Megvárom, ameddig Qwix összekészülődik. Miután készen van, felkapom a kulcsom és elindulok vele az autómhoz.
-Elmondta a nővér, hogy minden reggel be kell venned?-Némán bólint. A rátörő szorongásból, szinte biztos vagyok abban, hogy azt is közölte drága Qwixszel, mi lesz, ha elhalasztja.
-Nem örülök, hogy kora reggel virrasztanom kel, de max visszaalszom.-Beszarás, hogy ennyire félvállról próbálja venni ezt a dolgot. Biztos vagyok benne, hogy én se örülnék neki, de, hogy egy ilyen ügyet, ennyire semmisen venni. Nem tudom. Én még direkt állítanék figyelmeztetőt is magamnak, nehogy elfelejtsem. Persze, ahhoz valakinek ezt be kell juttatnia a szervezetembe is. Mondjuk így belegondolva, jó megoldás a bor, hiszen sokan isszák és elég alkohol van benne, hogy elnyomja a méreg szagát.-Ki volt?-Kérdezi Qwix feszülten miután beült a kocsiba.
-Nem tudom.-Mondom ki végül a féligazságot. Persze, több mint 90%-ig biztos vagyok benne, de nem akarom megvádolni semmivel.
-Aha.-Kezd el duzzogni.-De te tudtad, hogy méreg van a poharamba, ezért elvetted előlem.-Ez felért egy megvádolással is, ami miatt lehet mások megsértődnek, de én kicsit még örülök is neki.
-Megérzés, és látod? Bejött.-Ez a tény valamiért nem túlzottan csigázza fel a hangulatát, így az út maradék részében a rádiót hallgatva megyünk a bevásárló központ felé. Ott kiszállunk és együtt indulunk neki a bevásárló körútnak. Természetesen nem akarok bevásárolni helyette, de azt elfelejtheti, hogy hagyom, hogy olyan semmilyen cuccokat vegyen, amikkel mindig is tele volt a szekrénye. Elég az, ami most nála van. Meg a fekete. Az csak néhány esetben jöhet szóba. Megy a hajához, de nem illik hozzá.
Miért értek ilyen jól ehhez? Anya mindig elrángatott ilyeneket venni, hogyha felnőtt leszek, akkor tudjak magamnak vásárolni. Így tanultam egyet s mást. Mondjuk még mindig nem érek fel néhány idegesítő picsához, és kevésbé picsa, de divatguru lányhoz. Az első üzletbe be is megyünk, Qwix pedig elkezd körbenézni. Nem időz túl sok időt 1-1 póló felett, de nem is rohamozza meg a fehér pólókat*, amit én jó jelnek veszek. Persze semmit se vesz le polcról, majd megáll előttem.
-Bármi hozzáfűzni való mielőtt nekiállok?-Áll meg előttem.
-Semmi fehér és fekete.-Kijelentésemre felvonja a szemöldökét.
-Te is feketében vagy.-Mutat rám.
-Mert hozzám illik. Meg amúgy is.... végigjártad a boltot, miért nem vettél eddig semmit se le?-Megrántja a vállát.
-Idióta szokás.-Ad rendes választ a kérdésemre, majd elindul egy újabb körre. Ez úttal levesz néhány pólót, 1 nadrágot és néhány fehérneműt is pakol a kosarába. Mielőtt bemenne, elveszem a kosarat tőle, amit morogva tűr és átnézem. Kiveszem néhány szerintem rossz darabot, a maradékot meg visszaadom neki.-A végén azt hiszem, szereted a divatot.-A kiválogatott kupacot a mellettünk lévő direkt ilyen célra kipakolt kosárba teszem és megvárom ameddig végez.
Ez eljátsszuk egy párszor több üzletben is. Végül az utolsó helyen, megáll előttem és biccent egy aprót a fülkék felé. Szeretném azt hinni, hogy huncutkodni akar, de mivel nem úgy ismerem, erről hamar leteszek. Mondjuk ahhoz képest, hogy ez már a sokadik üzlet, mert keveslem a ruhamennyiséget amit összekapart, max 1 órája lehetünk itt. Bement a fülkébe, én pedig követem.
-Te is észrevetted?-Kérdezi komolyan. Persze. Ameddig ő ruhákat keresett, addig én telefonoztam. Ilyenkor annyira éber vagyok, hogy akár a boltot is elpakolhatják addig.
-Nem.-Mondom neki.
-Követnek és nem, ez nem paranoia. Figyelnek.-Legszívesebben kilesnék a függönyön kívülre, hogy körbenézzek, de tudom, hogy ezért Qwix leütne.
-Vettem. Ki kéne deríteni, hogy anyám emberei e, vagy nem. Figyelj, öltözz nyugodtan, én addig ráírok anyumra.-Bár, én ezt a kijelentésemet halál komolyan gondoltam, ő csípőre tett kézzel áll előttem.-Pv.-Mondom neki és befordulok az öltöző sarkába. A fejemet a falnak támasztom és írok anyumnak. Rövid időn belül érkezik a válasz, miszerint nem az ő emberei legyeskednek körülöttünk. Óvatosan elhagyom az öltözőt, és elmegyek a napszemüveg tartóhoz és leveszek egyet. Ez után idióta pofákat vágok, de közben a tükörből körbenézek.
Hamar ki is szúrom a kukkolókat. Felpróbálok még 2 szemüveget és az egyiket magamhoz véve visszaülök a kis székre az öltöző előtt és ott várok tovább. Kapok egy üzenetet, méghozzá Qwixtől.
YOU ARE READING
2 Maffia fiú
FantasyAz élet úgy döntött hogy az alvilág egyik Királyának leszek a fia. Nem.. nem az az alvilág, hanem az emberi. Csakhogy a békéért és a hatalom megtartásáért az alivilág másik királyának a fiához kell hozzámennem. Ezzel még nincs is baj mert meleg vagy...