TS ↪ EiGHtEEn

324 43 136
                                    


♚♚♚

ⓔ ⓝ ⓙ ⓞ ⓨ ⓨ ⓞ ⓤ ⓡ ⓡ ⓔ ⓐ ⓓ ⓘ ⓝ ⓖ

♚♚♚

" Nak awak boleh ? " Soal Yoongi tanpa sedar . Mata mereka berenam terus terbuntang luas mendengar soalan Yoongi .

" Ehehehe akak , dia gurau tu kak . Jangan layan dia ni , kadang - kadang otak dia senget sikit . " Celah Seokjin sambil menunjuk jari telunjuknya di kepala lalu dipusingkan mengikut pusingan satu bulatan berulang kali .

" Woi aku waras lagilah , aku cuma .. " Yoongi menunduk malu .


" - rasa hati aku dicuri orang kejap . " Sambungan kata - kata Yoongi itu membuatkan Yoongi yang berperangai swag dan cool menjadi anak kucing yang manja campur miang . Maka , dengan ini secara rasminya ,

Namjoon yang sedang minum air mineral tersembur ,


Taehyung yang sedang melihat telefonnya menahan gelak macam nak terkentut ,

Jimin yang dari tadi diam melihat perempuan lalu - lalang , tergelak menggunakan kentut ,

Jungkook muntah pelangi tiba - tiba ,

Nana : Jangan tanya nana dari mana datang warna pelangi muntah Jungkook

Seokjin dan Hoseok gelak besar tanpa menahan langsung sedikit pun sisa gelak tawanya .

" Erk , adik - adik sekalian , akak nak ambil order ni . " Celah pelayan perempuan itu .

" Pffft , dia panggil kau adik , hyung !! AHAHAHAHAHA , simpan sajalah perangai gatal hyung itu . " Perli Jimin lalu menyambung gelak tawanya .

Yoongi disahkan kena penyakit meroyan tidak dibalas cinta tahap empat .


" Akak bagi kami one slice kek chocolate itu tujuh dengan air ice chocolate , tujuh , dah itu saja . " Pesan Namjoon yang baru sahaja menghabiskan sisa tawanya .


" Okay noted ! " Baru sahaja pelayan itu mahu bergerak pergi , Yoongi memegang lengan perempuan itu .


" Ermm umur akak berapa ? " Soal Yoongi dengan muka berharap yang mereka berdua sebaya .


" 25 , adik . Minggu depan akak dah nak tunang dah . " Balas perempuan itu sambil tersenyum manis .


Hati Yoongi ibarat kena dipanah petir bertalu - talu . Terus murung Yoongi dibuatnya.


" Akak pergi dulu , ya . " Pinta pelayan perempuan itu lalu pergi dari meja mereka .


" Tabahlah ya , wahai hyungku . Mungkin kau dan dia tidak ada jodoh bersama . " Ujar Hoseok dengan nada ala - ala ustaz .

[C] Tourette Syndrome + TaekookWhere stories live. Discover now