Dördüncü bölüm "Gizemli"

354 129 77
                                    

Lilya

Ne yapacağımı bilemiyordum anne ve babama demeli miydim? Yoksa kim olduğunu mu bulmalıydım. İçimden bir ses Selin diyordu ama emin olmalıydım . Ne olursa olsun bulacağım seni dedim kendi kendime. Bunu kardeşime yapanı bulup yaptığı her şeyin bedelini onlara tek tek ödetecektim. Zamanı gelecek sadece sabret Lilya sabret diye diye kendimi teselli ediyordum. 
Ayağa kalktım , mutfağa gittim. Annem ve babam yemek yiyorlardı.
" Merhaba canım ailem" .Annem ve babam şaşırdılar , ben ise gülerek masaya geçtim, annem " Merhaba canım kızım "
" Anne ben bugün seninle ve babamla birlikte evde film izlemek istiyorum , hem mısır da patlatırız , güzel vakit geçiririz." Babam şaşkın şaşkın konuşmaya başladı .
" Tabi canım kızım yeterki sen iste, hem filmi sen seç , zevkine güveniyorum. "
" Tabi babacım ben seçerim"  Yemeğimizi yedik, annemi ve babamı salona gönderdim.

Bende bulaşıkları bulaşık makinesine yerleştirip mısır patlattım sonra salona geçtim. Mısırı masaya bırakıp , film seçmeye başladım ve filmi buldum , evet ailem ile ölü gelini izlemeye karar verdim. Biraz değişik ama başka ne izleyebilirdim ki aklıma başka güzel film gelmiyordu. Filmi açtım , annemin ve babamın ortasına geçip izlemeye başladım. Annem ve babam çok mutlu görünüyorlardı tabi bende mutluydum ama sanki bu mutluluk uzun sürmeyecek gibiydi. " Kızım sen filmi daha öncede izlemiş miydin? " dedi annem. " Evet anne izlemiştim ama birde sizinle izlemek istedim"
Annem beni uyandırana dek uyuduğumu anlamamıştım. Uyanıp odama gittim, yatağıma girdim. Yarın ilk işim Selin'in bana yaptığı şakanın benzerini ona yapacaktım ki bundan sonra benimle uğraşmasın.

Sabah alarmın sesi ile uyandım, bugün erken uyandım çünkü kahvaltıyı ben hazırlamak istiyordum , kıyafetimi seçecekken Uzay'ın yıkanmış ceketini fark ettim. Bunu da okula götürüp ona vermeliydim , kıyaferlerimi giyindim, Uzay'ın ceketini de alıp mutfağa geçtim, kahvaltı hazırlamaya başladım. " Kızım ne yapıyorsun sen burada " arkama döndüm annem kahvaltı hazırlamak için mutfağa gelmişti ama beni görünce küçük çapta bir şok geçirdi sanırım.

" Hiç anne bugünde ben hazırlamak istedim kahvaltıyı , içimden geldi. " dedim sonra babam geldi mutfağa birde o şaşırdı.
" Baba anne biraz abartmıyor musunuz? Hazırlayamaz mıyım ben kahvaltı , hadi oturun da kahvaltı yapalım, ben erken çıkacağım kırtasiyeye uğramam gerekiyor. " çünkü küçük planlarım var dedim içimden sonra gülümsedim. " Tabi bitanem git ama dikkatli ol. " dedi

" Ee kızım dersler nasıl , keşke bende senin ve annenin olduğu okulda öğretmenlik yapsaydım , ne güzel her zaman birlikte giderdik okula. " dedi babam sitemli bir şekilde. Canım babam ya kıyamam ben sana. " Dersler bugünden sonra çok iyi olacak babacığım söz veriyorum sana ve anneme " dedim sonra bir sessizlik oldu , hepimiz kahvaltı yaptık , ben kahvaltımı erken yapıp , kalktım. " Ben gidiyorum , işimi halledip derse yetişmem lazım , hadi görüşürüz canlarım. " dedim ve çıktım. Evimize yakın bir kırtasiye vardı hızlı adımlarla oraya gittim.

Kırtasiyeye girip yapıştırıcı aldım sonra kırtasiyeden çıktım. Bir taksi bulup taksiye bindim çünkü herkesten önce sınıfta olmam gerekiyordu küçük planımı yapmam için. Taksi okulun önüne geldi. " Efendim ücret ne kadar"
" 20 tl "
Ücreti ödeyip hemen çıktım taksiden. Okula girdim merdivenleri hızlı hızlı çıkıp sınıfa girdim , oh daha kimsecikler gelmemişti.  Selin pencere tarafında 2. sırada oturuyor bende ortanca ve en arka sırada oturuyorum , Uzay ve arkadaşları ise kapı tarafında 2. ve 3. sıralarda oturuyorlardı. Ay onlar nerden çıktı ya ben onları niye düşünüyorsam. Üff neyse hemen işime koyulmalıyım, Selin'in sırasına geçtim ve oturduğu sıraya aldığım yapıştırıcıyı sürmeye başladım hemde hepsini sürdüm. Selin'in sırasından kalkıp kendi sırama geçtim.

TEHLİKE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin