TS↪ ElEvEn

363 49 86
                                    


♚♚♚

ⓔ ⓝ ⓙ ⓞ ⓨ  ⓨ ⓞ ⓤ ⓡ  ⓡ ⓔ ⓐ ⓓ ⓘ ⓝ ⓖ

♚♚♚

Pasang lagu di atas untuk lebih feel ya tak pun pasang lagu sedih lagi hikhik 😅💓





<< Majlis Pengebumian Puan Kim >>


" Mamaaaaa !! Jangan tinggalkan taee !! " Jerit Taehyung sambil meronta - ronta menangis apabila melihat Puan Kim dibakar dihadapannya .


" Tae jangan macam ni . " Kata Jungkook sambil menahan tangisannya , kedua - dua tangannya sibuk memeluk erat Taehyung menahan Taehyung dari menganggu kerja orang yang membakar Puan Kim .


" Kook tengok tu dia orang bakar mama !! Kook tak nampak ke ?!!  Ke kook buat - buat tak nampak ?!! Hiks mama !! " Marah Taehyung dan sedaya upaya menolak je tepi tangan Jungkook ke tepi , tapi apakan daya dia tak berdaya kerana Jungkook memeluknya terlalu kuat .


" Tae dengar ni hyung cakap !! MAMA DAH TAK ADA !! " Tengking Jungkook tiba - tiba . Terkedu Taehyung apabila melihat wajah Jungkook yang sedang menahan amarah dan tangisan .


Taehyung terus berhenti meronta - ronta .  Taehyung menolak kuat kedua - dua tangan Jungkook yang memeluk Taehyung . Mata mereka berdua bertentang .



" Hyung suka ke tengok mama pergi ? Sampai hati hyung cakap macam tu dekat tae . Kook cakap mama will be okay , now kook cakap mama dah tak ada . Kook bayangkan perasaan mama bila dengar kook cakap macam ni dekat tae . Mama mesti kecewa . "  dingin sekali kata - kata Taehyung berikan kepada Jungkook .


" M - maafkan hyung cakap macam tu dekat tae . " Kata Jungkook , bibirnya bergetar menahan tangisan . Ya , dia salah kerana tengking adiknya sebegitu .



Taehyung terus masuk ke dalam kereta mereka yang berada berdekatan dari tempat pembakaran mayat Puan Kim .




Taehyung pandang ke luar tingkap . Tangisannya ditahan .



" Tae sayang mama . Adik rasa kook hyung dah tak sayang adik lagi . Tak mengapa mama , nanti waktu cuti adik datang ziarah mama ya . " Tuturnya dengan nada yang bergetar , air matanya mencurah - curah keluar dari tubir matanya . Sedaya upaya ditahan tapi tetap juga keluar .





" Maafkan tae , mama . " Satu ayat yang ringkas itu memberi kesan yang amat mendalam bagi Taehyung .










Situasi Jungkook


Selepas Taehyung lari meninggalkan Jungkook dan orang lain yang berada di tempat pembakaran , kaki Jungkook terus lemah , dia jatuh terduduk di situ sambil melihat proses pembakaran mayat Puan Kim .

[C] Tourette Syndrome + TaekookWhere stories live. Discover now