16

104 13 15
                                    


Bin, Eunwoo’nun çağırması üzerine balkondan ayrılıp içeriye girmişti. Eunwoo’nun onun elini tutması üzerine zorla onu durdurmuş ve şaşkınca yüzüne bakmıştı.

“Hyung, ailen burada. Elimi bırak”

Eunwoo gülümsemiş ve başını iki yana sallayarak diğer elini de tutmuştu.

“Artık saklamayacağım Bin. Ailemin beni istememesi umurumda değil, seni herkese tanıtacağım”

“H-hyung-“

“Hadi gel!” Eunwoo heyecanla diğer elini bırakmış ve peşinden sürüklemişti. Günün kötü biteceğini hiç düşünmemişti. Eunwoo birazdan ailesi ile kavga edecekti ve Bu Bin yüzündendi. Bunu engellemek istedi ama isteği bu değil miydi? Artık sır saklamak istemiyordu ama yine de içini huzursuz eden bir şey vardı.

Eunwoo Bayan Park ile konuşan Ailesini mutfakta bulduğun da yanlarına ilerledi. Mutfağa el ele girdiklerin de onları ilk gören bayan Park oldu.

“Anne, baba”

Eunwoo’nun seslenmesi üzerine ailesi gülümseyerek çocuklarına dönmüşler fakat birleşmiş ellerini gördüklerin de gülümsemeleri silinmişti. Düşündükleri şeyin olmamasını ummuşlardı. Homofobik bir ailenin karşısın da çocuklarının bir erkeğin elini tutmasını nasıl yorumlayabilirlerdi ki?

“Eunwoo, bu da-“ Eunwoo Babasının sözünü keserek arkasına saklanmış Bin’i kendine çekti.

“direkt konuya gireceğim, ben erkeklerden hoşlanıyorum ve Bin’de sevgilim”

Birden söylediği şey üzerine uzun bir sessizlik oldu. Bin dudağını dişleyerek tuttuğu eli sıktığın da Bayan Park Endişeyle Bayan Cha’nın yanına gitmişti.

“Cha Eunwoo! Bu da n-“

“Bayan Cha!”

Bayan Park Bayılan Bayan Cha’yı yere yatırırken Bay Cha’da endişeyle eşinin yanına gitti. Bin büyüyen gözlerle karşılarında ki manzaraya bakarken bakışlarını sevgilisine çevirdi. Neden üzülmüş gibi durmuyordu? Sanki bu olanları tahmin etmiş gibiydi. Bayan Park Doktor olduğu için onu uyandırmaya çalışırken Bay Cha öfkeyle ayağa kalktı ve Eunwoo’nun yüzüne tokatını geçirdi. Bin dolan gözleri ve korkusuyla bir adım gerilerken Bay Cha adeta kükremişti.

“Artık benim oğlum değilsin! Defol git buradan!” Bin’in gözünden yaşlar akarken Eunwoo zorla yutkundu ve sızlayan yanağına elini koyup kararmış bakışlarını babasına çevirdi. Ona vurmuş olmasının verdiği öfkeyle Bin’in elini sıkarken Bin elinin acısını umursamamıştı.

“SENİN GİBİ İĞRENÇ BİR OĞLUM YOK BENİM!”

Bin karşı çıkmak için dudaklarını aralamıştı ki Eunwoo’nun elini bırakıp mutfaktan çıkması ile dudaklarını kapatmıştı. Ona öfkeyle bakan Bay Cha’ya bu söyledikleri için nefretle baktı.

“Oğlunuzu yönelimlerine ve tercihlerine göre yargılayamazsınız Bay Cha. Eşcinsel olmak iğrenilecek bir şey değil”

Bay Cha’nın bir şey demesine izin vermeden koşarak Mutfaktan çıktı ve etrafına baktı. Eunwoo’yu arayan gözleri Köşede ağlayan Jinwoo ile buluştuğun da yanına koşmuştu.

“Hyung! neden ağlıyorsun?”

Jinwoo kızarmış gözlerini yerden kaldıramadı. Az önce olanları duymuştu ve buna karşı gelememişti. Bin’in hiçbir şeyden haberi yoktu ve bu daha da canının yanmasına sebep oluyordu. Eunwoo dediğini yapmıştı. Planı kusursuz bir şeklide sonlanmıştı.

NEFES//BİNWOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin