♚♚♚ⓔ ⓝ ⓙ ⓞ ⓨ ⓨ ⓞ ⓤ ⓡ ⓡ ⓔ ⓐ ⓓ ⓘ ⓝ ⓖ
♚♚♚
●
Pasang lagu dekat atas for more feel :)
●
" Eherm . " Bunyi deheman seseorang yang berada di belakang mereka membuat mereka bertujuh menoleh ke belakang .
" Pa - papa . " Terkejut , mulut mereka tidak terkata mereka bertujuh .
Garang sahaja riak wajah Tuan Kim . Bungkusan bunga lavendar ungu di tangannya di genggam kuat .
" Papa datang lawat mama ke ? " Soal Jungkook .
" Kamu bertujuh tunggu papa di luar dulu , papa mahu jumpa mama dulu . " Arah Tuan Kim mendata . Jungkook dan yang lain hanya mengangguk akur , takut mahu melawan cakap orang tua itu .
Bangtan pov
" Hyung , papa dah lama tak datang lawat mamakan ? Kenapa dia tiba - tiba ? Buang tebiat ke papa tu ? " Soal Taehyung bertubi - tubi .
" Hyung pun tak tahu , tapi papa dah cakap suruh kita tunggu sinikan . Kita tunggu sajalah , takut nanti kena marah pula lagi teruk kita kena nanti . " Balas Jungkook sambil tersenyum .
" Hyung , chim takutlah dengan uncle Kim tu . " Tutur Jimin dengan nada gementar sambil menyorok di belakang bahagian Seokjin .
" Hey jangan takutlah , hyungkan ada . Jangan risau selagi hyung ada dengan chim , chim tak akan jadi apa - apa . " Pujuk Seokjin lalu mengosok - gosok lembut kepala jimin .
Jungkook hanya mampu tersenyum mendengar perbualan Jimin dan Seokjin dan demi adiknya dia perlu tersenyum manis bagi adiknya Taehyung tidak risau dan takut . Takut juga dia dengan papanya itu . Apa pula rancangan dia kali ini , tiba - tiba muncul setelah lama menghilang .
Mata mereka bertujuh tidak berhenti melihat pintu gerbang rumah tempat penyimpanan abu itu , menunggu bila Tuan Kim mahu keluar .
" Hyung tu papa dah keluar . " Tunjuk Taehyung . Mereka berenam terus memandang ke arah Tuan Kim yang sedang menuruni anak tangga dan berjalan terus ke arah mereka bertujuh .
" Papa " Panggil Jungkook . Tuan Kim memandangnya dengan tatapan yang amat menyedihkan .
Dari riak wajah dan mata Tuan Kim itu , sudah boleh tahu yang dia baru lepas menangis .
YOU ARE READING
[C] Tourette Syndrome + Taekook
FanfictionTOURETTE SYNDROME ⏩ TAEKOOK " Kook , maafkan tae sebab selalu susahkan kook" Start : 6 june 2019 End : 22 july 2020 ⓒnananureena