Yanıma oturan kişi David denilen adamdı. '' Güzel bayan, bir şeyler içecektik. Acaba müsait misiniz?'' , ''Pek sanıyorum. İsminiz neydi?'', '' David, David Linda.'' elini uzattı. Uzattığı elini sıktım. '' Birazdan eşim gelir. O olmadığı bir zamanda ne dersiniz?'' dedim. Kafasını salladı ve kalktı karşı tarafta bir yere oturdu. Bende bir sigara çıkardım. Yaktım ''Sigara mı kullanıyorsun sen?'' dedi yürüyerek gelen Ateş. '' Evet. Birlikte fazla içmiyorum. Dışarıda falan.'', '' Hmm.'' dedi. O da sigarasını yaktı.İçeceğimden bir yudum aldım. '' Adam geldi. '' kaşları havaya kalktı.'' Ne diyor?'' , '' Benimle bir şeyler içmek istiyor. Bende eşim olmadığı bir zamanda dedim.'', '' Şerefsiz herif.'' dedi. '' Hadi havuza girelim.'' dedim. '' Ben girmeyeceğim sen gir. İyiyim şuanlık.'' , ''İyi o zaman bende girmiyorum.'' Sigarayı söndürdüm. Havlumu bacaklarımı kapatacak şekilde serdim. Elime güneş kremini alıp yüzüme sürdüm ve uzandım. Telefona bakındım. Savaş'ın ki arıyordu. '' Efendim canım.'', '' Vazgeçmiyor Bade. Evlenicem ben ona aşık oldum diyor. Öptü beni ama değersiz bişey olduğunu söyledi.'', '' Tamam kapat ben arıyorum o şerefsizi.'' dedim kapattı. Savaş'ı aradım hemen açtı '' Lan şerefsiz sen ne yapmaya çalışıyorsun?'' dedim sinirle ayağa kalkarken . '' Bade dedem tehdit ediyor beni. Ben de ne yapacağımı şaşırdım. Ben kız çocuğunu seviyorum ama yapamam ben bunu.'' , '' Savaş sana diyecek birşey bulamıyorum ben. Ne yap ne et bu işi bitir artık. Yoksa senin içinde geç olacak.'' dedim ve kapattım. '' Ne oldu?'' dedi Ateş. '' İki salak birbirini sevdiğini yediremedi. Artık her şey için geç. Evleniyor Savaş. Hemde hiç tanımadığı biriyle.'', Ateş ise '' Biz de acele ediyoruz ama...'' diye mırıldandı. '' Tamam hadi havuza girelim.'', '' Hayır o tren çoktan geçti canım kusura bakma.'' dedim. '' Bak kucağıma alıp atarım seni.'' , '' Denesene bir ya. Sakın diyeyim Ateş. Ateş hayır ya tamam dur. Hayır.'' derken üstüme geliyordu. Kucağına alıp benimle birlikte atladı. Şaşkınlığımla kolumu boynuna dolayıp bacaklarımda sarıldım. '' Ateş intikamım pis olacak. Ne yapıyorsun ya? Offf burnuma su gitti hep pislik.' deyip vurmaya başladım. Elimi tuttu, durdu beni. Fazlasıyla yakındık. Geri çekilmeye çalıştım. Elini sırtıma koyup durdurdu beni. '' Herkes niye sana hayranlıkla bakıyor? Bunu nasıl beceriyorsun. Hiçbir şey yapmadan nasıl herkesi etkilebiliyorsun?'' Kendimi beğenmiş bir şekilde güldüm. ''İşin sırrı bu zaten caniko.'' dedim. '' Sarılırken biraz burada şekerleme yapsam olur mu?'' dedim omzunu dürterek. ''Yap bakalım şekerlemeni caniko.'' dedi gülerek. Daha sıkı sarıldım gözlerimi kapattım. Çok güzeldi parfümünün kokusu. Barut, sigara ve parfüm. Burnumu biraz daha boynuna götürdüm. O da biraz daha sarıldı. Ve suyun içinde ilerlemeye başladı. Basamağa oturdu sanırım. Biraz daha böyle durduktan sonra iyice mayışmıştım. ''İstersen odaya gidelim ha?'' dedi. Cevap vermedim. Ayağa kalktı.'' İyiydi böyle.'' diye mırıldandım. ''Üşütürsün böyle. İstersen yine kucağımda uyuyabilirsin odada.'' dedi gülerek. Omzuna tırnağımı batırdım, sustu. Havluyu üstüme örttü. Eşyaları alıp ilerlemeye başladı...
________________
'' Bade hadi geldik. Git duş al güzelim hadi. Bade.'' diye sarstı beni. Kalktım. Gözlerim yarı kapalı eşyalarımı aldım. Ve duşa girdim. Çıktığımda üstümü giyinip saçımı taradım. Banyodan çıktım. Ateş yanağımdan öpüp o da girdi banyoya. Bu da iyice alıştı . Yatağa uzandım alarmı saat 19:00'a kurdum. Saat daha 15:00'dı. Telefonumu komidine koydum. Arkamı döndüm. Ateş de giyinmiş koltuğa uzanacakken durdurdum. '' Ateş. Güneşliği kapatıp yanıma gel.'' , '' Emredersiniz amirim.'' dedi gülerek. Güldüm. Çok uykum vardı. O yanıma yatınca sarıldım. O da bunu beklermiş gibi belimi kavradı. Tam uykuya dalacaktım ki '' ATEŞ!'' , '' Ne oldu kızım ya?'', '' Adamı unuttuk kalk geri inelim. Ya nasıl unuturuz. '' dedim. Ayağa kalkacakken durdurdu. '' O gitti. Merdivende ona bakıyordum.''. Geri kendimi yatağa attım. Artık uyuyacaktım evet. Ona döndüm. Ama sarılmadım bu sefer. Gözlerim, kapattım. O da bana döndü. '' Benim seni sevdiğimi ne zaman kabulleneceksin ki?'' dedi. Uyuyor gibi yaparak sarıldım ona. Daha fazla dayanamayarak uykunun kollarına bıraktım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKBÖRÜ |TAMAMLANDI|
Novela JuvenilBir kız düşünün. Annesinin biricik kızı, babasının prensesi... Bu kız düşmana korku, dosta güven veren isimsiz kahramanlardan. Bazı olaylar ailesiyle arasını bozuyor olsada bu genç asla pes etmedi... Daha Polis Özel Harekat'taki ilk senesiydi. Ama...