♚♚♚ⓔ ⓝ ⓙ ⓞ ⓨ ⓨ ⓞ ⓤ ⓡ ⓡ ⓔ ⓐ ⓓ ⓘ ⓝ ⓖ
♚♚♚
A/N : pasang lagu di atas untuk lebih feel , kalau tak nak pasang lagu dekat atas ni pun tak apa , korang boleh pasang lagu sedih yang boleh buat korang feel time baca okay . Baca slow ii tau hehe . Tq !😘❤️
Warning : sediakan tisu sebanyak yang mungkin kerana nana takut anda semua mengalirkan air mata yang terlalu banyak ye 😅😁💜
●
●
●
" Kook , mama ! " Jerit Taehyung sambil menangis tidak berhenti .
" Kenapa dengan mama ?! " Soal jungkook cemas.
" Why tae nangis ?! " Soal jungkook lagi . Taehyung menggeleng sebab dia sendiri berasa takut sebentar tadi kerana melihat mamanya terbaring di atas lantai .
Dengan pantas , jungkook memegang pergelangan tangan mamanya lalu mencari denyutan nadi , riak wajah jungkook jelas menunjukkan ada sesuatu yang tidak kena apabila dia langsung tidak rasa denyutan nadi di bahagian pergelangan tangan mamanya .
" Shhhh shhh diam nanti mama terjaga . " pujuk Jungkook sambil memegang pergelangan tangan Puan Kim lalu beralih ke telapak tangan Puan Kim yang masih lagi panas dan tangan sebelah kirinya ligat memeluk Taehyung menyuruhnya diam .
" Kook , kalau mama tak sedar macam mana ?! Ni semua salah Tae sebab tak tegur mama tadi ! " Marah taehyung mula menyalahkan diri sendiri kerana tidak menegur Puan Kim tadi .
" Shhhh jangan cakap macam tu , tae tak salah . " Pujuk Jungkook lagi . Kalini air mata dia semakin deras . Jungkook tahu Puan Kim dah tak ada sebab dia dah rasa nadi mamanya . Langsung tiada tanda - tanda berdenyut mahupun sekali .
" Kalau jadi apa - apa dekat mama , macam manaaaa ?!! Apa kita berdua nak jawab dengan papa ?! Ni semua salah taeee !! Kalau tae tegur mama tadi , ni semua tak akan jadi , mama tak akan jatuh macam ni ! " Marah taehyung bertubi - tubi masih lagi menyalahkan dirinya .
" Hey hey , look at me ! Kim Taehyung ! " Arah Jungkook lalu menarik kedua - dua belah bahu taehyung dan menyuruhnya memandang ke arahnya sekarang .
" Ingat apa mama cakap dulu ? Kalau apa - apa jadi dekat mama , jangan pernah salahkan diri sendiri . Mama pesan apa lagi ? Tell me now ! " Tutur jungkook .
" Mama pesan walau apa pun yang terjadi dekat mama , kook kena jaga tae , tae kena jaga kook . " Balas taehyung sambil menahan tangisannya .
YOU ARE READING
[C] Tourette Syndrome + Taekook
FanfictionTOURETTE SYNDROME ⏩ TAEKOOK " Kook , maafkan tae sebab selalu susahkan kook" Start : 6 june 2019 End : 22 july 2020 ⓒnananureena