"Neyin olduğunu anlatacak mısın artık? Geldiğimden beri böylesin Jungkook!"
Yaslandığım yatak başlığımda üstümdeki yorganı inceleyen bakışlarım Jimin'e kaydı. Bıkmış sesiyle oturduğu pufumdan konuşmuştu.
"Jungkook! Ne olmuş olabilir bir günde de bu hale geldin?"
Yutkundum. Evet, bir günde ne olmuş olabilirdi ki? Kesinlikle en yakın arkadaşıma ilk öpücüğümü vermezdim, kesinlikle onunla ön sevişme gibi bir şey yaşamazdım değil mi?
"Sikeyim... Taehyung iddiayı mı kazandı yoksa?"
Bedenim ve kalbim bariz bir şekilde duyduğum isimle titrerken sesli yutkundum. Keşke. Keşke iddiayı kazansaydı ve o gece yaşanmasaydı.
"Jimin."
Uzun bir süreden sonra ilk defa konuştuğum için çatallı sesimle kaşlarımı çatıp boğazımı temizledim.
"Efendim?"
Hızla oturduğu puftan kalkıp yanıma geldi ve yatağımın ucuna çöktü. Sesi bir saattir ilk defa duyduğu sesim yüzünden heyecanlı çıkmıştı sanırım.
"Sen... Yoongi'ye aşıksın ya... Nasıl anladın?"
Bakışları şaşkınlıkla değişirken vücudunu dik bir konuma getirdi. Kaşları sorgular bir şekilde çatıldı ve aralık dudaklarıyla yüzümü süzdü.
"Yani şey, nasıl anladın gay olduğunu?"
Hızla ellerimi oynatarak kurduğum cümleyle dudaklarını büzdü.
"Jungkook neden..."
"Sadece cevap ver. Anlatacağım sana her şeyi sonra."
Derin bir nefes alıp kafasını salladı.
"Tamam. Biliyorsun, dört yıl önce yandaki eve yeni komşularımız taşındı. Daha yeni liseye başlamıştık. Heyecanlıydım çünkü uzun zamandır boş olan eve yeni birileri gelmişti. Ardından okulun ilk günü Yoongi ile kavga etmiştim, hatırlıyorsundur. Sonra yeni komşumuzun o ve ailesi olduğunu öğrendim.."
Kafamla onayladım. Evet tanışma hikayeleri buydu. Hatta Jimin hiç sevmiyordu Yoongi'yi.
"Sonra o aptal çocuk sürekli benimle uğraşmaya başladı. Beni sinirlendirdiğini bilip bundan keyif alıyordu. O sürekli benimle uğraşırken iki yıl geçti. Ben fark etmesem de onu görmemek için sürekli kapattığım perdemi kapatamaz camın önünden ayrılmaz hale gelmiştim. Aşık olmuşum ona. O hareketlerine, benimle uğraşmasına, gülüşüne... Başta ihtimal vermedim gay olduğuma. Ama denedim Jungkook, başka bir erkekten hoşlanmıyorum, düşünemiyorum bile. Ama konu Yoongi olunca bir erkekten hoşlanıyorum. Onu seviyorum. Aklımda sadece o var. Hoş söyleyince birden benden uzaklaştı tabi. Kalbimi kırıyor artık. Ama neyse hala onu seviyorum."
Yutkundum. Boğazımda bir yumru varmış gibi hissettim.
"Peki.. Hiç onunla yakınlaştınız mı? Öpüşmek veya.. ön sevişme gibi bir şey?"
Birkaç saniye öylesine bana baktı. Sonra dudaklarını büzdü.
"Jungkook öyle bir şey olsa anlatacağım ilk insansın. Tamam belki utançtan anlatmam. Ama hayır, olmadı öyle şeyler. Ama onu düşünerek kendimi tatmin ediyorum bazen. Dalga geçersen sikerim seni, moralin düzelsin diye böyle anlatıyorum.. Tanrım! Ya da unut yok öyle bir şey!"
Kızaran yanaklarıyla yüzümde ufak bir gülümseme oluştu. Derin bir nefes alıp verdim. Evet, öyle bir şey olsa ilk bana anlatırdı. Benim de ona anlatacağım gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let's Race? |taekook ✔️
FanfictionJeon Jungkook çocukluk arkadaşı Kim Taehyung'la okula gelen yeni kız için yarışa girmişti. • • • "Aynı kız için yarışırken nasıl birbirimize aşık olduk Jungkook?" Bilmiyordum. Ama tahminlerim vardı. Belki de sarhoşken beni öptüğün ve sana karşılık...