Titkok

6.2K 486 51
                                    

Remélem annyira vártátok ezt a részt, mint én és nem okozok vele csalódást :3
Mondjuk egy kicsit talán látszik, hogy nem volt meg annyira a lendület mint az előző részekben. Nézzétek el nekem, ha így van ^^"

*Lucifer sz.sz*

  -Összefoglalva rohadtul berágtál Qwix apjára.-Helyeslően bólintok Leo összefoglalására.
  -Ehhez miért is kellünk mi?-Érdeklődik Qwix szemüveges barátja.
  -Raphaelt kinyírták. Ha másért nem, akkor azért, hogy ne tudják megzsarolni veletek.-Válaszolom meg a szerintem tökre egyértelmű kérdést.
  -Nem is értem hogy lehetnek ilyen hülye barátai.-Braidon kijelentésére Sophie megindul a kis srác felé, aki erre bezzeg bebúj Krisz mögé, a lányt pedig visszafogja a 2 srác.
  -Befejeznétek?-Kérdezem idegesen.
  -Kérlek.-Jelenik meg az anyukám is, ami miatt mindenki leül a seggére, természetesen jól elkülöníthetően.-Van valami ok, hogy mindenkit idehívtál?-Néz rám anyu, akit amúgy beavattam.
  -Mint mondtam, őket azért, hogy ne lehessen velük megzsarolni Qwixet. Mielőtt kérdezed megkértem a nővért, hogy szedje ki nekik ő a csipet, mert nekem nem engedték.-Mutatok Qwix baráti társaságára.-Őket meg azért, hogy velem ne basszanak ki.-Mutatok a saját baráti társaságomra.
  -Nem azért, mert ki akarod Qwixet szabadítani?-Lepődik meg Leo.
  -Nem.-Válaszolok egyszerűen.-Ha megpróbálnám, az egyenlő lenne egy háborúval. Azt meg azért nem kockáztatnám meg. Anya azt mondta megpróbál beszélni a faterja fejével.-Anya erre bólint és ő is helyet foglal középen az egyik kanapén.
   -És úgy gondolod nem tudnánk magunkat megv-Sophie mondatát a telefonom hangos csörgése szakítja félbe.-Ki hív?-Pattan fel a kanapéról.
  -Ismeretlen.-Kihangosítom a hívást és felveszem a készüléket.
  -Lucifer...?-Hallatszik Qwix remegő hangja a túloldalról.
  -Qwix?!-Döbbenek le. Mi a franc folyik itt? Miért van ilyen hangja? Az apja bántotta? Valószínű.
  -Nincs sok időm, fogalmam nincs lehallgatnak e, de kérlek gyere értem.-A szobában mindenki ledöbben a Qwixtől egyáltalán nem megszokott hangtól és rettegéstől ami a hangjából árad.
  -Hol vagy?-Térek rögtön a tárgyra.
  -Gyere oda, ahol legelőször találkoztunk.-A mondata végén megszakad a hívás. Felnézek és felkapom a kocsikulcsom az asztalról.
  -A szemüveges és Leo jön velem.-A 2 ember a kijelentésemre felpattan, de csak Leonie indul el.
  -Miért én?-Értetlenkedik.
  -Okosnak tűnsz.-Ezzel a mondattal kiviharzok a szobából. Még egy kicsit visszanézek és látom, hogy Leo karon ragadja a srácot. Kint beszállok az autóba és beindítom a motort. Közben azon kattog az agyam, hogy hol találkoztunk először.
  -Hova megyünk?-Ül be mellém az anyósülésre Leonie. Hátul a srác becsatolja magát.
  -Fogalmam nincs. Nem hiszem, hogy egy méregdrága étteremre gondolt 2000 kilométerre innen. Te meg fosol, vagy mi?-Nézek hátra a visszapillantóba.
  -Csak szeretném túlélni.-Válaszol kurtán. Én továbbra is kattogok az emlékek között, amikor beugrik valami.
  -Egy próbát megér.-Jelentem ki és beletaposok a gázba. Az észveszejtő kanyarok miatt Leonie is a székbe kapaszkodik.
  -Hova is megyünk?!-Ordít az egyik kanyarba.
  -Emlékszel arra a helyre, ahova akartam a bázisunkat?-Leonie megrázza a fejét.-Oda.-Ezzel nincs kisegítve, de nem is nagyon próbálkozik tovább. Én se tudom merre is volt pontosan. Bemegyek a szűk utcákba és megállok egy hatalmas emeletes ház előtt.-Az okoska jön velem. Riassz ha bármi van.-Kiszállok az autóból, és a srác is követ. A ház ablakához megyek és jobban kitöröm az üveget. Lenézek és le is világítok.-Qwix?!-Kiabálok le. Ekkor feltűnik egy furcsa alak a dobozok között.-Te vagy az?-A személy nem válaszol, ezért az ajtóhoz megyek és lábbal hármat rúgok a kilincshez, ami hamar megadja magát.-Menj be és nézd meg!-Parancsolok rá a srácra aki kivételesen nem ellenkezik. Én addig körbenézek még a többi ház körül.
  -Lent csak bábuk voltak.-Érkezik vissza Qwix haverja.
  -Remek....-Sóhajtok és tovább keresem Qwixet. Az utca végén ekkor feltűnik valaki. Ő az.-Qwix!-Kezdek el futni felé. Rám néz, majd lépne egyet, de hirtelen összeesik.
  -Qwix!-Qwix haverja lesprintel és aggódva guggol le a barátja mellé.-Térj magadhoz!-Kezdi el ütögetni a srác. Kinyitja a szemét. Végignézek Qwixen, akin csak egy póló és egy alsó van. Égések vannak a combjain, a karjain és 1-1 vágás a combján.
  -Mi a fasz történt veled?-Ijedek meg. Becsukja a szemét, majd újra kinyitja. Leoni ekkor lefékez mellettünk az autóval. A haverjával együtt berakjuk a hátsó ülésre. Amég megkerülöm az autót leveszem a pulcsimat. Miután beülök hátradobom.-Takard be vele vagy valami.-Adok instrukciót és a gázra lépek. Egyenesen haza. Előveszem a telefonom és tárcsázom anyumat.-Mondd a nővérnek, hogy várjon a bejáratnál. Szükség lesz rá.-Szólok bele elsőként. Nem válaszol, hanem leteszi a hívást. A házunk előtt kiveszem a hátsó ülésről és menyasszonypózba felveszem és besietek vele. Az ajtóban már tényleg ott vár a nővér, egy műtős ágyon amit idegurítottak. Leteszem rá Qwixet és onnan a nővérre bízom, aki a homlokára teszi a kezét.
  -Mi történt?-Kérdez aggódva.
  -Fogalmam sincs.-Válaszolok őszintén.-Mi van ezekkel az égésekkel.... sose láttam ilyet. Mi történt vele?-A nővér megrántja a vállát.
  -Csak találgatok.-Mindenki a folyosóra gyűlt idő közben. Qwix arcára nézek. Csukva vannak a szemei. Egy könnycsepp gördül le az arcán.
  -Gyertek. Hagyjuk inkább!-Lódítja meg a társaságot Leonie.
  -Igazad van.-Egyezek bele és én is terelgetni kezdem az embereket. Rossz így látni őt. A nappaliba folytatjuk a csendkirályt tovább. A percek nehezen telnek el. Minden másodperc egyre rosszabb. negyed óra múlva megérkezik a nővér.
  -Úrfi. Kérem jöjjön.-Meglepődök, de azért útnak indulok. Qwix barátjait sokkolta az eset, tőlünk pedig csak a lányokon látszik valami. Andreán inkább az unatkozás, de ő se szeret így látni valakit. Mondta, hogy eléggé megkedvelte a kis krapekot.-Semmi komoly. Csak veled akart beszélni.-Áll meg velem szembe az ajtónál. Benyitok a szobába. Az ágyon fekszik egy takaró alatt. Odamegyek hozzá és leülök az ágy melletti székre. Rám néz és mielőtt bármit mondanék az ölembe teszi a fejét. Végigsimítok az arcán. Elkezd könnyezni, én pedig nem tudom mit tegyek. Így csak a haját piszkálom.
  -Miről akartál beszélni?-Érdeklődök miután már nem ejt több könnyet. Felkelt az ölemből és hátat fordít nekem. Felhúzza a pólóját és megmutatja a hátát ami... szörnyen fest.-Mi történt?-Kérdezem már kissé ingerülten. Karmolások vannak a hátán. Felkelek és kerítek valahonnan egy kis fertőtlenítőt. Gondolom, nem mutatta meg a nővérnek, mert nincs ellátva.
  -Tudni akartad mit takarnak a kötések, nem? Ezeket az égési sebeket.-Megállok a mozdulat közben. Rám néz és kérdés nélkül tudja, mit akarok tudni.-Az apám volt mikor nagyon kicsi voltam. Mint már mondtam, gyűlölt. Ezért egyszer leöntött forró vízzel. Ahogy az évek múltak, úgy a testem is és a bőröm is változott. A seb pedig ilyen lett. Elszakadtak egymástól a felületek és szinte foltos lettem. Szégyelltem. Undorítónak, visszataszítónak kezdtem magamat érzeni. Mások felvágnak a sebhelyükkel, de én nem voltam képes még csak megmutatni se.-Visszaülök mögé a székre és elkezdem lefertőtleníteni a sebeit. Felszisszen egy kicsit.-Mikor kilenc voltam, az apám talált egy kiskaput a Maffia törvénybe és megerőszakolt.-Megint megállok a mozdulatban, de egy pillanat múltán folytatom tovább.-Mikor tükörbe néztem, őt láttam magam előtt. Az ő barna haját, szemét és az ő arcát. Még inkább undorodtam a tükörképemtől, ezért fogtam magamat és befestettem a hajamat fehérre. Ez egy kis megnyugvást okozott.-Ez után nem mond semmit. Ellátom a sebét és leülök mellé az ágyra. Magamhoz húzom és kissé ügyetlenül ölelem meg. Az ügyetlen része nem nagyon hatja meg.
  -A nevedet is ezért nem használod?-Érdeklődök. Nem szívesen kérdezem ezt, de, ha valami van most adja ki magából.
  -Ez az Lucifer. Nincs nevem.

2 Maffia fiúWhere stories live. Discover now