TS↪TwElVe

340 50 120
                                    


♚♚♚

ⓔ ⓝ ⓙ ⓞ ⓨ  ⓨ ⓞ ⓤ ⓡ  ⓡ ⓔ ⓐ ⓓ ⓘ ⓝ ⓖ

♚♚♚


" K - kau buat apa dekat dengan bekas abu isteri aku hah ?!! Ni semua salah kau ! Kan aku dah cakap berkali - kali tugas kau di rumah ni jaga isteri aku !! Bukannya isteri aku yang jaga kau !! " Marah Tuan Kim dengan teruk sekali saat melihat Taehyung yang sedang memeluk erat bekas abu mayat Puan Kim .

" Papaaaaa !! Jangannn !! " Belum sempat Jungkook mendekati mereka berdua , Tuan Kim tolak Taehyung dengan ganas sehingga terdorong ke tepi dan terkena bucu rak televisyen .

" Tae , tae , tae okay tak ? " Soal Jungkook gelabah sambil membantu Taehyung untuk duduk dan tangan Jungkook ralit membelek - belek kepala Taehyung yang terhantuk terkena bucu rak television takut cedera .

Taehyung menolak lembut tangan Jungkook dari membelek - belek kepalanya . Mata Taehyung tajam memandang Tuan Kim yang sedang menangis memeluk bekas abu mayat Puan Kim .

" Baru sekarang papa nak ingat dekat mama huh - " Tersenyum sinis Taehyung selepas mengeluarkan kata - kata itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Baru sekarang papa nak ingat dekat mama huh - " Tersenyum sinis Taehyung selepas mengeluarkan kata - kata itu .


" Papa tak ingat ke ? Dulu papa yang selalu pukul mama bila papa balik dari kerja mabuk mabuk , papa marah mama sebab selalu pertahankan tae dan sekarang huh papa nangis sebab mama dah tak ada huh - kelakar betul papa ni . " Sinis sekali kata - kata Taehyung lalu tergelak sinis seorang diri .

Jungkook yang mendengar juga membatu seketika , tak berani masuk campur takut keadaan akan jadi lebih keruh . Tuan Kim yang mendengar kata - kata sinis Taehyung terus berapi hatinya .


Tuan Kim terus berdiri dengan tangan kirinya yang sudah digempal menjadi penumbuk .


" Kau ni makin kurang ajar , dah kenapa ?! Tak reti nak hormat aku sebagai papa kau ke hah ?! Kurang ajar sungguh ! " Marah Tuan Kim bertubi - tubi sambil memandang anak mata Taehyung dengan amarah yang sedang membuak - buak .


" Papa tak layak cakap macam tu dekat tae . Tae hanya hormati orang yang baik - baik macam mama , hyung . Papa bukannya pernah buat baik dekat tae . Papa benci tae dari dulukan , jadi tae rasa tak perlu kot tae nak kena hormat papa . " Kata Taehyung dengan nada perlian .

" Eii kau memang nak kena anak tak gu - !! " Baru sahaja Tuan Kim ingin mengangkat tapak tangannya untuk menampar Taehyung terus dihalang oleh Jungkook yang menahan tangan papanya .


" Lepaskan kalau kamu tak mahu kena pukul kook ! " Marah Tuan Kim bengang dengan Jungkook yang pertahankan Taehyung .


" Maaf papa , Kook tak akan benarkan papa pukul tae dah lepas ni , ini amanah mama bagi untuk Kook jaga adik . " Dingin sahaja kata - kata Jungkook terhadap papanya .

[C] Tourette Syndrome + TaekookWhere stories live. Discover now