Lilya
Masadan kalkıp yürümeye başladım.
Aklım hala mesajdaydı , kim atmış olabilirki ya da niye atmış. Annemi kapının önünde görünce yanına gittim .
"Anne niye çağırdın beni?"
" Ben bir şey duydum doğru değildir umarım"
" Anne sonra konuşsak şimdi konuşmak istemiyorum. "
"Tamam bende şuan müsait değilim seni ararım "Annemi orada bırakıp sınıfa gittim. Kimsecikler yoktu sınıfta , masama oturdum ve bir not vardı masamda , notu alıp okumaya başladım " O masadan kalk başka masaya geç dedim , yemek yeme demedim , beni yanlış anladın herhalde ama neyse şimdi masanın altındaki totsu ve ayranı çıkarıp ye , aç kalmana gönlüm el vermedi. Sakın yememezlik yapma yoksa canım sıkılır, tabi benim canım sıkılırsa senin de canın yanar ona göre" cidden bu her kimse kendini ne zannediyor ya kral falan mı yani öyleyse bilelim de ona göre davranalım. Sınıfta kimse yok ama ben o kişinin beni gördüğüne ve duyduğuna eminim bu yüzden konuşmaya başladım. " Bak her kimsen saçmalıyorsun artık. Oradan kalk buraya geç ,bunu ye ,şunu yap. Sürekli emir verip duruyorsun, madem bu kadar meraklısın emir vermeye karşıma çıkta öyle emir ver , tabi eğer cesaretin varsa. Tostu da yemeyeceğim, senden de korkmuyorum ne yapabilirsin ki?"
Dışarı çıktım , kulaklığımı takıp şarkı dinleyerek bahçede dolaşmaya başladım. Sonra çimlerin üstüne oturdum, gökyüzünü izlemeye başladım şarkı eşliğinde. Telefonum çaldı , ekrana baktım , arayan annemdi , hemen telefonu açtım. " Alo anne "
" Kızım bahçedesin seni görüyorum , kantine gel seninle ve konuşalım"
" Yani illa bugün konuşacaz dimi anne. Tamam geliyorum. "
" Bekliyorum" Telefonu kapatıp , kulalık ile birlikte cebime koydum. Oturduğum yerden kalkıp yavaş adımlarla kantine gittim .Dışarıdan geldiğim için kantin karanlıktı etrafımı göremiyordum , annemi görmeye çalıştım, annem beni görünce el salladı. Annemin yanına tam gidiyordum ki birden ayağım kaydı ve yere düştüm. Herkes bana bakıp gülmeye başladı, çok sinirlendim , kaymama sebep olan şeyi görünce daha da sinirlendim. Salağın biri yere muz kabuğu atmış.
"Hangi salak bunu buraya atmışsa çöpün nerede olduğunu bilmiyormuş herhalde , bakın çöp kutusu orada "
Annem iyi misin der gibi bakınca " İyiyim anne" kalçamı çok kötü incitmiştim ama anneme diyemezdim burada.Annemin yanına gidip oturdum. Annem " Lilya Selin'in sırasına yapıştırıcıyı döken sendin dimi, neden böyle bir şey yaptın canım kızım? " Annem nereden öğrenmiş ki. Aslında şuan onun bunu duyup duymaması önemli değildi , sonuçta Selin'in bana yaptıklarını biliyordu. " Anne sen ciddi misin? Selin'in bana yaptıklarını sende biliyorsun, beni zorla doğum günü partisine çağırıp bana kurduğu tuzağı biliyorsun. Şimdi bunları yapmış bir kıza ben küçük bir şey yaptım diye sorun mu oldu ? " dedim ağlamaklı bir sesle çünkü anneme inanamıyordum bunları unutmuş olamazdı.
" Tamam kızım biliyorum , bunları unutmadım ama o sırf..." Sonra sustu. Annem bir şey biliyordu ama ne? " Anne cümlenin devamını getir , sırf ne anne sırf ne , biliyorum Selin bunları bana boşuna yapmış olamaz , bi şeyler var sende , babamda biliyor hatta Selin de biliyor ama ben bilmiyorum dimi anne. Şimdi anlat anne ne var benim bilmediğim "
Annem ve babam benden bir şeyler saklıyorlar hatta belki o kazanın planlanmış bir tuzak olduğunu dahi biliyorlardı. " Lilya yapma böyle ne olur , bir şey bildiğimiz yok , lütfen sakin ol.
" Anne dalga mı geçiyorsunuz benimle , ben artık küçük değilim anladın mı? büyüdüm ben. Neler oluyor anlat bana anne lütfen"
" Kızım lütfen yapma , bizde bir şey bilmi..." Annem daha konuşmasını bitirmeden kalktım masadan. Çünkü anlatmayacaktı biliyordum. Kantinden çıkıp , bahçeye çıktım.Artık düşünemiyorum , ne yapacağımı bilmiyorum. Ailem için plânlanan bir kaza sonucu kardeşim ölmüştü , peki benim annem ve babam ne yapmışlardı ki bu insanlar bu kadar zalimce bir plan hazırlamışlar. Ayrıca Selin neden bana böyle davranıyor. Düşüne düşüne kafayı yedim, kaçırdığım bir şey olmalı ama ne? Bu işin peşini bırakmamalıydım. Ders zili çaldı. Girmesem diye düşündüm , düşüncelerimden telefonumdan gelen bildirim sesi ile ayrıldım, telefonuma gelen mesaj Can'ın yanındayken ki numaraydı , of şimdi ne diyecek " Muzu beğendin mi?" Sinirden telefonu kıracaktım az daha , demek ki bunu o yapmıştı bana ve tekrar bildirim sesi geldi. " Umarım bir daha beni dinlersin , bu sadece bir uyarıydı." Bu kim ya ne istiyor benden , hemen numarayı girip aradım ama ulaşılmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE
Teen Fiction"Gerçek benliğimle bir gün karşınıza çıkma dileğiyle yanıp tutuşuyorum. Bunun biraz zaman alacağını biliyorum hatta bu zamanda benden giden çok şey olacağını da biliyorum ama buna rağmen sabredicem. Karşınıza çıktığımda ise her şeyin eskisi gibi ol...