Méreg

7K 456 25
                                    

  -Ha én abból még inni akarok?-Kérdezem Lucifertől aki már egy másik pohárba tölti a bort.
  -Ez finomabb.-Ezt a 2 szót, sikerült, gondolom szándékosan, úgy mondania, hogy elhiggyem: nem kell nekem az a másik bor. Még kihoztak egy desszertet mindenkinek és ez után könnyes búcsút vettünk apumtól. Én ez után elindulok a szobámba.
  Talán nem kellett volna annyi bort innom, mert kezdem érezni, hogy a fejembe szál. Nem baj. Gyors letusolok és már az ágyban is vagyok. Persze, csakhogy egy hirtelen jött rosszullét lökettől annyira megszédülök, hogy majdnem lefejelem az ágy sarkát. Megkapaszkodok az ágyban és mélyeket lélegzek.
  Ki van zárva, hogy ez a bor miatt legyen. Lucifer tervelte volna ki? Meg van a valószínűsége, de előttünk nyitotta ki a boros üveget. Akkor más? Nem tudom, de olyan, mintha valaki átszúrt volna egy kést a fejemen.
  Veszek egy mély levegőt ami köhögésbe fullad. Alig bírom abbahagyni. Mire pedig végre sikerül, némi vért észlelek a padlón. Egészen addig, ameddig látok valamit. A padlóra kényszerülök, ahol igyekszem úgy feküdni, hogy ne fulladjak bele semmibe ami visszajöhet.

*Lucifer sz.sz*

  Várok egy keveset majd Qwix után sietek a szobájába. Mire odaérek már az ágy mellett fekszik a földön, egy kisebb vérfolttal a feje mellett. Nyitva van a szeme és pislog, de nem hiszem, hogy teljesen magánál van. Elájulni nem ájult, de ezek szerint bejött a megérzésem. Valaki megmérgezte. Nem hiába. Az ösztöneim sose csalnak. Vajon ki lehetett? A személyzet nem. Őket ismeri az anyám és teljes mértékig megbízna bennük. Akkor? Az apja? Még nálam is betegebb lenne? Felemelem Qwixet akinek az orrából elkezd folyni a vér.
  -Mi történt úrfi?-Siet mellém Anabella.
  -Valaki megmérgezte. Eltette a bort, ahogy kértem?-A lány bólint és előre siet. Kinyitja előttem a betegszoba ajtaját. A nővér már pattan is fel a székből.
  -Tegye az ágyra!-Bár alapvetően nem szeretem, ha parancsolgatnak nekem, most az egyszer elnézem, mert nem szeretném, ha most meghalna. Miért? Nem tudom. Hiányozna a folyamatos versengésével és idióta oltásaival.
  -Hozd azt a poharat!-Szólok rá a lányra, aki gyorsan el is siet.
  -Milyen pohár?-Mérgelődik a nővér.
  -Amiben a méreg volt. Valószínű valami erős. Csak nem tudom mennyit kaphatott.-A nővér helyeslően bólint. El siet egy tálért.
  -Kimosom a gyomrát.-Bólintok, majd megfordulok és kimegyek a szobából. Ha Tifon*-ról van szó, akkor cseszheti a gyomormosást, de jobb elővigyázatosnak lenni. Az egyetlen ilyen gyorsan felszívódó, ilyen tünetekkel járó méreg amit ismerek, de ha túl sokat kapott belőle akkor cseszhetjük az egészet és fehér helyett feketébe öltözünk. A lány visszaér az az óta beüvegcsézett borral. Kiveszem a kezéből és szívok belőle egy kicsit. Nem merek többet, mert ha olyan, akkor csak a szagától Qwix mellett kötök ki az ágyban. Ahogy gondoltam. Tifon.
  -Ezt küld el a laborba!-Nyújtom vissza a lánynak az üvegcsét aki bólint és már el is siet. Bemegyek a szobába, ahol nem túl szép látvány fogad, de ez most a legkevésbé se érdekel. Ha hagyom meghalni, anya kinyír.-Ez Tifon.-Mondom a nővérnek és szinte feltépem a szekrénye ajtaját, megfelelő anyagok után kutatva. A mérgekben és ellen mérgekben otthon vagyok, szóval gyorsan összedobok egy Dicához* hasonló keveréket, ami ennek a méregnek a hatását ellensúlyozza. Így viszont sokkal nagyobb a valószínűsége annak, hogy tudom ki volt. Ez a méreg rohadt drága. Még mi is alig engedhetünk meg magunknak egy adagot. Mondjuk nem vagyunk olyan hülyék, hogy ezt használjuk.
  A nővér közben, mintha a gondolataimba olvasna elővesz egy zacskót, én pedig gyorsan beszúrom a tűt a vénájába, a keveréket meg a zacskóba töltöm. Mindent megtettem, most már csak várnunk kell.
  -Most itt hagylak a kupival amit csináltam.-Mondom a nővérnek és elindulok anyám irodája felé. Az ajtó tárva-nyitva, ami arra enged következtetni, hogy tudja mi történt. Talán azt is, hogy ki tette. Bemegyek a szobába és anyám asztala előtt helyet foglaló székre leülök.-Szerinted is ő volt?-Anyám némán bólint.
  -Senki se látta, így nem lehetek biztos benne. A laborból remélhetőleg gyorsan megtudjuk, mennyi jutott a szervezetébe. Látszik a képzetlensége ilyen téren. Az apja nem nevelte ki semmire, csak bedobta az árba, hogy majd minden megtanuljon magától. Gondolom gondoskodtál az ellenszerről.-Bólintok.-Qwixet még nem tudjuk kinek a parancsára fogták el, de szinte biztos vagyok abban, hogy Joránról van szó, akiről meséltél. A könyveit megrendeltem, szóval reménykedjünk benne, hogy holnapra talpra áll. Gondoskodok róla, hogy megkapja a gyógyszerét, de többet most nem tehetek. Most már nem kedvességből, hanem bosszúból csinálom. Ha az apjának az a célja, hogy kiiktassa, nagyon szívesen teszek neki keresztbe.-Valamiért megnyugtatnak anyám szavai és egyre több kedvet érzek az  apja kinyírásához. Persze nem tehetem meg, mert az egyből egy háború lenne, de nem kell sok, hogy tényleg megtehessem.

2 Maffia fiúWhere stories live. Discover now