Merhaba arkadaşlar , bu bölümü yazarken çok eğlendim umarım sizde okuyunca eğlenirsiniz. Birde Lilya'nın söylediği şarkıyı paylaştım yukarıda , benimde çok beğendiğim bir şarkıdır. Sizinde beğeneceğinizi umuyorum.
Lilya
"Iıııı şey senin burada ne işin var? "
Az önce ondan kaçtım oda evime gelmiş .
" Lilyacım insan arkadaşına önce bi hoşgeldin der demi? Zaten ilk defa bir arkadaşın gelmiş ." Dedi annem
" Tamam anne ." Diyerek ukalaya döndüm. " Hoşgeldin"
Anneme dönüp kulağına " Ben odama gidiyorum şu çocuk gidince gelirim" dedim. Annem sinirli bir şekilde bana " Arkadaşın gelmiş sen onu burada bırakıp odana mı gideceksin? Ayıp ayıp neyse ben ve baban bugün dışarıda yemek yemeye karar verdik. Dolapta yemek var sende ısıtır yersin. "" Anne bu çocuk ne olacak peki."
" O da sana bir şey söyleyip gidecekmiş. Hem sen ne ara arkadaş oldun bu çocukla ." Babamın araya girmesiyle konuşmamız yarıda kaldı annemle.
" Hanımlar ne konuşuyorsunuz aranızda fısır fısır , hem biz geç kaldık gidelim mi canım artık""Tamam gidelim , kızım biz gidiyoruz bir şey olursa ararsın. Sende kusura bakma çocuğum ilk defa kızımın bir arkadaşı eve geliyor bizde dışarıya çıkıyoruz. Başka bir gün daha seni bekleriz"
" Sorun değil siz keyfinize bakın "Ukala çocuğa göz ucuyla bi baktım bize gülüyordu alttan alttan , sinirlerimi bozdu.
Of anne off , annem ve babam evden çıktılar . Eveet galiba annemin yapamadığı helvamı şimdi ben yapacağım. Allah'ım ne kadar bahtsız bir kızım ben ya , insan kendi helvasını yapar mı ? Bu kadar da olmaz diye düşünürken konuşmaya başladı bizimkisi " Lilya annen ve baban bu kadar iyiyken ,güler yüzlüyken sen nasıl bu kadar somurtkan olursun anlamıyorum açıkçası acaba evlatlık falan mısın sen? " B... ben kafayı yiyeceğim , yok yok sakin ol ve konuş lilya sakince konuş bu kadar basit , tabi dile kolay . Ben bu çocuktan korkmuyordum aslında sadece ona karşı kötü konuşunca veya kötü bir şey yapma ihtimali olunca kardeşime zarar vermiş gibi hissediyorum kendimi , çünkü bu kadar benzerlik beni de aşıyor. " Hey " müthiş bir giriş cümlesi , ay niye
sanki başka bir şey demedim ki hey ne ya , hey çok saçma değil mi? Neyse artık dedim bir kere. " Ne istiyorsun benden? " kendime bir not bu ukalayla konuşunca daha düzgün cümle kur." Ne kadar da kabasın hey de ne benim bir ismim var senin kafan basmıyor mu , algıların falan mı kapalı yoksa , yani şimdiden söyle de bilelim "
" İsmin mi var ? Hala bir kere bile olsun duymadığım ismin öyle mi söylesene şu ismini de o zaman anlarım algılarım açık mı kapalı mı diye"
" Gerçekten ismi mi hiç duymadın mı yazık sana ya o kadar da güzel bir ismim var " vallaha da ukala bu çocuk , özgüven tavan yapmış resmen . " Evet duymadım o güzel ismini ama dur tahmin edeyim ahmet ya da mehmet bu da değilse recep mmm şey de olabilir aslında ramazan dur dur buldum zebercet dimi bunlardan biridir başka ne olabilir ki ? " dedim
Bir anda kendimi duvar ile onun arasında buldum hemde sinirli bir şekilde bu sefer bittim kessin öldüm. Ölüm fermanını yazdın Lilya aferin sana , ne yapacağım şimdi ben. Daha da bana yaklaştı kulağıma doğru eğildi nefesini boynumda hissediyordum. Sıcak nefes alış verişleri , of niye bu kadar güzel nefes alıyor sanki." Adım Uzay ama başka bir ismim de var umarım onu da duymazsın" dedi .
" U... U ...Uzay mı bildiğimiz Uzay. Ama o bu ismi hiç hak etmiyor. Acaba bu ismi kim vermiş bu ukalaya " derken Uzay konuştu.
" Yalnız ben seni duyuyorum ."
" Ben bunları dışımdan mı söyledim?"Uzay şuan kahkaha atıyor. Ama çok güzel gülüyor be , bir gülüş bir insana bu kadar mı yakışır ya. " Çok güldük yeter bu kadar , asıl konuya gelelim. Sen bugün beni çok kızdırdın , ayrıca beni kandırıp arabadan da kaçman da sabrımı taşırdı. Yarın getir götür işlerimi sen yapacaksın , cezan bu , hafif bir ceza ama şimdilik bu sana yeter ."
Ay ay hafif bir cezaymış. Bende yapacaktım sanki hafif diye. "Psikopat falan mısın nesin sen? Ne getiri götürü çıldırdın herhalde. Görende o çocuk sen dünyayı kurtarırken sana engel olmuş bende çocuğa destek çıkmışım. Alt tarafı önüne geçip karışmayın çocuğa dedim , bunun neresi kızdırdı seni merak ettim açıkçası." Böyle deyince uzayla göz göze geldim öyle derin bakıyordu ki gözlerime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE
Roman pour Adolescents"Gerçek benliğimle bir gün karşınıza çıkma dileğiyle yanıp tutuşuyorum. Bunun biraz zaman alacağını biliyorum hatta bu zamanda benden giden çok şey olacağını da biliyorum ama buna rağmen sabredicem. Karşınıza çıktığımda ise her şeyin eskisi gibi ol...