , mintalah . Kalau papa ada kemampuan untuk tunaikan permintaan Tae , papa akan tunaikan . " Jawab Tuan Kim berjela sambil tersenyum . Pelik juga dia dengan perangai Taehyung yang tiba - tiba manja sebegini .
" Tae ingat lepas habis graduation SPK , Tae nak pergi belajar dekat luar negara boleh ? Kalau papa tak boleh tunaikan permintaan Tae ni tak apa , Tae boleh saja belajar dekat Seoul ni saja . " Tutur Taehyung dengan nada serba salah . Takut menyusahkan papanya pula .
" Lah , papa ingatkan apalah tadi . Tae ini buat papa tak senang duduk saja . Mestilah boleh . Buat apa papa nak larang , kalau tak pergi sana untuk belajar bukannya Tae pergi sana untuk buat perkara tak elok . " Balas Tuan Kim sambil tersenyum manis .
" Jangan bagi tahu Kook hyung tau papa , Tae tak mahu dia sedih pula nanti Tae nak tinggalkan dia seorang disini dengan papa . " Pinta Taehyung . Tuan Kim hanya mengangguk lalu tersenyum .
" Nanti papa uruskan semuanya untuk Tae ya . " Tutur Tuan Kim .
" Tae pergi sana sekejap sajakan ? Nanti meroyan tak tentu pasal pula Kook hyung tu nanti . " Soal papa .
" Haah , tak lama pun dua tahun saja . " Balas Taehyung .
" Dua tahun itu pun papa rasa lama juga , inikan pula Kook Hyung kamu tu nanti , agak - agaknya habis setiap hari dia buat drama hindustan depan papa sebab rindu kamu nanti . " Ujar Tuan Kim sambil bergelak ketawa .
" Biarkan saja , nanti kalau dia buat perangai papa rakam saja hantar dekat Tae. Biar Tae boleh bahas dia puas - puas . Hahahahahaha " Balas Taehyung sambil bergelak ketawa .
- Officially End -
YOU ARE READING
[C] Tourette Syndrome + Taekook
FanfictionTOURETTE SYNDROME ⏩ TAEKOOK " Kook , maafkan tae sebab selalu susahkan kook" Start : 6 june 2019 End : 22 july 2020 ⓒnananureena