♚♚♚ⓔ ⓝ ⓙ ⓞ ⓨ ⓨ ⓞ ⓤ ⓡ ⓡ ⓔ ⓐ ⓓ ⓘ ⓝ ⓖ
♚♚♚
●
P/S - untuk lagi feel bolehlah buka lagu dekat atas ni ☝😁
●
Semenjak dari hari bangtan datang ke rumah Jungkook dan Taehyung , Puan Kim mula rapat dengan bangtan . Dia sering bawa keluar bangtan dan anak - anaknya tanpa pengetahuan Tuan Kim .
Mula - mula perkara ini tidak menjadi masalah besar pun sebab sudah menjadi kebiasaan tetapi bila Tuan Kim tahu tentang perkara ini mula timbul rasa ingin marah di dalam dirinya .
Patutlah selama ini jika Tuan Kim pulang ke rumah selepas kerja senyap sahaja bunyinya , yang ada hanyalah maid , apabila Tuan Kim ajak Puan Kim pergi makan bersama client nya ada sahaja alasannya sibuk jaga anaklah ada urusan sanalah sinilah .
Rasa marah dalam hati Tuan Kim mula membuak - buak .
Satu hari , Tuan Kim pulang awal dari kerja sekitar pukul 7 malam . Tuan Kim buka sahaja pintu rumahnya dan disambut oleh maid yang bekerja di dalam rumahnya .
" Puan dan budak-budak tu mana ? Tak balik lagi ke dah pukul 7 malam ni . " Soalnya dengan nada dingin . Ketakutan maid itu mengangguk .
" Sudahlah bibik boleh pergi sambung buat kerja , saya mahu bersendirian . " Arah Tuan Kim dingin sekali . Maid itu hanya mengangguk lalu cepat - cepat meninggalkan Tuan Kim berseorangan .
" Memang nak kena dia ni , memang suka naikkan darah aku ! " Marah Tuan Kim sambil menumbuk pintu rumahnya kuat .
-----------------------
Pukul 8 malam
----------------------
Ttok ! Ttok !
" Tuan , puan dah pulang . " Kata maid memberitahu Tuan Kim .
" Bukakan pintu untuk dia , lepas buka pintu kamu terus pergi sambung kerja kamu . " Arah Tuan Kim . Maid hanya mengangguk akur .
Dari jauh Tuan Kim sudah mendengar suara gelak tawa Puan Kim bersama anak - anaknya dan ucapan terima kasih diberikan daripada Puan Kim kepada maid kerana membukakan pintu untuknya .
Puan Kim yang bersama jungkook dan taehyung terus terkejut saat melihat Tuan Kim yang sedang memandang mereka dengan pandangan dingin sekali .
" Kook bawa adik masuk bilik ya . " Arah Puan Kim sambil tersenyum manis .
" Arrasseo mama , tae jom . " Taehyung hanya tersenyum mengangguk mendengar ajakan jungkook .
Jungkook dan taehyung terus berlalu pergi masuk ke dalam bilik dan tinggal hanya Tuan Kim dan Puan Kim di ruang tamu .
" Awal yeobo balik hari ini . " Sapa Puan Kim dengan senyuman .
" Sengaja aku balik awal . Kau pergi mana ? Dah malam baru ingat nak balik . Nasib kau bawa anak- anak , aku ingatkan kau pergi berfoya dengan lelaki lain tadi . " Sinis saja tutur kata Tuan Kim pada isterinya .
YOU ARE READING
[C] Tourette Syndrome + Taekook
FanficTOURETTE SYNDROME ⏩ TAEKOOK " Kook , maafkan tae sebab selalu susahkan kook" Start : 6 june 2019 End : 22 july 2020 ⓒnananureena