Van, ami egy bizonyos szint után, nem változik egyik pillanatról a másikra. Ilyen a mi kapcsolatunk Luciferrel is. Nem tudom, végül elgondolkodott e azon, amit mondtam. A lényeg, hogy hétfőn ugyan olyan seggarc volt mint mindig. Jorannal nem akarok foglalkozni, de sajnos muszáj, így kénytelen vagyok a szünetben végig hallgatni a faszágait. Lucifer elkezdte visszaszerezni a követőit. Én is összeszedtem a vasárnap este összeírt embereket, akikről úgy gondoltam, még velem vannak. Sajnos ebbe Rafaellék nincsenek benne. Így szakadt hárommá a tábor. Rengetegen szálltak ki tőlem és Lucifertől is, mégis, ha ránézek a nagyszünetben elkülönült 3 táborra, ránézésre meg nem mondanám hol vannak többen. Ez pedig egy jó jel.
Természetesen a történet itt még nem ér véget. Joran egója egy felhőkarcoló méreteivel vetekszik, ami miatt a másik nagy egóssal nagyon hamar összeakadt a bajszuk. Magyarul az 5. Szünetben nagyon szépen megverekedtek a legnagyobb egós címéért. A csata ököllel folyt, Joran mégis szerzett pár sebhelyt, Lucifer meg épp, hogy csak megkarcolta magát amikor elbaszódott a kavicsoson. Nekem meg ehhez a szerencsétlenséghez kell hozzámennem... Az egész vége az lett, hogy Lucifert büntetésbe rakták Jorannal együtt. Ami mivel rohadtul egy bal lépés, így Jorannak takarítania kell, amivel ez után szívesen fogom csesztetni.
Aznap nem volt kedvem megvárni ennek a 2 jómadárnak a büntetését, így a Lucifer zsebéből lenyúlt kulccsal beengedtem magam a járműbe és hazafuvaroztam magamat. Majd visszamentem, megvártam Jorant és egészen hazáig követtem. Eltéveszthetetlen az a Luciferéjékkel vetekedő palota.
Most pedig itt várok a suli előtt Luciferre. Hamarosan meg is érkezik és kissé duzzogva huppan be mellém.
-Reméltem, hogy még egyben látom.-Mit sem törődök a megjegyzésével, rálépek a gázra és Joran pajti házikója felé veszem az irányt.
-Furcsálltam, hogy nem tűnt fel egyből.-Figyelnék Lucifer mozdulataira, ha nem az utat kéne figyelnem, így kisebb sokként ér, hogy a combomhoz ér. Egy kicsit meg is ugrok ennek hatására.-Magadnál vagy?!-Szidom le azonnal, amit egy kuncogás követ. Idióta barom.-Ez az.-Mondom neki duzzogva és kicsit sem lassítva elhaladok az épület előtt. Lucifernek még így is van ideje megszemlélni.
-Talán mégse annyira alaptalan az az ego.-Szemléli a hatalmas házat.-Kíváncsi vagyok kik a szülei, vagy, hogy kik pénzelik.-Bólintok és elindulok Luciferék háza felé.
-Meglepett, hogy tegnap végre találkoztam a személyzetetek embereivel. Valahogy az az érzésem volt, hogy nincsenek is.-Megállok a pirosnál és ránézek Luciferre.
-El vannak rejtve. Anyám kiképzett bizalmasai, mégse bízunk mindent a véletlenre. Aki előtt lehet, rejtve maradnak. Anabella az egyik legképzettebb, így általában ő az, aki elsőnek feltűnik. Én is általában őt, Maxot és a nővért látom.-Ez kissé meglep, de azért meg is értem.
-Úrfi.-Idézem fel Anabella szavát és elvigyorodok.
-Nem én kértem, hogy hívjanak így.-Durcizik mellettem a nagy gyerek. Leparkolok a nagy ház előtt és Luciferrel az oldalamon kiszállunk a járműből. A kezébe adom a kulcsot és elindulok az ajtó felé.-Talán túlélnél egy autós üldözést.-Megforgatom a szememet. Idióta.
A szobámba beérve megtalálom az új tankönyveimet, munkafüzeteimet és egy csomó füzetet. Bepakolok holnapra és nekiállok tanulni is. Valamikor a közepe táján bejött Lucifer és lerakott egy papírt az ágyra majd el is ment. Csak az után nézem meg, hogy végzek a leckével. A kért térképem. Van rajta 3 fürdő, az ő szobája, 2 nappali, 2 konyha, az én szobám, a gyengélkedő, a kisebb terem, ahol tegnap voltunk és az erkély is. Hasznomra lesz.
Kimegyek a házból a hátsó kijáraton, ami mindig nyitva van és a térképen is el van helyezve, és körbenézek a környéken. Hülye nem vagyok, van nálam egy pisztoly. Az egyik kisebb utcában, találok 2 cicát. Leülök valaki lépcsőjére és megsimogatom a kicsit se félős cicát. Nem csak neki esik nagyon jól, hanem én is úgy érzem, mindjárt elolvadok. A másik kissé bizalmatlanul közelített meg, de őt is megsimogattam.
-Nem félsz?-Hallom meg Lucifer hangját.
-Nem nagyon.-Válaszolok neki.
-Ugye tudod, hogyha kinyílik a hátsó ajtó, az azonnal küld egy értesítést anyámnak?-Egy pillanatra megdermedek, de folytatom tovább a simogatást.
-Nem. Csak tudod, kulcsom sincs.-Ledob mellém egy kulcsot.
-Érj haza élve.-Ezzel ott is hagy macskázni. Valamiért felnézek. Egy alakot látok elmenni, arra amerre Lucifer is ment. Rögtön feltűnik az ismerős ruházat. Ugyan az mint a plázába. Megvárom ameddig elmegy és abbahagyom a macska simogatását. Felveszem a földről a kulcsot, igyekezve a lehető legkevésbé zörögni vele, majd felállok és követni kezdem. Körbenézek és már nem látom Lucifert. Ez pedig aggasztó. Az ember befordul a 2 ház közötti sikátorba. Én megyek tovább előre, de benézek és azt látom, hogy nincs egyedül. Megkerülöm a házat és egy másik útról közelítem meg a helyszínt. Ami teljesen meglep, hogy a kis házak közötti telegraffitizett térben egy kész sereg tömörül egy helyre. Egy fegyver eldördülése után az ütő is megáll bennem és szinte berontok az udvarba.*Lucifer sz.sz*
Valahogy nem arra számítok, hogy nem sokkal a figyelmeztetésem után, engem rántanak be valahova. Az eséstől kiesett 2 pengém a ruhámból amit fel akarok kapni, de valaki ráugrik a hátamra, egy másik a két pengére, ami így nem bírok felvenni. Miután megállapítom, hogy lehetséges néhány bordám atomokra robbanásának az esélye, ha megmozdulok egy pillanatra lefagyok és felmérem a lehetséges kimeneteleket. Aztán észbe kapok, hogy nem itt és most kéne meghalni, szóval a kezemmel felnyomom a felső testemet és ezzel megpróbálok kiszabadulni a rajtam ülő fogságából. Ennek az eredménye, hogy a lapockámba könyököl, ami miatt a jobb karom teljesen lezsibbad. A bal karomat valamelyik idióta kirúgja alólam, ami miatt már meg vagyok győződve arról, hogy valamelyik bordám felmondta a csődöt, mert hallottam a roppantást.
Még valaki kicsi a rakást akar játszani, és ráül a hátamra a fejemet pedig a betonba veri. Ilyen hamar elintéztek? Szeretném abba hitetni magamat, hogy csak azért, mert esélyem sincs támadni, de ez az én hibám, hiszen nem voltam elég elővigyázatos, most pedig úgy érzem, hogy meg fogom inni ennek a levét. A jobb kezem teljesen használhatatlanná válik, az ütés miatt meg már szédülni is kezdek.
-Ez könnyebb volt mint hittem.-Jelenti ki az egyikük, akit legszívesebben halálra vernék, de nem vagyok olyan helyzetbe, hogy ezt megtegyem. Viszont ez nem érdekel túlságosan.-Persze nem is sikerült volna a csodás tervem nélkül.-A csodás tervelő leguggol elém, a mögöttem lévő ember pedig a hajamnál fogva kényszert, hogy rá nézzek. Elvigyorodok és arcon köpöm.-Rohadék!-Előkapja a pisztolyát és a tenyeremre céloz és lő. Éppen időmben sikerül elrántanom a kezemet, hogy ne lyukassza ki.-Kötözzétek meg a kezét!-Parancsol rá a többi itt lévőre. Miközben a fejemet a földre nyomják, hátrafeszítik a kezeimet és össze is bilincselik őket.
Ekkor egy vérfagyasztó ordításra lesz mindenki figyelmes. Sajnos nem látom mi történik, de az biztos, hogy valakinek ez nagyon fáj. Inkább valakiknek.
-Kapjátok el!-Kiált az arcon köpött csóka.*Qwix sz.sz*
Mire felfogják, hogy mögöttük vagyok, addigra hatástalanítom őket. A lehető leggyorsabban ütöm meg a megfelelő pontokat a hiányosan felszerelt katonákon, ezzel mozgásképtelenné teszem őket. Ezt meg tudom csinálni 5x, de után már ellenállást tapasztalok. Az egyikük rám szegez egy pisztolyt. A lábammal megrúgom a kezét, így eldobja a pisztolyt, amit filmbe illően a levegőben elkapok. A saját fegyverével lövöm meg, ami miatt a földre esik. Mielőtt a többiek el is juthatnának a lövéshez, előveszem a sajátomat is, megfordulok és a tárakat kiürítem a fegyveresek fejébe.
Holtan esnek előttem össze az emberek, rendes vérfürdőt csinálva a helyszínből. Sokan menekülőre fogják, felkapnak egy fegyvert az elesett társaiktól, de mire ezt megcsinálhatnák, 2-3 mozdulattal elteszem őket a veszélyt jelentők listájáról. Akit nem tudok mozdulatlanságra ítélni, azt kénytelen vagyok megölni egy az ütőerére mért hatalmas ütéssel. Néhány embert félrelökve jutok el Lucifehez. A rajta ülő egyik embert jól fejbe rúgom, a lábamat a levegőbe megállítom és a másikat így kínálom meg a talpammal. Lucifer valahogy kéz nélkül guggolásba nindzsázza magát majd feláll.
-Azt hiszem kvittek vagyunk.-Vigyorog rám. Egy gyors megérzés miatt leguggolok és egy gáncsoló rúgással megfordulok, amivel sikeresen kigáncsolok egy embert. Egy pisztolycsővel találom szembe magamat, amiből záporozni kezdenek a golyók. Jobb híján az előttem fekvő kigáncsolt srácot használom pajzsként, akinek a halál üvöltése egy ideig rémisztgetni fog az álmaimba. Mikor a tár kiürül lekapom a halott srácról a vas sisakját, amivel megdobom a pisztolyost, aki ettől megtántorodik. Lucifer gyors lerúgja. Mögé állok, a láncot kicsit hátrébb húzom, majs szétlövöm az utolsó pár golyó egyikével. Belenyúl a zsebébe és a felé közeledőket egy pillanat alatt teríti le a földre.
Szirénák hangjára kapom fel a fejemet és Luciferre nézek. Karon ragad és húzni kezd. Felhúzom a fejemre a kapucnimat. Nem merek visszanézni az udvarra. 2 ember a nyomunkba ered. Hátranézek rájuk, ami miatt nem tűnik fel Lucifer őrültsége. A következő amire fel kell eszmélnem azok a fék hangok és a hangos dudák. Lucifer engem maga után rángatva futott rá az útra, ami miatt már nem is akarok foglalkozni azzal a 2-vel. Gyorsítok a lépteimen, ami miatt Lucifer elengedi a kezemet. Még szerencse, hiszen az egyik autó elütni készült, mivel nem tudott lefékezni. Felugrok a motorháztetejére, onnan pedig le az útra és a másik irányból közeledő busz elől kitérek és felugrok a járdára.
-Nincs ki mind a 4 kereked!-Kiabálok Lucifer után aki e közben futni kezd.
YOU ARE READING
2 Maffia fiú
FantasyAz élet úgy döntött hogy az alvilág egyik Királyának leszek a fia. Nem.. nem az az alvilág, hanem az emberi. Csakhogy a békéért és a hatalom megtartásáért az alivilág másik királyának a fiához kell hozzámennem. Ezzel még nincs is baj mert meleg vagy...