8. Bölüm: "Ben bu çocuğa o kızı unuttururum."

244 15 7
                                    

8. Bölüm:

  *Çıkalım mı?*
*Olur.*

"Seviyor muydun onu?" yazmıştı. Hızla yazmaya başladım. "Hayır. ama üzüldüm. Resmen benimle oynadı."
"Eğer sevmeseydin üzülmezdin." Ne? Ne diyor bu? "Sevmiyorum." yazdım hızla. "Ama ben çok sevdim." yazdı. Ve bir mesaj daha attı. "Neden ayrıldığımızı bile bilmiyorum." Tam o sırada içime bir hüzün çöktü. Çok acı çektiği belliydi. Birden bire içimden bir ses, "Ben bu çocuğa o kızı unuttururum." dedi. Ne yaptığımı bilmeden yazmaya başladım. "Çıkalım mı?" Ne? Aptal Sera. Gerizekalı Sera. Mal mısın kızım ya? Çocuğa "çıkalım mı?" dedin.
Anında mesaj attı. "Nasıl yani?" yazmıştı. Normal olarak şaşırmıştı. Ne yazacaktım ben şimdi? Hızla yazmaya başladım. "Canım çok sıkıldı. İnstagramdan çıkalım anlamında söyledim." yazıp anında uygulamadan çıktım. Tekrar mesaj geldi. "Sen istersen çık. Ben biraz daha takılacağım." yazmıştı. Girip mesaj yazmaya başladım. "Tamam ben gidiyorum o zaman. Görüşürüz." yazıp tekrar çıktım. Ama ne yapacağımı bilmiyordum. Odamdan çıkıp mutfağa girdim. Buzdolabını açıp elime çilekli bir süt aldım. Sonra tekrar odama girdim. Tabletimi alıp Melihcan'a bir mesaj yazmaya başladım. "Tekrar geldim:) Canım gerçekten çok sıkılıyor." yazdım. Zaten aktifti. Mesajımı anında gördü, hemen yazmaya başladı. "Ben de sıkılıyorum ya."
"O zaman birşey yapalım." dedim. Sanki ne yapabilecektik?
"Aramızda binlerce kilometre var Sera:) Ne yapabiliriz sence?" Çocuk haklı. Ne kadar aptalım ben ya!? "Gerçekten çok fazla mesafe var aramızda. Unutmuşum:)" yazdım ve gönderdim. Anında tebessüm eden emojilerden attı. Benim aklım onun sevdiği kıza kaymıştı. Nedense bu çocuğu o kızdan kurtarmak istiyordum. Tekrar, "Çıkalım mı?" yazdım. Ama bu defa isteyerek. Anında mesaj geldi. "İnstagram'dan mı?" Hafifçe kıkırdadığım sırada mesaj yazmaya başladım. "Hayır, ben ve sen?" Ve gönderdim. Düşünebiliyor musunuz hiç tanımadığım birine çıkma teklifi ettim. Ve anında mesaj geldi. "Olur."

Resmen "olur" diyor ya. Gerçekten ben şook..! Sonra tekrar bir mesaj attı. "Doğru anladım değil mi?" O da inanmıyordu. "Evet doğru anladın." yazdım. "Yani biz şimdi sevgili miyiz?"
"Galiba:)" Ben tam bir malım ya. Verdiğim cevaba bakar mısınız?

Sevebilir mi dokunamadan, bir âşık?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin