TS↪ThIrTeEN

343 41 61
                                    

♚♚♚

ⓔ ⓝ ⓙ ⓞ ⓨ ⓨ ⓞ ⓤ ⓡ ⓡ ⓔ ⓐ ⓓ ⓘ ⓝ ⓖ

♚♚♚

" Annyeong , mama . Tae dengan kook datang ni . Kita orang berdua rindu sangat dekat mama . Maafkan kitaorang sebab dah lama tak lawat mama . " Tutur Taehyung sambil melihat bekas abu mayat yang terletak elok di dalam almari kaca .


" Mama , mesti mama gembirakan dekat sana . Tak perlu lagi kena pukul dengan papa , tak perlu lagi kena marah dengan papa lagi . " Tutur Jungkook lalu mengusap lembut cermin kaca itu sambil tersenyum manis .



" Ma nak tahu tak sekarang papa dah jarang balik rumah . Tiap - tiap kali balik mesti mabuk macam dulu lepastu selalu sebut nama mama waktu tertidur dekat sofa dalam keadaan mabuk . Sebenarnya tae kesian tengok papa , mama . Walaupun apa yang papa dah buat dekat kita dulu boleh dikira terlalu kejam , tapi apa - apa pun dia masih papa tae . Tae tetap sayang dia . " Kata Taehyung dan bercerita dengan perasaan sedih .



Jungkook yang mendengar Taehyung bercerita kepada mama hanya terdiam kerana terlalu terbuai di dalam perasaan sedihnya mengenangkan nasib papa nya . Jungkook meletakkan tangan kirinya di atas bahu kanan Taehyung lalu menepuk lembut .




" Minggu depan kook dengan tae dah nak periksa SPK , kita orang berdua janji kita orang akan dapatkan keputusan yang cemerlang lepastu tunjuk dekat mama dekat sini . Itu janji kita orang berdua dekat mama . I pinky promise with you , mama . " Janji Taehyung lalu menghulurkan jari kelingkingnya .



" Kook pun janji dengan mama yang kook dengan adik akan dapatkan keputusan yang cemerlang untuk peperiksaan ni . I pinky promise with you , mama . " Tambah Jungkook dengan nads sebak lalu menhulurkan jari kelingking dan dipautkan dengan jari kelingking Taehyung .





" Oh tae lupa pula , tae dengan kook ada bawa hadiah untuk mama . " Bunga dan gambar yang sudah dibingkaikan yang dari tadi tersorok belakang Jungkook dan Taehyung dikeluarkan .


 " Bunga dan gambar yang sudah dibingkaikan yang dari tadi tersorok belakang Jungkook dan Taehyung dikeluarkan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



" Suprise !! Tengok gambar ni , lawakan , kook tak sangka pula mama kook ni lawa sangat . Patutlah kalau waktu kita keluar jalan - jalan bertiga , orang ingat mama ni kakak kita orang berdua haha . Hiks hiks . " Tutur Jungkook sambil menunjukkan gambar Puan Kim lalu tangannya mengusap gambar Puan Kim dengan rasa rindu . Rasa sebak di dada mula muncul di lubuk hatinya .



[C] Tourette Syndrome + TaekookWhere stories live. Discover now