TS↪FiFtHEEn

316 41 122
                                    

♚♚♚

ⓔ ⓝ ⓙ ⓞ ⓨ  ⓨ ⓞ ⓤ ⓡ  ⓡ ⓔ ⓐ ⓓ ⓘ ⓝ ⓖ

♚♚♚

" Hey bro ! " sapa namjoon sambil menghulurkan tangannya untuk membuat ' hand shake ' mereka .


" Hye joon , buat apa dekat sini ? Selalukan tunggu dekat sekolah je terus . " Balas Jungkook dan menyambut ' hand shake ' namjoon . Taehyung juga melakukan ' hand shake ' bersama namjoon selepas Jungkook .



" Hari ini kan first day SPK , so apa kata kita pergi sekolah sama - sama ? Dah lama kita tak pergi sekolah sama - samakan . " Kata Jimin yang muncul dari mana entah sambil tersenyum riang begitu juga dengan ahli bangtan yang lain .



" Aww sho shawitt ! " Puji Taehyung tiba - tiba .



" AHAHAHAHA I kan selalu sawitt dengan you . " Gedik jimin lalu meletakkan tangan kanannya di atas bahu Taehyung lalu tersengih seperti kerang busuk .


" Mula dah perangai gedik depa dua ni . Ke tepi semua Mr. Worldwide mahu lalu . " Celah jin lalu memisahkan jimin dan taehyung yang rapat dari tadi .



" Erm Tae nak tanya sikit boleh ? " Soal Taehyung sopan lalu mengangkat tangan teragak - agak .



" Mestilah boleh , tae nak tanya apa ? " Jawab hoseok lalu tersenyum manis .



" Lepas habis exam nanti kita semua pergi lawat mama boleh tak ? Tae rindu mamalah . " Kata Taehyung lalu membuat muka sedih sambil menyatukan kedua - dua jari telunjuknya .



" Hey mestilah boleh . Mama taekook kan dah macam mama kita orang juga . " Jawab jimin sambil memegang lembut genggaman tangan Taehyung .



Taehyung tersenyun gembira mendengar jawapan jimin , di pandang pula abangnya , Jungkook tanda meminta kebenaran .




" Mestilah boleh , adikku sayang . " Kata Jungkook lalu mencuit sedikit hidung mancung Taehyung sambil tersenyum manis .



" Dah selesaikan semua masalah , dah jom pergi sekolah . Nanti lambat pula . " Ujar Yoongi yang dari tadi hanya senyap mendengar perbualan mereka berenam . Dia bukan sengaja senyap , tapi otaknya sedang ligat mengingat kembali formula yang perlu digunakan dalam peperiksaan nanti .




" Kajja ! " Ajak hoseok lalu menolak bahu jin dan namjoon ke luar dari kawasan rumah jungkook dan taehyung . Yang lain juga berjalan mengikuti mereka bertiga dari belakang sambil bergelak ketawa .

[C] Tourette Syndrome + TaekookWhere stories live. Discover now