1/5

351 28 16
                                    

Am reușit să am un somn decent. Fără să mă deranjeze nimeni, fără prea multe ganduri, întrebări fără răspuns. Mi-am deschis ușor ochii privind în noua mea cameră. Nu mi-a luat foarte mult timp să îmi așez lucrurile, deoarece nu am venit cu multe bagaje, doar strictul necesar.

Mi-am poziționat picioarele pe podea și am făcut pași spre baie. Aceasta era situată în partea mea de cameră. Am ajuns în baie și m-am privit în oglindă. Aș fi vrut să schimb ceva la aspectul meu, nu știu exact ce. Mi-am trecut mana prin păr și mi-am desfăcut ușor hainele pentru a intra la duș.

După 10 minute, am ieșit și am început să mă pregătesc pentru o nouă zi. Mi-am pieptănat părul după ce l-am uscat, iar pe fața mea am aplicat puțin machiaj. M-am uitat spre mine și am zambit. Poți să o faci, ești puternică, încă puțin. O bătaie în ușă m-a făcut să tresar. M-am uitat spre prosopul care îmi acoperea corpul și am ras. Perfect moment.

M-am apropiat de ușă și am expirat, am apăsat încet pe clanță pentru a o deschide, dar nu cu mult, doar cat să îmi pot scoate capul. În fața mea stătea o fată, cu trăsături de păpusă, cu părul blond si lung, ochii albaștri și ușor conturați cu puțin machiaj. Am înghițit în sec. Arăta superb, pentru cateva secunde în fața ochilor am revăzut-o pe vechea Eva. Am pus un zambet pe buze înainte de a vorbi.

— Iartă-mă abia am ieșit din duș, s-a întamplat ceva? îi spun. Aceasta s-a uitat la mine și a ras.

— Îmi cer scuze că m-am nimerit fix acum. Spune și face o mică pauză, moment în care i-am observat valizele, iar pe buzele mele s-a format un 'Oh'.

— Presupun că ești noua mea colegă de cameră! spun, iar aceasta a dat din cap afirmativ.

I-am făcut loc să intre în cameră, timp în care m-am grăbit să pun ceva haine pe mine. Între timp, cand m-am întors am zărit-o că stătea întinsă pe pat și se uita spre telefonul ei. Mi-am făcut pași spre partea mea de pat.

— Scuze că nu m-am prezentat, sunt Zoey. Îmi spune aceasta în timp ce își lasă telefonul pe noptieră, iar după deplasandu-se spre mine. Ajunge în dreptul meu și se pune pe marginea patului uitandu-se spre mine.

— Încantată, Eva! îi spun și mă uit spre ea.

Aceasta mă analiza, dar spre deosebire de alte persoane care au mai făcut asta, ea se uita bland spre mine, cu un zambet pe buze. Cred că pentru o secundă m-am rușinat. Zoey și-a dres glasul.

— Cred că o să avem nevoie una de cealaltă, îmi spune luandu-mă pe nepregătite, E dificil să te integrezi, dar cu o prietenă langă tine, devine mai ușor.

— Pot spune că mi-ai luat cuvintele din gură! spun și încep să rad. Zoey s-a uitat spre mine.

— Îmi pari foarte cunoscută, îmi spune făcand o pauză, Cred că ne-am mai întalnit dacă nu mă înșel, acum jumătate de an la un meci de box, știi cel care se ținea la subsolul unei cafenele din Los Angeles, spune uitandu-se spre mine observandu-mi privirea confuză.

— Eram cu fratele meu Josh, care trebuia să se lupte cu iubitul tău.. i-am uitat numele! termină de spus, iar inima începea să îmi bată din ce în ce mai puternic.

Oh doamne, cat de jenant, nici nu știu ce să spun acum. Să îi spun ce am pățit de nu îmi amintesc? Sau să mă prefac? Să pară că îmi aduc aminte? Gandește Eva. Trag aer în piept.

— Da.. acea perioadă din viața mea aș vrea să rămănă acolo, nu vreau să îmi amintesc nimic din trecut, fără supărare, îi spun zambind. Aceasta s-a uitat la mine nu părand deranjată de ceea ce am spus.

— Nu-i nicio problemă, nu voi mai aduce în discuție nimic de așa ceva dacă te deranjează, te înțeleg, face o pauză punandu-și mana peste a mea, despărțirile sunt grele și urate, dar în final trecem peste! termină de spus.

Corect, despărțire. Deci acum jumătate de an aveam un iubit. Uau, ce mult m-a iubit de nu este aici. Îmi spun încercand să mă mențin calmă.

— Haide să te înveselim! îmi spune Zoey în timp ce mă trăgea ușor de mană. Vreau să știi că oricand poți vorbii cu mine despre orice problemă, mi-ar plăcea mult să îți pot deveni o prietenă! spune și îmi face cu ochiul.

— Sincer, chiar aș avea nevoie de una! îi spun razand în timp ce mă ridic. Mi-am deschis dressing-ul pentru a lua o geacă și o pereche de adidași.

— Unde mergem? mă întorc înspre Zoey

— Să căutam băieți frumoși în tot acest campus! îmi spune în timp ce își scoate perechea de papuci pe care o avea, pentru a o schimba cu alții. Ah da.. și să bem o cafea! îmi spune razand.

Mi-am dat ochii peste cap și m-am încălțat cu adidașii făcand după pași spre ușă. M-am oprit pentru cateva secunde pentru a o aștepta să vină și ea. Mă șimțeam bine, aveam nevoie de o prietenă, aveam nevoie de cineva care să mă scoată din gandurile mele. A venit la momentul potrivit.

— Gata, să mergem! îmi spune în timp ce deschide ușa.

Ne-am îndreptat spre lift, după ajunse la parterul clădirii, am ieșit pe porțile mari ale căminului. M-am uitat în jur, era o zi frumoasă, nu foarte cald, dar perfectă. Mai aveam încă cateva zile înainte de a începe cursurile. Timp perfect pentru a mă familiariza cu toate clădirile.

— Haide! spune Zoey în timp ce mi-a prins mana cu a ei.

Am mers preț de cateva minute pană am ajuns în fața unei mici cafenele. S-a uitat înăuntru și pentru cateva secunde buzele ei s-au format într-un zambet larg.

— Uite-l pe fratele meu, haide să vă fac cunoștință! îmi spune și începe să mă tragă de mană pană ajungem în fața unor doi băieți, unul din ei fiindu-mi foarte familiar.

— Josh, ți-o prezint pe colega mea de cameră E-, Zoey spune fiind întreruptă.

— Eva Brown! spune Josh cu un zambet pe buze, în timp ce eu am rămas cu ochii larg deschiși.

El e fratele ei? Pe bune? Mă uit spre Zoey care avea și ea o expresie confuză. Expresia lui se luminase în timp ce mă fixase cu ochii.

—Ce imprevizibil este destinul nu? îmi spune Josh.

Tot ce am putut să fac a fost să zambesc, cu toate că obrajii mei ardeau.

DupăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum