Magára hagyom Qwixet és megyek tovább az alkotó szobámba. Kevesen tudják, hogy tudok zongorázni. Jó is így. Ki hallott már olyanról, hogy a "félelmetes zongorás pszichó gyilkos"? Nem nagyon szoktam csak úgy zongorázni, de most megjött hozzá a kedvem. Hónapok óta először nyitom ki az alkotó szobám ajtaját. A hatalmas szoba jobb felében hangszerek vannak, a bal felében pedig művészetes dolgok. Nem szeretek ide csak úgy bejönni, hiszen még így is nagyon üresnek érzem a szobát.
Felkapcsolom a villanyt, hiszen már elég későre jár a nap. Leülök a zongora elé és megnyomok néhány billentyűt. Játszani kezdek. Szeretem a zongora hangját. Könnyen ki lehet vele mutatni az érzéseket. Bár, én most inkább csak eljátszok néhány számot. Nem írok dalokat, bár egyszer azt is megpróbáltam. Inkább maradok az értelmetlen gyilkolászásnál. Az a nekem való.*Qwix sz.sz*
Miután nehezen összeszedem magamat, elindulok az erkély felé. Ahogy egyre közelebb érek, zenét hallok. Nem is akármilyet. Valaki zongorázik. Ismerem ezt a dalt. Talán Lucifer lenne? Létezik egy ilyen csoda? Elhallgatnám még egy ideig, de nem vagyok olyan lelki állapotba, hogy most egy szomorú dalt hallgassak.
Kiülök az erkélyre és a jobb oldalára húzódok. Onnan még halkan hallom a dallamot. Túl jól ismerem ezt a dalt. Elkezdek füstölni és közben teljesen szétfolyok. Azt hiszem elértem a határaim ezt illetőleg. Talán holnapra össze tudom szedni magamat. Most viszont kell egy hideg fürdő.*Lucifer sz.sz*
Miután kellően kiéltem a zongorás vágyaimat visszaindulok a szobámba. Qwix pont akkor jön ki a fürdőből, amikor befordulok a folyosóra. Egy rövid nadrág van rajta. Most mégsem ez tűnik fel leginkább. Hanem a kötések a lábán. Teljesen tönkreteszik a látványt. Ezen még a felsőteste sem segít, hiszen a kezei is meg egy kicsit a nyaka is be van kötve. A felső testét meg nem látom pólón keresztül. Mindenesetre, a nászéjszakán nem leszek hajlandó megtűrni rajta, de ez még csak a jövő zenéje.
Bemegyek a szobámba és lefekszek aludni. Holnap kemény napom lesz.***
Másnap reggel meglátogatom Qwixszet, aki ma is a gyógyszerét szedi be. Bár egymás szemébe nézünk, egyikünk se szólal meg. Minden szó nélkül becsukom az ajtót és megyek a suliba. Joran ma késve esik be Matekra, ami furcsa, ezért rögtön gyanakodni kezdek. Szünetbe se jött oda zaklatni, én pedig ma nem kezdeményezek vele semmiféle interakciót. Még ez hiányozna. Örülök, hogy szarik rám. Bár, a szemem sarkából látom, hogy figyel.
Vajon azon gondolkodik, hogy igazat mondtam e, vagy csak meg akar figyelni és más szemszögből próbál meg kiiktatni? Gyanús, hogy anyám megtiltotta, hogy őt se bántsam. Mindenesetre, örülök, ameddig elhiszi amit bemeséltem neki. Szóval a törit kihasználom, és én is jobban utánanézek Jorannak, majd szomorúan veszem észre, hogy semmi újat nem találok róla. Braiden megint jó munkát végzett.
Délután ellógom a tesit és elmegyek edzeni. Nem fogok hazamenni, főleg nem abban az időpontban, amiben elméletileg a találkán kéne lennem. A szobámba bezárkózás jó ötletnek tűnik, de nem túl hatásos.
1 órával a találka előtt Qwix rám ír.Csoki
Nem jössz vissza mielőtt indulsz?
Egyáltalán hol a faszba vagy?Luc
Eljöttem edzeni suli után
Nem megyek
Ne várj
Amúgy megvan a lecke?Leülök az edzőterem fala mellé és tovább telefonozok. Vannak itt kigyúrt állatok, de én elveszek közöttük. Határozottan nem vagyok kigyúrva, de nem panaszkodhatok ha izomról van szó. Nem is nagyon mernek belém kötni. Egy csúnya nézéssel el tudom őket riasztani. Igazi minta férfiak...
Csoki
Szerinted van rá időm?Luc
Oh... szóval rám szakítottál időt 😏😏
YOU ARE READING
2 Maffia fiú
FantasyAz élet úgy döntött hogy az alvilág egyik Királyának leszek a fia. Nem.. nem az az alvilág, hanem az emberi. Csakhogy a békéért és a hatalom megtartásáért az alivilág másik királyának a fiához kell hozzámennem. Ezzel még nincs is baj mert meleg vagy...