Μόλις ξεκλείδωσα τη πόρτα και μπήκαμε μέσα, αφήσαμε τις βαλίτσες και έτρεξα στο κρεβάτι μου. Αυτή τη φορά δεν μπόρεσα να κοιμηθώ στο ταξίδι. Δεν πειράζει. Έπεσα κατευθείαν στο κρεβάτι και με πήρε ο ύπνος σχετικά γρήγορα.
Ξύπνησα το απόγευμα και πήγα στο σαλόνι όπου καθόταν ο Νίκος και έβλεπε τηλεόραση. Πήγα δίπλα του και τον αγκάλιασα.
«Σου μαγείρεψα» μου είπε.
«Μπα; Πώς και έτσι;» είπα ειρωνικά.
«Ήσουν πολύ κουρασμένη και δεν ηθελα να σε κουράσω περισσότερο» μου απάντησε.
«Κιουτ» του είπα και γελάσαμε.
«Αν και, αν θες να κουραστείς, έχω κάτι στο μυαλό μου» μου είπε πονηρά.
«Έλα!» του φωναξα και με φίλησε.
«Τι καλό έφτιαξες;» τον ρώτησα. Όπως λέει και μια φίλη μου το φαΐ είναι θρησκεία.
«Μακαρονάδα. Επίσης τακτοποίησα τα ρούχα σου» μου είπε.
«Πως και δεν σε άκουσα;» τον ρώτησα. Πρέπει να έπεσα σαν τούβλο.
«Κοιμόσουν πολύ βαριά» μου απάντησε.
«Τέλος πάντων, ευχαριστώ» είπα και τον φίλησα στο μάγουλο. Μετά συκώθηκα και έβαλα τη μακαρονάδα στα πιάτα μας.
Τρώγαμε και μιλούσαμε για διαφορά πράγματα. Μ' αρέσει να περνάω χρόνο μαζί του τόσο πολύ. Δεν ξέρω, μου κάνει καλό.
Μετά ξαπλώσαμε στο κρεβάτι μου και βλέπαμε τηλεόραση. Με είχε στην αγκαλιά του που ήταν τόσο ζεστά και ωραία. Ένιωθα επιτέλους ασφαλής.
«Μωρό μου, παίζει να μείνω εδώ για σήμερα;» με ρώτησε και μου έκανε τα γλυκά ματάκια.
«Για σήμερα και για όσο θες» του απάντησα κάνοντας τη γλυκιά.
Μετά από ώρα είχε βραδιάσει και πήγα για μπάνιο. Γέμισα την μπανιέρα μέχρι πάνω με ζεστό νερό, έβαλα αιθέρια έλαια, έκανα σαπουνάδα και μπήκα. Πάντα ήθελα να το κάνω αυτό, αλλά ποτε δεν είχα την ευκαιρία. Είχα σκεφτεί να το κάνω στο ξενοδοχείο, στη Θεσσαλονίκη, αλλά με αυτά και με εκείνα, το ξέχασα.
Μετά από λίγο άνοιξε η πόρτα. Μπήκε μέσα ο Νίκος φορώντας το μπουρνούζι του.
«Τι κανείς;» τον ρώτησα γελώντας.
«Θα δεις» είπε και χαμογέλασε πονηρά. Ήρθε κοντά και έβγαλε το μπουρνούζι του και μπήκε μέσα. Με πήρε στην αγκαλιά του (τύπου after). Τον αγαπω τόσο γαμημένα πολύ.
Όταν το νερό κρύωσε βγήκαμε έξω και ξαπλωσαμε στο κρεβάτι.
«Δεν ήξερα ότι έχεις τατουάζ» μου είπε ο Νίκος παίζοντας με τα μαλλιά μου.
«Ναι, δεν αφήνω πολλούς να τα δουν και αν τους αφήσω δεν τους λέω το νόημα τους. Μόνο στους σημαντικούς» του απάντησα. Είναι η αλήθεια. Γενικά τα τατουάζ είναι πολύ σημαντικά για μένα.
«Εμένα; Θα μου πεις το νόημα;» με ρώτησε.
«Ναι. Ο δράκος στον αστράγαλο μου συμβολίζει την δύναμη μου, που είχα όταν ξεπέρασα την κατάθλιψη. Το Angel κάτω από τον λαιμό μου συμβολίζει το γατάκι μου, όταν την εχασα. Ήταν δύσκολο να το ξεπεράσω και ακόμα δεν τα έχω καταφέρει. Και το άλλο...» είπα κάπως διστακτικά.
«Πες το δεν με πειράζει» μου είπε. Ποσό καλούλης είναι. Λιώνω.
«Το άλφα στον κύκλο στο πίσω μέρος του ωμού μου συμβολίζει τον αναρχικό εαυτό μου. Το εκανα στα 14. Ο Άρης έχει ένα ίδιο. Είχαμε πάει να το κάνουμε μαζί. Ξέρω, σταμάτησα να κλέβω αλλά ο χαρακτήρας μου δεν άλλαξε και δεν θα επιτρέψω να χαθεί η αναρχία που υπάρχει στην καρδιά μου» του εξήγησα. Δεν είχα κάτι να κρύψω άλλωστε.
Αυτή ήταν η όλη αλήθεια πίσω από αυτό το τατουάζ. Και εκτός από το μήνυμα, αυτό κάθε αυτό, έχει και συναισθηματικό νόημα. Μου θυμίζει τον Άρη. Την οικογένεια μου. Που όσο μακρυά κι αν βρισκόμαστε πάντα νιώθουμε ενωμένοι.
**********************************
Γειά σας!!!!Πως είστε;;;;
Αστεράκι και κόμμεντ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο μπάτσος μου
Ficção AdolescenteΗ Μαρία, μια 19χρονη κοπέλα, έχει μπλέξει. Τι θα γίνει όταν γνωρίσει για πρώτη φορά τον αστυνομικό που έχει αναλάβει την υπόθεση της; . . . . ⚠️: Περιέχεται υβριστικό περιεχόμενο.