10. Ciężka praca

418 15 9
                                    

Pov. Macgajster

Siedzieliśmy w piwnicy pracując chyba z 5 godzin. Byliśmy bardzo zmęczeni. Jednak jedynym pocieszeniem był fakt, że zrobiliśmy pierwsze dwa testy. Mam nadzieję, że zadziałają. Prezentujemy je na mnie i Zasze. Jeśli pokażę, że nie jesteśmy rodziną to działa, a jal tak to musimy wszystko robić od nowa, więc módlmy się o powiedzenie.

Za niedługo 13 maj, a to urodziny Amy. Tego dnia chcę jej powiedzieć o projekcie. Nie chcę po kryjomu zdobywać próbkę jej DNA, więc wtedy pójdziemy na dół i dowiemy się prawdy. Nie mogę się doczekać tego dnia, choć wiem, że może się okazać nie moją córką. Jednak w głębi serca czuję, że to moja biologiczna córka. Mam też podejrzenia kiedy to mogło się stać. Dzień przed tym jak chciałem oświadczyć się mojej dziewczynie, a ona mnie zdradziła trochę się zabawiliśmy ( tak chodzi o to ). Jest to prawdopodobne bo nie miałem potem z nią kontaktu i nie mogłem się dowiedzieć o ciąży. Myślę, że to bardzo dobre przypuszczenia.

Pov. Zaha

Dzisiaj rano Magister obudził mnie i Dzuniora abyśmy zrobili jakiś ,,projekt". Nie wiem co on kombinuję ale zaraz się dowiem. Zeszliśmy do piwnicy i naszym oczom ukazał się wielki kawał papieru z planem, a obok mnóstwo części. Usiadłem i Macgajster zaczął opowiadać co chce zrobić. Po wysłuchaniu uznałem, że to wspaniały pomysł, więc wzięliśmy się do pracy. Zeszło nam w jakieś 5 godzin. Bardzo się zmęczyliśmy, jednak od razu wzięliśmy się w garść, gdy mieliśmy robić test maszyny. Magister powiedział, że ja i on damy swoje DNA i zrobimy próbę. Byłem podekscytowany, więc szybko wziąłem patyczek i potarłem go o moją wewnętrzną stronę policzka. Włożyliśmy patyczki do maszyny i czekaliśmy. Z urządzenia wydobywały się przeróżne trzaski i szumy. Po 2 minutach ze szczeliny wyjechał papier z napisami. Szybko go wzięliśmy i przeczytaliśmy. Po usłyszeniu NIE objął nas taki entuzjazm, że nie da się go opisać. Teraz mogliśmy sprawdzić czy Amy jest biologiczną córką Macgajstra.

Hejka, znów mam pomysły i zaczynam pisać, więc chcę wam zadać pytanie. Mam pisać krócej i częściej czy dłużej, a rzadziej? Jeszcze chcę wam bardzo podziękować za czytanie tej książki i miłe komentarze.

Kocham Was
Autorka

Mój Shiba❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz