— DA! Vreau acel tigru mare! spune Zoey arătand cu degetul spre jucăria care atarna în mica tarabă plină cu animăluțe de pluș.
— Ai tras mult prea bine cu arma! spun uitandu-mă mirată spre ea.
— Ce pot spune, norocul începătorului, spune Zoey rotindu-și ochii.
Surprinzător ziua noastră se transforma în ceva plăcut. Zoey uitase de fratele ei pentru cateva momente. Era fericita, ceea ce mă făcea și pe mine la fel. Voiam să ne putem detașa cateva ore de toate problemele pe care le aveam. Și tocmai asta am făcut.
Zoey și-a pocnit degetele în fața mea facandu-mă să tresar.
— Haide, mi-ai promis că ne vom da în carusel! îmi spune aceasta luandu-mi mana în a ei.
M-am uitat preț de cateva secunde spre carusel. Era imens, ceea ce îmi făcea inima să tresară. Simțeam un nod în gat. Nu se va întampla nimic. Închizi ochii și aștepți să se termine. Am răsuflat.
— Bine, haide! spun oftand.
Zoey a zambit și a început să mă tragă spre coada care se afla în fața caruselului. M-am uitat la cer, se întuneca. Nici nu îmi dădusem seama cand a trecut timpul. Un zambet mi s-a format în colțul gurii. Ar trebui să fac asta mai des. Să ies, să mă plimb, să mă distrez, să simt totuși că trăiesc.
— 10 dolari pentru bilet! spune un băiat care stătea în fața noastră așteptand banii.
— Uite! îi răspune Zoey și îi întinde 20 de dolari.
— Trageți bara de sus și după sunteți pregătite! spune băiatul în timp ce ne grăbește să ne așezăm pe scaunele din trenulețul fixat pe șine.
Am dat din cap afirmativ și m-am așezat în primul rand împreună cu Zoey. Ne-am tras bara și așteptam să se urce și ceilalți oameni în trenuleț. Mi-am tras sufletul pentru cateva secunde înainte să simt că am început să ne mișcăm.
— Haide, ține-mă de mană dacă îți este frică! îmi spune Zoey în timp ce îmi întinde mana.
— Sper să ajute! îi răspund și îi cuprind mana cu a mea.
Caruselul a început să prindă viteză din ce în ce mai tare. Inima mea bătea și ea cu aceeași putere. Țineam ochii închiși, dar simțeam o senzație de adrenalină foarte ciudată. I-am strans mana lui Zoey cat de tare am putut. Ea doar țipa, de plăcerea senzației, nu de durere.
— Eva deschide ochii! a țipat Zoey.
Am deschis ochii și îmi vedeam picioarele atarnand în aer. Totuși pentru cateva momente am simțit că îmi place senzația. M-am uitat spre Zoey și am zambit. După caruselul a început să se deplaseze cu viteză foarte mare. Am închis ochii și am țipat. Nu de frică. De adrenalină. Cand am deschis ochii o senzație ciudată mi-a cuprins corpul, iar privirea mea se încețoșase.
— EVA TE IUBESC! i-am auzit țipătul.
Mi-am închis ochii și am ras. După m-am uitat spre degetele noastre care erau încrucișate.
— ȘI EU TE IUBESC! îi răspund țipand.
Rasetele noastre se auzeau cel mai tare dintre toți oamenii din acel carusel. Mi-a ridicat mana, iar după i-am simțit buzele moi lasand un sărut în dosul palmei. Pe langă adrenalină, un fior mi-a cuprins tot corpul.
CITEȘTI
După
Teen FictionViata Evei se prăbușește intr-o secunda atunci cand un șofer neatent se izbește in mașina ei. Pierde tot, fără sa știe lucrul asta, dar pierde tot ceea ce a reușit sa clădească fără ajutorul nimănui! Acum.. este exact de unde a plecat! E...