Κεφάλαιο 15

1.6K 77 47
                                    

Σήμερα θα αρχίζαμε ξανά σχολή. Δεν μου έλειψε καθόλου. Ξύπνησα πρωί πρωί στην αγκαλιά του Νίκου. Ναι, μένει μαζί μου πλέον. Χαίρομαι τόσο πολύ.

Ξύπνησα με τα χίλια ζόρια όπως πάντα και πήγα για ένα γρήγορο ντουζακι. Ντύθηκα και πήγα στην κουζίνα για πρωινό. Ο Νίκος όπως πάντα μου είχε φτιάξει το πρωινό.

«Θα με πας εσύ με το αμάξι;» τον ρώτησα.

«Φυσικά, πριγκίπισσα» μου απάντησε. Ακόμα δεν τον έχω συνηθίσει να μου μιλάει έτσι. Ο πρώην μου ποτε δεν μου έλεγε γλυκόλογα. Το πολύ ένα μωρό μου και αυτό αραιά και που. Αλλα αυτός δεν είναι της παρούσης. Ο Νίκος όποτε μου λέει τέτοια έχω αυτές τις πεταλουδίτσες στο στομάχι μου σαν να ήταν η πρώτη φορά που μου μιλάει.

Στο αυτοκίνητο μου έλεγε πως πρέπει να συγκεντρώνομαι στο μάθημα γιατί πρέπει να το περάσω και μπλα μπλα. Αλλά το μόνο που σκέφτομαι είναι να βγω από αυτό το βάσανο που λέμε σχολή.

«Καλό μάθημα» μου είπε κοιτώντας με.

«Θα το δούμε» ειπα στυφογυρίζονας τα μάτια μου.

Η μέρα κυλούσε βαρετά. Πολύ βαρετά. Στο διάλειμμα όμως μου γαμήθηκε τελείως η ψυχολογία. Να σας εξηγήσω. Εγώ, ως τέτοιο βλαμμένο, πάντα κοιτάω την δουλειά μου και δεν ενδιαφέρομαι και πολύ για τους άλλους, αυτούς που δεν ξέρω. Όμως μιας και η Άννα αποφάσισε να μην έρθει σήμερα, κλασσικά, και ένιωθα και λίγο άβολα να πάω στην παρέα του Γιώργου αποφάσισα να κάτσω σε μια γωνία μέχρι να ξαναπάμε στη τάξη.

Και τότε είδα τον Νάσο. Ο Νάσος είναι τριτοετής και ΠΡΩΗΝ μου. Ναι, ηθελα και εγώ να τα φτιάξω με μεγαλύτερο τρομάρα μου. Με είδε από μακρυά και μου χαμογέλασε. Δεν νιώθω όπως ένιωθα παλιά για αυτόν πλέον. Μετά τον χωρισμό μας όλα άλλαξαν. Όμως το θέμα μου είναι ότι δεν είχαμε χωρίσει-χωρίσει. Όταν πήγα φυλακή αυτό ήταν. Χάσαμε επαφή. Οπότε υπέθεσα και εγώ ότι αυτό ήταν. Όμως δεν ξέρω τι μπορεί να παίζεται μέσα στο μυαλό αυτουνού.

Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα στο σπίτι μου μετά από αυτή τη κουραστική μέρα. Βλέπω τον Νίκο να κάθεται στον καναπέ αραχτός.

«Επ, πως ήταν η μέρα σου;» με ρώτησε όταν καθησα δίπλα του.

«Ε να, καλά ήταν λίγο βαρετά όμως ανακάλυψα κάτι που με αναστάτωσε» του είπα. Δεν μαρεσει να κρατάω μυστικά από αυτόν. Πρώτον επειδή νιώθω άσχημα και δεύτερον με καταλαβαίνει.

«Τι μωρό μου;» με ρώτησε. Αχχχ, θέλω να τον αγκαλιάσω τόσο τόσο σφιχτά. Καθησα και του είπα όλη την ιστορία μου με τον Νάσο.

«Άμα σε πειράξει πες μου» είπε και με φίλησε. Αλλά αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι δεν μυρίζω φαγητό. Έτσι και δεν μαγείρεψε...

«Επίσης, ποια έχει γενέθλια αύριο;» με ρωτησε μες τη χαρά. Σαν μικρό παιδάκι κάνει μωλέ. Με όλα αυτά το είχα ξεχάσει. Γενικά, ποτέ δεν ήμουν φαν των γενεθλίων αλλά φέτος πίστευα ότι θα ήταν χάλια. Καταρχήν θα ήμουν μακριά από τον Άρη. Τον αδελφούλη μου. Και επίσης νόμιζα ότι θα τα πέρναγα μόνη σαν το λεμόνι. Αλλά τώρα άλλαξα γνώμη.

«Εμ.... εγώ;» του είπα και γελάσαμε.

«Κοιτά, κανονικά έπρεπε να είναι έκπληξη αλλά δεν μπορώ να περιμένω» είπε και μου έκανε νόημα να μείνω στον καναπέ όσο εξαφανίστηκε στο χολ. Ωχ, φοβάμαι λιγάκι.

Ήρθε μετά από λίγο και είχε στην αγκαλιά του ένα γατάκι. Ένα υπέροχο γατάκι.

«Ήξερα ότι δεν ξεπέρασες ποτέ την απώλεια του γατιού σου ποτε σκέφτηκα ότι αυτό θα σε βοηθούσε» είπε και με πήρε αγκαλιά.

Δεν είπα κάτι απλά τον φίλησα παθιασμένα. Δεν είμαι καλή στα λόγια αλλά στις πράξεις. Πάντως το ευχαριστώ το κατάλαβε.

Πήγα στο γατάκι και το πήρα μια αγκαλίτσα. Είχα συγκινηθεί πραγματικά. Ήταν πολύ δύσκολη κατάσταση τότε. Για να το κάνω τατουάζ, καταλαβαίνετε ποσό χαλια ήμουν και ποσό δεμένη ήμουν με αυτό το γατάκι. Και αυτό το αγγελούδι ήρθε την πιο κατάλληλη στιγμή.

Είναι γκρι με μπεζ και άσπρο και με πράσινα ματάκια. Αχ θα το φάω δεν αντέχω.

«Πώς θες να την βγάλουμε;» με ρωτησε ο Νίκος.

«Εμ... δεν ξέρω. Διάλεξε εσύ. Ή βασικά, τι λες για Angel;» του πρότεινα αυτό που γραφει το ταττού μου.

«Ναι φυσικά» είπε και με πήρε αγκαλιά.

Τότε χτύπησε το κινητό μου. Η Άννα ήταν.

«Έλα, μην πεις ότι είμαι εγώ και πήγαινε κάπου να μιλήσεις που θα είσαι μόνη είναι πολύ συμαντικο» μου είπε. Τι έγινε πάλι;

**********************************
Χελλόου

Ξέρω έχω καιρό να ανεβάσω αλλά έχω πήξει τελευταία😭😭

Υπόσχομαι θα ανεβάζω.

Αστεράκι και κόμμεντ

❤️❤️❤️

Ο μπάτσος μουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant