" T-tae s-sihatlah "
" Tak kau sakit " sekumpulan budak itu mula memukul aku .
" H-hyung t-tolong t-tae hyung uhukk " Aku terus duduk menunduk melindungi muka aku dari terus dipukul mereka .
" Ambil ni , hah padan muka kau " Salah seorang dari mereka mula menyepak perut aku dengan kuat .
" Kan aku dah cakap , kau sakit , kau yang degil cakap kau tak sakit , tch " kata lelaki yang menyepak aku dan berkata sinis .
" A-appo H-HYUNG T-TOLONG TAE H-HYUNG "
" WOI kau buat apa dekat adik aku tu hah , kau ni memang nak kena !! " marah jungkook pada sekumpulan budak yang memukul aku tadi lalu jalan mendekati kami .
" WEYHH KORANG LARII !! " Sekumpulan budak tadi terus lari lintang-pukang selepas terlihat jungkook yang sedang marah .
Ya , jungkook merupakan pengawas sekolah yang boleh tahan garangnya mana tak takutnya sekumpulan budak yang memukul aku tadi dengan jungkook .
" Tae okay , nak kook telefon mama bawa tae pergi klinik tak ? " Soal jungkook risau sambil membelek-belek muka aku yang penuh dengan lebam dan luka .
" T-tae o-okay , hyung b-bawakkan tae pergi bilik kesihatan cuci luka , nanti mama marahkan hyung pula kalau tengok muka tae macam ni . " Jungkook hanya mengangguk lalu memapah aku ke bilik kesihatan .
------------------------------------------------
" P-papa jangan p-pukul t-tae s-sakit p-pa " Aku mengerang kesakitan akibat pukulan yang diberikan oleh papa dengan menggunakan tali pinggang itu .
" Kau punca segala-galanya , sejak kau lahir aku banyak terlepas projek berjuta-juta , kau ni bawa bala je dekat rumah ni !! " marah papa secukupnya .
Mama jangan cakaplah dari tadi tak berhenti-henti nangis merayu pada papa agar berhenti. Jungkook pula sudah mengumam kegeraman melihat perangai tak senonoh papa yang asyik melepaskan kemarahannya pada aku kalau dia balik dalam keadaan mabuk .
" Kau anak tak guna , aku dah cakap dari dulu bunuh je dia ni bagi matikan senang , tak adalah dia bawa bala masuk rumah ni !! " Marah papa pada mama pula .
" Mama , papa ni dah melampau ! Maafkan kook mama , kook terpaksa berkasar dengan papa untuk lindungi adik . " Jungkook terus menghampiri aku lalu memarahi papa seteruk-teruknya .
" Kook janji dengan tae akan sentiasa melindungi tae dalam apa jua sekali pun . " Tutur jungkook sambil mengerang kesakitan akibat terkena pukulan papa yang memarahi jungkook kerana melindungi aku .
------------------------------------------------
" Maafkan tae , hyung sebab selalu menyusahkan hyung ! " Tutur aku tanpa tergagap-gagap lagi .
" Terima kasih untuk segala-galanya lepas tae dah tiada lagi nanti , hyung boleh hidup macam orang biasa dah , boleh kahwin , tak perlu jaga sesiapa dah , dan happily ever after ." Tutur aku lagi .
" Adik kau tak pernah menyusahkan aku , aku jaga kau lindungi kau semua sebab kau adik aku . Tiada niat lain selain itu . " Balas jungkook lalu memeluk aku . Tubir mata jungkook mula dibanjiri dengan cecair panas lalu mengalir di pipinya dengan deras .
Done teaser ...
Hye new fanfiction coming soon , dah lama sebenarnya ada niat nak buat book shipper ni, tapi asyik tak jadi je huhu..
Kali nk nana dah fikir idea boek punya . Teaser dah keluar , chapter 1 akan diupdate pada 10/6/2019.
Nana nak dengar juga pendapat korang , nak book ni
Start Update /Unpublish ?
Warning: book ini akan banyak scene menangis dan sweet siblings terlebih 😂😂
Jika anda tidak suka mohon beredar dan keluar segera sekian 😂😂Teaser : 4 june 2019
Tags :
beautifulJeon_ | icelemonade- | lijinwu | Lucidlassie | saegullarity | iamyourcupcake | Paricaaaaa | pokkie__ | yuvines
YOU ARE READING
[C] Tourette Syndrome + Taekook
FanficTOURETTE SYNDROME ⏩ TAEKOOK " Kook , maafkan tae sebab selalu susahkan kook" Start : 6 june 2019 End : 22 july 2020 ⓒnananureena