23. Bölüm:
"Gerçekten artistlere benziyormuş."Melihcan beni eve bırakmıştı. Yatağıma uzanmış şarkı dinliyordum. Birden bire çalan telefonumla hafifçe doğruldum. Adile Hanım arıyordu. Hızla telefonu açıp kulağıma koydum. "Efendim Adile Abla?"
"Ben annem değilim. Uğul'um. Sen altık benim bakıcım olacakmışsın. Annem söyledi. Melihcan ve Musa da gelecek mi? Lütfen gelsinlel!" Hafifçe kıkırdadığım sırada annem odaya girdi. Telefonu kulağımdan uzaklaştırıp hoparlörünü açtım. Annem yavaşça yanıma oturdu, kiminle konuştuğumu anlamaya çalışıyordu. "Evet geleceğiz." dediğim sırada Uğur tekrar konuşmaya başladı. "Ben seni çok seviyolum. Musa'yı da seviyolum. Ama en kocaman Melihcan'ı seviyolum. Çünkü o altistlele benziyol." dediği sırada annem hafifçe kıkırdadı. Sonra tereddütle konuşmaya başladım. "Şey..Uğurcuğum biz yarın konuşuruz tamam mı?" dediğim sırada Uğur konuşmaya başladı. "Tamam Sela. Gölüşülüz." Anında telefonu kapatıp anneme döndüm. "Çok tatlı konuşuyordu değil mi?" dediğim sırada Melihcan'ın kim olduğunu sormamasını diliyordum. Annem gülümseyerek konuşmaya başladı. "Evet, gerçekten çok tatlıymış. Şu artist Melihcan kim?" dediği sırada tereddütle konuşmaya başladım. "Arkadaşım." dedim. Annem gülümseyerek konuşmaya başladı. "İnşallah öyledir. Artist bir damadım olsun istemem." dediği sırada ayağa kalkıp odadan çıktı. Şoka girmiş gibi kapıya bakıyordum. Annem az önce Melihcan'a damadım mı demiş oldu? Evet! Heyecanla yatağıma uzandım. Yavaşça uykuya daldığım sırada hala gülümsüyordum....
Uyandığımda saat 07.27'ydi. Yavaşça doğruldum. Hızla hazırlandım. Ayakkabılarımı alıp evden çıktım. Binadan çıktığımda Melihcan kapıdaydı. "Günaydın güzelim. Nasılsın bakalım?" dedi gülümseyerek. "Ben iyiyim de sen biraz yorgun görünüyorsun." dedim. Yavaşça konuşmaya başladı. "Aslında biraz yorgunum. Gece boyunca uyumadım. Bir türlü uyku tutmadı. Ama şu an çok iyiyim" dediği sırada hızla konuşmaya başladım. "Biliyor musun dün Uğur annesinin telefonundan beni aradı. O sırada annem de yanıma geldi. Uğur bana 'Melihcan'ı daha çok seviyorum çünkü o artistlere benziyor.' dedi ve annem bunu duydu." dedim. Melihcan hafifçe kıkırdadığı sırada konuşmaya başladı. "Annen birşey söyledi mi peki?"
"Melihcan kim?' dedi. Ben de arkadaşım olduğunu söyledim. Ama o inanmadı, gülerek 'İnşallah öyledir, artist bir damadım olsun istemem.' dedi. Şoka girdim resmen." dediğim sırada Melihcan büyük bir kahkaha attı. "Anneni sevdim." dedi.Okula vardığımzıda Melihcan beni bırakıp otele geri döndü. Gün boyu okulun bitmesini bekledim. Ve sonunda son dersteydik. Bir kaç dakika sonra zil çalacaktı ve ben çok heyecanlıydım. "Sen eve git üzerini değiştir. Ben Melihcan'ın yanına gideceğim. Sonra beraber seni almaya geleceğiz." Musa'nın sesiyle düşüncelerimden uzaklaştım. "Tamam." dediğim sırada zil çaldı. Hızla ayağa kalkıp çantamı aldım. Merdivenleri indikten sonra Musa'dan ayrıldım. Eve girdiğimde annem yemek hazırlamıştı. "Anneciğim, önce bir yemek ye! Sonra gidersin."
"Tamam da biraz sonra gelecekler." dediğim sırada annem hafifçe kıkırdadı. "Kimler gelecekmiş bakalım?" Ne kadar aptalım ya? Ağzımdan kaçırmıştım. Musa tek gelecek demiştim ama şimdi ağzımı kapalı tutamadım. Çok aptalım. "Musa ile Melihcan gelecekmiş. Az önce arayıp haber verdiler. Ben, Musa tek gelecek diye biliyordum." dediğim sırada telefonum çaldı. Melihcan arıyordu. Telaşla cevap verdim. "Efendim?" diyebildim sadece. "Aşkım biz geldik. Aşağı in istersen." dediği sırada hızla anneme döndüm. "Tamam geliyorum." dediğim anda telefonu kapattım. "Gelmişler mi?" dedi annem. "Evet, gelmişler. Ben gideyim." dediğim sırada annem önüme geçti. "Hayır, ben Melihcan ve Musa'yı çağıracağım. Bi gelsinler onlarda yemek yesinler değil mi?" dediği sırada sırıtıyordu. "Ama ann-" dediğim sırada o çoktan telefonu alıp Musa'yı aramıştı. Birkaç saniye sonra kapı çalınca hızla gidip kapıyı açtım. Annem de arkamızdan geliyordu. "Hoşgeldiniz gençler! Hadi içeri girin. Yemek hazırladım. Yemek yemeden gitmenize izin vermeyeceğim." Annem heyecanla konuşurken gözüm Melihcan'daydı. O da bana bakıyordu. "Esma Teyze biz otelde yemiştik." Musa otel dediği an annem konuşmaya başladı. "Ne oteli Musa?" dedi. Musa tereddütle konuşmaya başladı. "Şey..Melihcan.." dediği sırada sözünü kestim. "En iyisi siz içeri geçin. İçeride konuşalım." dedim sinirle. Musa ve Mekihcan içeri girip masaya oturunca annem gülümseyerek Melihcan'a döndü. "Melihcan, oğlum ne otelinden bahsediyordunuz az önce?" Melihcan hızla bana döndü. Ardından konuşmaya başladı. "Şey..efendim, ben Eskişehir'den geldim. Salı günü gideceğim için otelde kalıyordum. Musa ondan bahsediyordu." dedi yavaşça. Annem gülümseyerek konuşmaya devam etti. "Eskişehir'den Ağrı'ya neden geldiğini sorabilir miyim?"
"Bir arkadaşımı görmeye gelmiştim." dediği anda bana döndü. Gülümsediğim sırada annem tekrar konuşmaya başladı. "Anladım." Hızla konuşmaya başladım. "Anne, biz artık gitsek mi? Geç kalmak istemiyorum." dediğim anda annem tekrar konuşmaya başladı. "Tamam kızım. Yemekleri beğendiniz mi Melihcan, Musa?" dediği sırada önce Melihcan'a sonra da Musa'ya baktı. Melihcan hızla ayağa kalkıp konuşmaya başladı. "Çok güzel olmuştu efendim. Ellerinize sağlık." Sonra da Musa konuşmaya başladı. "Çok beğendim Esma Teyze. Ellerine sağlık." Annem gülümseyerek konuşmaya başladı. "Afiyet olsun. Melihcan, oğlum sen de bana teyze diyebilirsin. Hatta abla ya da anne bile diyebilirsin. Efendim demene gerek yok." Şoka girmiş gibi anneme döndüğüm sırada Melihcan konuşmaya başladı. "Peki, Esma Teyze. Biz artık gidelim." dediği anda kapıya yöneldi. Musa da arkasından ilerliyordu. Annem hafifçe kıkırdayıp bana döndü. "Gerçekten artistlere benziyormuş." dediği anda ben de kapıya yöneldim. Ayakkabılarımı alıp çıktım. "Tekrar beklerim gençler. Melihcan, Eskişehir'e dönmeden önce bana da uğra. Tamam mı?" dedi annem. Melihcan gülümseyerek konuşmaya başladı. "Tamam Esma Teyze. Devran Abi'yi de görmeye gelirim." dediği anda annem sırıtarak konuşmaya başladı. "Eşimin adını nereden biliyorsun?" dedi. Hemen araya girdim. "Ben söylemiştim. Musa ile konuşurken o da babamın adını öğrenmiş oldu." dedim ve hızla merdivenlerden inmeye başladım. Arkamdan Melihcan ve Musa da hızlıca geliyordu. Annem kıkırdayarak kapıyı kapattığı sırada biz binadan çıkıyorduk. Binadan çıktığımız anda Melihcan elimi tuttu. Annemin bizi izlediğine emindim. Bu yüzden hızla elimi çektim. Melihcan bozulmuş gibi bakınca ona yalvarır gözlerle baktım."Annem bizi izliyor olabilir." dediğim anda Musa kafasını kaldırıp telaşla konuşmaya başladı. "Bakıyor. İnşallah Melihcan'ın terbiyesizliğini görmemiştir." dedi gülerek. Yavaşça yürüdüğümüz sırada telefonuma bir mesaj geldi. Kimden geldiğine bakmak için çıkardığımda mesajın annemden geldiğini gördüm. "Yakışıklıymış. Beğendim. Gerçekten artistlere benziyor. ;)" yazmıştı. Telefonu Melihcan'a doğru uzattığım sırada gülerek mesajı okudu. Kafamı kaldırıp pencereye baktığımda annem hala bize bakıyordu. Telaşla telefonumu alıp cebime koyup yürümeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevebilir mi dokunamadan, bir âşık?
Chick-Lit/ HİKAYE DEĞİŞTİRİLMEDEN DÜZENLENECEKTİR! / Mesafelerin Aşkı..! "Seslerimiz konuşur birbirleriyle..." "Ay ve Güneş'in aşkı..!" Bu hikaye imkansız bir aşkın hikayesiydi. Bu hikaye Ay ve Güneş'in aşkını anlatan hikayeydi. Bu aşk, Ay ve Güneş'in aşk...